روند پیشرفت دوربین در موبایل‌های سامسونگ را مشاهده کنید!

پانزده سال قبل هیچ فردی تصور نمی‌کرد که تلفن‌های همراه به شکل امروزی در بیایند و هرکس یک تلفن هوشمند در جیب خود داشته باشد. علاوه بر این در موبایل‌های 15 سال قبل نیز دوربینی برای عکاسی و مکالمه تصویری وجود نداشت اما در طول این سال‌ها ورق بازی کاملا تغییر کرده و باید بگوییم اکنون کوچک‌ترین وظیفه تلفن‌های همراه برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه است، چرا که تقریبا این اسمارت فون‌ها هر کاری می‌کنند.

کمپانی سامسونگ نیز از همان ابتدا دل را به دریا زد و در سال 2002 اولین تلفن همراه خود را با دوربین 0.3 مگاپیکسلی معرفی و روانه بازار نمود و آن زمان بود که روز به روز در کنار سایر کمپانی‌ها، پله‌های ترقی را طی کرد و اکنون شاهد اسمارت فون‌های قدرتمند و قدری از سوی این شرکت هستیم که حتی در زمینه دوربین و سخت افزار نیز می‌توانند یکی از بهرین‌های بازار فعلی باشند.

در این مقاله تصمیم داریم توسط یک اینفوگرافیک، سفری به سال 2002 داشته باشیم و با روند رشد دوربین تلفن‌‌های همراه سامسونگ آشنا شویم (برای مشاهده تصویر در سایز و کیفیت اصلی بر روی عکس کلیک کنید).

ST_The-Evolution-of-Cameras_Final3.0_02161

همان طور که مشاهده کردید سامسونگ نیز توانسته در کنار سایر کمپانی‌ها رشد چشمگیری داشته باشد و تقریبا دوربین اسمارت فون‌های امروزی قادر هستند تا با دوربین‌های خانگی و کامپکت رقابت کنند. البته عدم وجود زوم اپتیکال همچنان در پرچم‌داران حس می‌شود. نظر شما در خصوص رشد دوربین در اسمارت فون‌ها چیست؟ سهم سامسونگ در این میان به چه اندازه بوده است؟

5 در مورد “روند پیشرفت دوربین در موبایل‌های سامسونگ را مشاهده کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH