آیا هواپیمای من سقوط خواهد کرد؟ این برنامه برای شما پیش‌بینی می‌کند

در دنیایی زندگی می‌کنیم که برای انجام کار‌های مختلف مجبور هستیم مراتب زیادی به نقاط مختلف شهری و خارج شهری سفر کنیم. رفت و آمد از طریق هواپیما یکی از سریع‌ترین راه‌های ممکن است اما اغلب افراد در طول استفاده از هواپیما برای سفر‌های خود یک اضطراب دارند که نکند هواپیمای آن‌ها نیز سرنوشتی نظیر هواپیمای مالزی داشته باشد.

Plane-Crash

از آن‌جایی که اسمارت فون‌ها نیز امروزه در تمام بخش‌های زندگی ما حضور دارند، پس باید این وسایل همدم مناسبی برای ما باشند. حال با کمک اپلیکیشن ?Am I Going Down (آیا من سقوط می‌کنم؟) می‌توایند کمی به خود جرئت دهید و در طول پرواز آرامش خاطر داشته باشید. این اپلیکیشن بر اساس شرایط مختلف، پرواز شما را ارزیابی می‌کند و احتمال سقوط را به شما می‌گوید. برای مثال هواپیما‌ها چندین بار در مسیر مذکور رفت و آمد داشته‌اند و چند بار سقوط کرده‌اند و بر این اساس میزان احتمال سقوط هواپیمای مورد نظر شما ذکر می‌شود.

Am-I-Going-Down

البته کاربران اندروید گویا همچنان می‌بایست استرس بکشند، زیراکه اپلیکیشن “آیا من سقوط می‌کنم؟” تنها برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS منتشر شده است و شما از طریق لینک زیر می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید و دیگر نگران پرواز‌های آتی خود نباشید. علاوه بر این می‌توانید یک نسخه از آن را نیز بر روی اسمارت فون خانواده خود نصب کنید تا آن‌ها نیز بدانند چند درصد امکان دارد تا شما دیگر به خانه بر نگردید (البته خدایی نکرده)!

دانلود ?Am  I Going Down برای iOS از itunes

3 در مورد “آیا هواپیمای من سقوط خواهد کرد؟ این برنامه برای شما پیش‌بینی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH