مشخصات رسمی ال‌جی G4 همراه با جعبه آن منتشر شد!

تاکنون تصاویر زیادی از آخرین پرچم‌دار ال‌جی منتشر شده و تقریبا تمام اطلاعات این گوشی به بیرون درز کرده است. آخرین تصویر درز کرده عکس جعبه این پرچم‌دار به همراه اطلاعات و مشخصات آن است!

Images-from-the-LG-G4-box

این محصول امروز در نیویورک معرفی خواهد شد. G4 با صفحه نمایشی 5.5 اینچی همراه با وضوح QHD و چگالی پیکسلی 534ppi عرضه می‌شود. پردازنده بالاخره و پس از بحث‌های فراوان، اسنپدراگون 808 خواهد بود. یک نمونه 8 هسته‌ای و 64 بیتی همراه با رابط گرافیکی Aderno 418 از کمپانی کوالکام!

ال‌جی خود رسما چند هفته یش اطلاعات دو دوربین این پرچم‌دارش را منتشر کرده است. یک دوربین قدرتمند 16 مگاپیکسلی در پشت با دیافراگم f/1.8 که می‌تواند عکس‌های خارق العاده‌ای را در محیط‌های تاریک و با نور کم ثبت کند. دوربین سلفی G4 نیز یک نمونه 8 مگاپیکسلی بوده که در نوع خود جالب است.

این محصول قدرتمند با یک باتری 3 هزار میل‌ آمپری عرضه می‌شود. همچنین 3 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی از دیگر مشخصات آن است.

اگر به تصاویر زیر دقت نمایید، متوجه می‌شوید که ال‌جی، خود این مشخصات را بر روی جعبه قید کرده است. مشخصاتی اعم از قدرت باتری، سایز صفحه نمایش و وضوح آن، قدرت دوربین و …

Images-from-the-LG-G4-box-(1)

همچنین همزمان با معرفی G4، باید منتظر رونمایی رسمی از نسخه دیگر این پرچم‌دار به نام G4 Note نیز باشیم. محصولی که با پردازنده دیگر کمپانی کوالکام یعنی Snapdragon 810 و قلم جدید ال‌جی با نام G Pen عرضه می‌شود. ال‌جی در نظر دارد تا با عرضه این محصول به جنگ Note 4 کمپانی رقیب یعنی سامسونگ برود.

برای دنبال کردن آخرین اخبار از معرفی جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی با ما باشید!

3 در مورد “مشخصات رسمی ال‌جی G4 همراه با جعبه آن منتشر شد!”

  1. اینکه اصلا فرقی با g3 نداره. والا این همه انتقاد کردین از سونی بابت اینکه z4 با z3 فرقی نداره خداییش تفاوتش خیلی بیشتر از g4 با g3 هست.

    1. محمد سعید بهمنی

      انتقادی که به طور رسمی نبوده، اکثر اخبار ترجمه هستند و هدف طرفداری یا کوبیدن یک برند خاص نیست اصلا!
      اینهم اگر بیاد و مشکلاتی داشته باشه قطعا گفته میشه دوست عزیز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH