مشخصات دو پرچمدار جدید از سری لومیا به بیرون درز یافت

lumia-history-26-930_storyمدت‌هاست که طرفداران ویندوزفون، انتظار عرضه پرچمدار جدیدی توسط مایکروسافت را دارند. وب سایت UnleashThePhones امروز برخی از مشخصات دو تلفن‌هوشمند رده بالا در سری لومیا را فاش کرد که کد پروژه‌های Lumia Cityman و Lumia Talkman نام دارد. هر دو دستگاه یاد شده به جدیدترین سخت افزارها مجهز شده‌اند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

Lumia Cityman از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی بهره می‌برد که کیفیت QHD را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. پردازنده این محصول هشت هسته‌ای و ساخت شرکت کوالکام است. حافظه رم پردازشی گوشی یاد شده ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده که البته می‌توان از طریق اسلات microSD این حافظه را باز هم افزایش داد. دوربین اصلی این گوشی ۲۰ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیسکلی اعلام شده و نیز مجهز به یک باتری قابل تعویض با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت است.

اما Lumia Talkman از صفحه نمایشی 5.2 اینچی بهره می‌برد که کیفیت آن QHD خواهد بود. پردازنده این محصول، ساخت شرکت کوالکام و شش هسته‌ای خواهد است و از ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی بهره می‌برد. حافظه داخلی ذخیره سازی این گوشی ۳۲ گیگابایت بوده که مانند مدل Lumia Cityman از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی محصول مورد بحث ۲۰ مگاپیکسل و دوربین جلو آن ۵ مگاپیکسلی است. باتری در نظر گرفته شده برای Lumia Talkman هم ظرفیتی ۳۳۰۰ میلی‌امپر ساعتی داشته و امکان تعویض آن نیز وجود دارد.
بر اساس اعلام منبع این خبر، مایکروسافت در تلاش است تا ضخامت هر دو گوشی مورد بحث جدید را از لومیا ۹۳۰ کمتر کند. این گوشی‌ها همچنین مجهز به فلش‌ ال‌ای‌دی سه‌گانه هستند و آنطور که پیداست از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۱۰ و اسنپدراگون ۸۰۸ بهره خواهند گرفت.
اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، با دو تلفن‌هوشمند بسیار قدرتمند مواجه خواهیم بود. در گزارش مربوط به این دو محصول آمده که هر دو با سیستم عامل ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل به بازار عرضه خواهند شد. بنابراین به‌نظر می‌رسد طی چند هفته آینده در مورد این دو گوشی اخبار بیشتری منتشر شود.لازم به ذکر است که منبع این خبر سابقه خوبی در ارائه اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند سری لومیا دارد و پیش از معرفی رسمی تلفن‌هوشمند لومیا ۱۰۲۰ نیز، مشخصات آن را به صورت کامل منتشر کرده بود. اما در هر صورت تا به این لحظه، مایکروسافت هنوز این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده است.

3 در مورد “مشخصات دو پرچمدار جدید از سری لومیا به بیرون درز یافت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH