فقط سری Z سونی به اندروید 5 آپدیت می‌شوند

sony-xperia-z3-(1)

سال گذشته سونی تایید کرد که تمام تلفن‌های همراه سری Z به اندروید 5 یا آبنبات چوبی آپدیت می‌شوند، در حالی‌که به نظر می‌رسد سونی برنامه‌ای برای آپدیت گوشی‌های دیگر این کمپانی به نسخه جدید اندروید ندارد.

این اتفاق در حالی صورت می‌پذیرد که سونی برنامه‌ای برای اسمارت فون‌های سال 2014 خود که دارای سخت افزار مناسبی هم هستند، ندارد.

در حالی که گوگل سعی می‌کند آپدیت‌ها سریع تر بر روی تمامی ‌دستگاه‌ها منتشر شود و همه کاربران بتوانند طعم اندروید جدید را بچشند، این اقدام سونی کام کاربران را تلخ می‌کند.

تلفن‌های همراه جدید سونی به طور پیشفرض از اندروید 5 استفاده می‌کنند و آخرین آپدیت موجود برای گوشی‌های سال 2014 این کمپانی همان کیت کت خواهد بود.

کاربران انتظار دارند که نظر سونی تغییر کند و آن‌ها برنامه‌ای برای انتشار آپدیت‌ها ارایه کنند، اگر این اتفاق نیفتد سونی بر خلاف دیگر کمپانی‌های سازنده تلفن همراه خواهد بود که می‌خواهند این آپدیت را برای تمامی ‌گوشی‌های سال قبل خود ارایه کنند. البته این اولین بار نیست که سازندگان از انتشار آپدیت سرباز می‌زنند و این اتفاق تنها به فروش بیشتر گوشی‌های سری نکسوس کمک می‌کند.

10 در مورد “فقط سری Z سونی به اندروید 5 آپدیت می‌شوند”

  1. لطفا سه سر به سایت بزرگ اکسپریان بزنید می بینین که در یکی از موضوعات سایت نشون داده شده که اندروید 5 روی xperia c3 در حال اجرا هست و برای t2وt3 هم میاد البته بعد سری z

  2. اینکارا واسه سود کردن بیشتر روی سری زدم هست وگرنه اکسپریا m هم میتونه لاله پاپ رو بدون دنگ و فنگ اجرا کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH