سمینار خبری ایران اچ‌پی: برای ما مهم نیست از چه کسی می‌خرید، فقط اچ‌پی مهم است!

iran hp1

صبح امروز و در حاشیه نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش که در محل نمایشگاه مصلای تهران در حال برگزاری است، شرکت فال‌نیک (ایران اچ‌پی) از سرویس‌های جدید و راه‌کارهای این شرکت در میان خبرنگاران سخن گفت.

در ابتدای این سمینار خبری، مهندس بشیرنژاد، مدیرعامل ایران اچ‌پی گفت: شرکت فالنیک یا با نام تجاری ایران اچ‌پی در سال ۷۴ با حداقل امکانات تاسیس شد و هدفش در آن روز ارایه قطعات کامپیوتر به بازار بود و این روند را تا سال ۷۸ ادامه داد و در سال ۸۰ با نام رسمی تهران فال‌نیک به ثبت رسید.

شرکت ادامه راه را تا سال ۸۰ ادامه داد و پس از ثبت قانونی به صورت تخصصی وارد بحث محصولات اچ‌پی گردید و سعی بر این شد تا سبدش را در حوزه محصولات اچ‌پی گسترش دهد.

استارت کار با پرینتر و مواد مصرفی آغاز شد و پس از آن بسته به نیاز مخاطبان به سبد کالایی ما افزوده گشت. به ترتیب مواد مصرفی سپس لپ‌تاپ و بعد سرور به محصولات مصرفی ما اضافه شد.

تفکر چندین محصول از اچ‌پی بر مبنای کار ما بود و جز محدود شرکت هایی هستیم که سبد کالای‌مان از اچ‌پی و از بدو کار تکمیل شده و در حال فعالیت کامل هستیم.

از سال ۱۳۸۴ بخش خدمات پس از فروش هم استارت خورد و تمام تلاش ما این بود که همه محصولات توزیعی تحت پوشش قرار بگیرد و سعی کردیم که تمام خدمات ایران اچ‌پی سرآمد باشد که همان طور هم شد.

iran hp2

امروز واحد جدیدی از خدمات فروش استارت می‌خورد. سعی کردیم در این بخش نیازمندی‌های سطح بازار را پوشش دهیم.

ما همیشه بحث رضایت‌مندی مشتریان را مد نظر قرار دادیم و سعی‌مان بر این بوده که خدمتی را به مشتریان‌مان بدهیم که فراتر از انتظار آنان باشد.

ما به صورت رندوم با یک پنجم مشتریان جهت گرفتن نظرات آن‌ها تماس می‌گیریم و همین سبب شده تا کم‌ترین میزان نارضایتی در مجموعه ما وجود داشته باشد. تمام تلاش ما در گرفتن رضایت مشتری بوده است.

ما یک گروه از مشتریان را در سطح سازمان داریم که به عنوان مشتریان ساکت و بی‌صدا دسته بندی می‌شوند و دوست داریم از طریق واحد نظرسنجی با آن ها ارتباط برقرار کنیم و این افرادی که نارضایتی خود را اعلام نمی‌کنند به حرف در آورده و دوباره وارد سازمان کنیم.

پیاده سازی سایت شرکت از ابتدا به نام ایران اچ‌پی که بسیار تخصصی به بررسی نقد و فروش کالای اینترنتی می‌پردازد، در دستور کار ما قرار داشت. بخش خدمات پس از فروش نیز از طریق سایت سرویس دهی می‌کند. بخش دیگر مدیریت روابط مشتریان است. از طریق این سیستم تمام فرآیند مانیتور می‌شود.

راه مستقیم تماس با ما شماره ۸۳۶۳ است که به هیچ عنوان اشغالی خط نداشته و بسیار انعطاف پذیر بوده و برای تمام دفاتر ما در شهرستان‌ها فعال است.

ما موفق شدیم تا سند چشم انداز سال ۱۴۱۵ را تنظیم کرده و خودمان در چارچوب این اهداف حرکت کنیم و بسیار مصمم هستیم تا اهدافی که از الان مکتوب کردیم تا آن زمان دست‌یابی نماییم.

پس از صحبت‌های بشیر نژاد، مهندس ملکی، مدیر خدمات فروش ایران اچ‌پی شروع به صحبت کرد و گفت: امروز باعث افتخارم است که مرکزی را معرفی کنم که کل محصولات اچ‌پی و سبد سرویس‌های این کمپانی را پوشش می‌دهد و بزرگ‌ترین در این مساله است. ما قصد داریم که خدمت خوب خودمان را به سطح عالی ارتقا دهیم.

ما موفق شده‌ایم تا فضای خدماتی خودمان را به صورت فیزیکی افزایش دهیم و از کارشناسانی استفاده کردیم که در حیطه فعالیت خودشان جزو نخبگان هستند. ایده ما همیشه این بوده که برای خدمت رسانی باید از نخبه‌ها اسفاده کرد و این مورد به وضوح در مجموعه ما قابل مشاهده است.

iran hp3

ما در چند بخش در حال فعالیت هستیم درست مانند کمپانی اچ‌پی!

سرور و تجهیزات شبکه: ما از پیکره بندی دستگاه‌ها شروع می‌کنیم و هر کانفیگی که مدنظرتان باشد، همان محصول با بهترین قطعات آماده و ارسال خواهد شد. ما کلیه قطعات را به صورت اورجینال در انبارمان داریم و اگر نیاز به تعویض باشد در همان جا انجام و حتی می‌توان در محل انجام داد. همچنین بررسی شبکه شما را نیز انجام می‌دهیم. کارشناس امینی داریم که برای مشتری این موضوع را بررسی می‌کند. برای بحث امنیت، تست و تعمیرات تخصصی هم برنامه‌های مشخصی داریم. پاسخ‌گوی تمام کسانی که اچ‌پی خریدند، هستیم. برند اچ‌پی برای‌مان مهم است، مهم نیست از چه کسی می‌خرید.

چاپ و تصویر سازی: مانند گروه قبلی تعمیر و سرویس آن‌ها را داریم (هر دو گروه پرینتر لیزری و رنگی و همچنین جوهرافشان). تیم تخصصی برای پیرنترهای سوزنی هم داریم و سرویس می‌دهیم. همکاران ما در این واحد امکان این را دارند که سرویس در محل به شما بدهند و اگر اتفاقی برای دستگاه چاپ شما افتاد، دستگاهی را در اختیارتان گذاشته تا دستگاه شما تعمیر یا تعویض شود. ما در این بخش برخلاف بسیاری از دوستان دیگر، چون به قطعات خود یقین کامل داریم، به مشتریان خودمان تا ۶ ماه گارانتی تعویض قطعات خودمان را می‌دهیم.

کامپیوترهای شخصی: در اینجا ما دسترسی‌های خوبی توانستیم پیدا کنیم. بایوس، فریم‌ور و نرم‌افزارهای میانی اچ‌پی را اصلاح کنیم. امکان تامین قطعات اچ‌پی و All in one را با توجه به کانال‌های موجود، بر روی کلیه این محصولات داریم. البته این بدین معنا نیست که شما برای باقی دستگاه‌ها نمی‌توانید به ما مراجعه کنید اما تمرکز اصلی‌مان بر روی اچ‌ی است.

تعمیر بردهای الکترونیکی: بسیاری از مشتریان تجهیزاتی دارند که مرکز معتبری برای مراجعه آن‌ها نیست. مانند تجیهزات پزشکی که بردهای مشابهی دارند و بنا به درخواست مشتری این بخش را راه اندازی کردیم. لحیم کاری را در بخش‌های مختلف بر روی بردها به صورت حرفه‌ای می‌توانیم انجام دهیم به نحوی که برخی از مراکز نظامی هم از ما کمک گرفتند. همه می‌دانیم که در تحریم هستیم و برای همین تعمیر یک برد چند لایه کار بسیار سختی است. در حال حاضر تیم ما این امکان را دارد که بردهای چند لایه و حتی PCV را هم تعمیر کند. گاهی مجبور می‌شویم که برنامه پردازنده‌های این مجموعه‌ها را نیز تعویض کنیم.

بخش بازیابی اطلاعات: بزرگ‌ترین حسن ایران اچ‌پی نسبت به سایرین این است که علاوه بر تجهیزات به روز، متخصصین به روزی داریم که می‌توانند سرویس شما را علاوه بر دیتای آن ریکاور کنند. برای مشتری ما که یک سرور اچ‌پی خریده، برای بازایابی‌اش بایستی چندین تخصص را داشت که همگی آن در مجموعه ما فراهم است.

بخش راه‌کارهای انفورماتیک: نیاز این مورد ابتدا از درون سازمان خودمان متبلور شد و که حس کردیم احتیاج به یک هوش سازمانی و مدیریت اسناد داریم تا بتوانیم حال و احوال مشتریان خودمان را رصد کنیم. بالطبع امن بودن مشتریان برای ما اهمیت پیدا کرد. ارتباط صوتی و تصویری، در سازمان خودمان نیز دیده شد که صورت مرتب و کانالیزه شده برقرار کنیم که این کار را نیز به نحو احسنت انجام دادیم.

در ایران اچ‌پی بزرگ‌ترین مقوله بحث گارانتی است. ما گارانتی را در دو شکل عرضه می‌کنیم. شکل اول گارانتی‌ای هست که همراه محصول می‌خرید. بخش دوم خدمت‌های پیش خرید است. مهم نیست که محصول خودتان را از چه کسی خریده باشید، با در نظر گرفتن ضرایب خاص، محصول‌تان مجددا در مجموعه ما قابل گارانتی کردن است. ما محصولات اچ‌پی را فارغ از آنکه از چه کسی خریده‌اید، محصول خودمان می‌دانیم.

متاسفانه کارت گارانتی‌های جعلی و با اسم ما در بازار توزیع شده است. برای آنکه مشتری با اسم خطا خرید نکند، چند نکته امنیتی بر روی کارت گارانتی درج شده است که با توجه به آن‌ها می‌توان فرق کارت اصلی با تقلبی را تشخیص داد.

ما سعی کردیم اچ‌پی را با بهترین کیفیت و خدمات را از بهترین نوع آن داشته باشیم. اولین شرکتی بودیم که برای محصولات بیمه نامه صادر کردیم و این مورد توسط شرکت‌های بسیار دیگری مورد تقلید قرار گرفت. حال اعلام می‌کنیم که از این به بعد تمام این خدمات را می‌توانید از خود ما بگیرید و شما یک محصول اچ‌پی را هزاران بار پیش ما بیاورید و برخلاف بسیاری از دوستان، تنها یک کوپن ندارید. اگرچه محصولات اچ‌پی خراب نمی‌شوند!

شما می‌توانید حتی محصولات قدیمی خودتان را هم به ما بسپارید و با دریافت اندک هزینه‌ای تحت گارانتی مجموعه ما قرار بگیرید و در آخر بایستی سرویس جدید خودمان را معرفی کنیم که در آن شما می‌توانید تا ۲۴ ساعت پس از خرید، دستگاه خودتان را عودت داده و تمام مبلغ آن را پس بگیرید؛ حتی اگر آن را باز کرده باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH