69 درصد مردم آمریکا اپل‌واچ را نمی‌خواهند

ساعت هوشمند اپل جدیدترین فناوری پوشیدنی است که به تازگی رونمایی شده است و می‌تواند به یکی از بهترین نمونه‌ها تبدیل شود. فروش این محصول در تاریخ 24 آوریل آغاز خواهد شد ولی پرسش بزرگ این است که آیا شما آن را خواهید خرید؟ تصور ما بر این بود که مردم مشتاق هستند که تکنولوژی را روی مچ دست خود داشته باشند ولی اخیرا نتایج یک نظرسنجی منتشر شده که نشان می‌دهد 69درصد از مردم آمریکا ساعت هوشمند اپل را نخواهند خرید.

apple_watch_survey-640x266

این نظر سنجی نشان می‌داد در بین افرادی که مورد نظرسنجی قرار گرفته اند حدود 47.5 درصد آن‌ها هیچ علاقه‌ ای به خرید محصول اپل نداشتند، بالای 22.1 درصد گفته‌اند علاقه‌ی زیادی برای خرید آن ندارند و تنها 9.4 درصد گفته‌اند که اپل‌واچ را خواهند خرید و نظر بقیه را می‌توان در عدم تصمیم گیری برای خریدن یا نخریدن این محصول خلاصه کرد.

البته که این آمار نشان دهنده‌ شکست اپل‌واچ نیستند، در واقع بسیاری از مردم زمانی را به یاد می‌آورند که اپل تصمیم گرفته به صنعت تلفن همراه پا بگذارد و شک و تردیدهای ساختن آیفون برای آن‌ها تداعی می‌شود یا زمانیکه اپل با ساختن آیپد سرگرمی ‌را روی دستان مردم قرار داد که همه‌ آن‌ها شادی و موفقیت بسیاری برای این کمپانی به دست آوردند.

apple-watch-1

نظر منتقدان این است که اپل‌واچ هیچ امتیاز متمایز کننده‌ای برای پیروزی بر رقبا ندارد و می‌توان آن را با بندهای سلامتی که قیمت به مراتب پایین‌تری دارند مقایسه کرد ولی تنها برگ برنده‌ی اپل‌واچ لوگوی اپل ‌یا برند آن است که به آن اعتبار می‌بخشد.

نظر شما چیست اپل‌واچ یک شکست است یا مقدمه یک پیروزی بزرگتر؟؟

 

3 در مورد “69 درصد مردم آمریکا اپل‌واچ را نمی‌خواهند”

  1. به اندازه کافی روی این کره خاکی آدم اسکل هستند که نمیدونند پولاشون رو چطور خرج کنن هست.

    اپل کاملا از این موضوع آگاهه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH