گوشی اقتصادی جدیدی از هوآوی با سنسور اثر انگشت در راه است

fp-aتلفن هوشمند هوآوی P8 یک دستگاه رده بالاست و در این مورد جای هیچ بحثی وجود ندارد. اما با توجه به P8 بالا رده حالا مشخصاتی از یک گوشی هوشمند میان رده از این شرکت چینی به بیرون درز یافته که کمی باعث تعجب است. انتظار می‌رود این مدل که نامش هنوز مشخص نیست با یک قیمت بسیار رقابتی و حدود ۱۶۱ دلار آمریکا به بازار عرضه شود. نکته بسیار جذاب دیگری که در مورد این محصول وجود دارد، این است که با بهای بسیار مناسبش، از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد که در پشت دستگاه قرار دارد. این دستگاه همچنین قادر است از تمامی شبکه‌های ارتباطی پشتبانی به عمل آورد.

بر اساس اعلام Wu Zhou، دو ویژگی یاد شده باعث می‌شوند که این گوشی جدید یکی از استانداردترین تلفن‌های هوشمند آینده هوآوی باشد. این گفته بدان معناست که با توجه به قیمت پایین و وجود ماژول اثر انگشت خوان، شاهد یک دستگاه‌ اقتصادی هستیم که تا کنون با چنین قابلیت‌هایی همراه نبوده. روش امنیتی بعدی که به‌نظر می‌رسد در سیستم‌های مختلف به‌کار رود، سنسور تشخیص قرنیه چشم است که در دوربین جلویی تلفن هوشمند Vivo X5 Pro دیده شده است. همانطور که احتمالا می‌دانید، هر فرد یک الگوی خاص در چشم خود دارد و اسکنر قرنیه قادر است تا هر کاربر را بر اساس الگوی خاص چشم وی، شناسایی کند.

تمام جزئیاتی که در مورد این دستگاه میان رده جدید هوآوی منتشر شده، همان است که در بالا اشاره کردیم. با استفاده از سنسورهای اثر انگشت می‌توانید قفل گوشی خود را باز کنید و یا پرداخت‌های امن اینترنتی انجام دهید. در حال حاضر چنین سنسوری فقط در برخی از دستگاه‌های رده بالا و البته گران قیمت قرار داده شده که حالا شما می‌توانید با پرداخت مبلغی بسیار مناسب، از همان امکانات بهره ببرید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا در صورت دریافت هر گونه خبر در این مورد، شما را در جریان قرار دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH