اسپیکر هوشمند Hub Robot

تازه ترین اخبار از ال‌جی G4: وضوح تصویر همچنان QHD

تاکنون اطلاعات بسیار اندکی از آخرین پرچم‌دار ال‌جی یعنی G4 در رسانه‌ها منتشر شده است؛ اما هر از چند گاهی، اطلاعاتی درز می‌کند که نشان می‌دهد این محصول همانند نسخه پیشین قدرتمند و خاص خواهد بود. تاکنون یک‌بار اطلاعاتی از اپراتور AT&T درز کرده است که نشان از تولید G4 داشته و یک بار هم از سوی Verizon اطلاعاتی درز کردند که نشان می‌داد این اسمارت فون بانام LG-VS999 به احتمال بسیار قوی همان G4 خواهد بود. در این اطلاعات درز کرده مشاهده شد که جدیدترین نسل سری G4 از وضوح صفحه نمایش 3K یا همان 1620 در 2880 پیکسل بهره خواهد برد.

حال این بار از سوی یکی دیگر از اپراتورهای تولید کننده موبایل در ایالات متحده اطلاعاتی منتشر شده و دستگاهی با نام LG-H818 رؤیت شده است. در این اطلاعات وضوح صفحه نمایش این اسمارت فون 1440 در 2560 پیکسل است. به نظر می‌رسد نسخه آسیایی G4 همین دستگاه باشد.

ال‌جی هیچ برنامه‌ای برای معرفی پرچم‌دار جدید خود در مراسم MWC 2015 ندارد. یکی از مدیران اجرایی ال‌جی در سخنان به این موضوع اشاره کرده و گفته است: ما جی 3 را در ماه می سال گذشته عرضه کردیم، اما هیچ برنامه‌ای برای عرضه G4 در مراسم امسال کنگره جهانی موبایل نداریم و در نظر داریم تا وقت بیشتری را بر روی محصول جدید خود صرف کنیم.

leegee

اوایل این ماه، ال‌جی اعلام کرد که G4 احتمالا در ماه آوریل معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد دلیل اصلی عدم معرفی رسمی این گوشی در این مراسم، معرفی همزمان Galaxy S6 است و ال‌جی نخواسته همزمان با این محصول، پرچم‌دار خود را وارد بازار کند. فکری که بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

8 در مورد “تازه ترین اخبار از ال‌جی G4: وضوح تصویر همچنان QHD”

  1. اگه جی 4 ا نظر طراحی مثل سری های قبل باشه و دوربین و باتریشم خوب باشه،
    شاید بهترین گوشی سال شه

  2. حسین باقری

    کاش بجای این رقابت بی دلیل سر رزولوشن رو موارد مهمتر مث باطری کار میکردن……….

    همه دیگه میدونن تراکم بالاتر از 300PPI به سختی قابل تشخیصه……

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH