پرچمدار بعدی سامسونگ 128 گیگابایتی خواهد بود!

پس از عرضه آی‌فون 6 با ظرفیت خارق العاده 128 گیگابایت، دیگر شنیدن این موضوع که اسمارت فونی با این ظرفیت به بازار عرضه می‌شود بعید نیست. با شرایط فعلی پیشرفت فناوری و البته وجود فیلم‌هایی با کیفیت فوق العاده 4K و حجم زیاد آن‌ها، پس حافظه‌های بیشتر، قطعا در آینده‌ای نزدیک به جزء جدایی ناپذیر گجت‌ها تبدیل خواهند شد.

samsung-galaxy-s6-video-teaser

سامسونگ در ادامه پیشرفت خود در حوزه چیپست‌ها و تولید رم‌های با ظرفیت بالا، این مشکل را پیش بینی کرده و اولین چیپ مموری با ظرفیت 128 گیگابایت را بر روی یک حافظه استاندارد بارگذاری کرده است. با این شرایط دیگر نباید نگران حافظه کم گجت خود باشید.

فناوری جدید سامسونگ می‌تواند حدود 2.7 برابر سریع‌تر اطلاعات را خوانده و پردازش کند! در واقع 2 برابر بیشتر از قدرت پرچم‌داران کنونی بازار. این سرعت عملکرد حتی قادر است خود را قوی‌تر از SSDها نیز نشان دهد. جالب است بدانید که این نسل جدید، حدود 50 درصد نیز مصرف باتری کمتری خواهد داشت.

سامسونگ هنوز برای این فناوری خود یعنی UFS که فعلا در ظرفیت‌های 32 و 64 گیگابایتی موجود هستند، نامی انتخاب نکرده است. سامسونگ با این محصول جدیدش، قصد دارد تا بازار اسمارت فون‌ها را متحول کرده و این روند را احتمالا از پرچم‌دار جدیدش یعنی گلکسی S6 آغاز خواهد کرد. این اتفاق طبیعتا به مذاق کمپانی‌های رقیبی چون اپل خوش نیامده و باید به زودی منتظر واکنش آن‌ها در این حوزه نیز باشیم!

پس اگر به زودی بر روی محصولات سامسونگ، حافظه داخلی پیش‌فرض 128 گیگابایتی دیدید، به هیچ وجه تعجب نکنید!

samsung-128gb-ufs

طبیعی است که دعوای این برندهای معتبر، در پیشرفت تکنولوژی تاثیر بسیاری دارد! این‌طور نیست؟

6 در مورد “پرچمدار بعدی سامسونگ 128 گیگابایتی خواهد بود!”

  1. بازم تبلیغات و رقابت الکی برندها باهم که فقط هزینش به گردن مصرف کننده میوفته. کیفیت فیلم برداری 4k با حجم سرسام اور در صورتی که ملت نمایشگر با این کیفیت ندارن اکثرا. صفحات کواد اچ دی که فقط عمر باتری رو کوتاه می کنه و حالا حافظه های بالا که بیشتر از 32 گیگش واقعا نیاز هر کسی نیست و همیشه خالی میمونه مگر این که الکی بخوای پرش کنی و ارشیو درست کنی .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH