برترین بازی‌های ایرانی موبایل برای اندروید

اندروید به پرطرفدارترین سیستم عامل موبایلی تبدیل شده‌ است و در ایران نیز شاهد رشد روز افزون این پلتفرم هستیم، هم‌زمان با این موج، توسعه دهندگان ایرانی از فضای به‌وجود آمده‌ استفاده کرده‌اند و با ارایه برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی سهمی‌ در این بازار پر رونق به دست آورده‌اند. این روند تا حدی خوب بوده که هم اکنون بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی توان رقابت با نمونه‌های خارجی را دارند و می‌توانند به نیاز کاربران ایرانی پاسخ دهند، این بازی‌ها از گرافیک و داستان مناسبی بهره می‌برند که می‌تواند علاوه بر اشاعه فرهنگ ایرانی، بر تهاجمات فرهنگی نیز غلبه کند.

در این لیست بهترین بازی‌های سبک‌های مختلف گردآوری شده‌اند و هیچ بعد تبلیغاتی وجود ندارد و سعی شده شناخته شده‌ترین و بهترین‌ها را برای همراهان آی‌تی‌رسان به ارمغان بیاوریم.

خروس جنگی

Picture1

بازی خروس جنگی در سبک هیجان انگیز قرار می‌گیرد و در آن خروس شما به جنگ با خروس حریفان می‌پردازد. این بازی از گرافیک خوبی بهره می‌برد ولی خو گرفتن با محیط آن اندکی زمان می‌خواهد. با پیروزی در هر مسابقه، در رده‌بندی خروس‌ها بالاتر می‌روید و می‌توانید با اعمال امکانات بیشتر به خروستان شانس بالاتری برای پیروزی بدهید، در بخش داستانی نیز می‌توان به ماجراجویی در سرزمین خروس‌ها مشغول شد و به جنگ با حریفان پرداخت. در بخش آنلاین دوستان خود را دنبال کنید و خروس خود را محک بزنید .

این بازی با حجم 55 مگابایت از کافه بازار قابل دانلود است:

chart

فروت کرفت

Picture2

این بازی بر مبنای کارت‌هاست و کاربران باید بتوانند کارت‌های مناسب متشکل از میوه‌های مبارز بسازند و به جنگ با حریفان بروند. بازی نبرد میوه‌ها آنلاین است و شما صاحب یک دهکده هستید که با حمله به دشمنان و جمع آوری منابع می‌توانید کارت‌های بهتری بسازید و دهکده خود را ارتقا دهید. از نظر گرافیکی نیز این بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد و خط داستانی و روایت مناسب از نکات برجسته آن به شمار می‌رود.

این بازی با حجم 36 مگابایت از کافه بازار قابل دانلود است:

chart

مزرعه شادی

Picture3

اگر از جنگ و جدال خسته شده و می‌خواهید در محیطی آرام بازی کنید، این عنوان تفننی می‌تواند برای شما مناسب باشد. در این بازی شما در نقش یک مدیر ظاهر شده و سعی دارید با مدیریت مناسب منابع، به بازده مزرعه سهراب و خانواده‌اش کمک کنید. این بازی از گرافیک بسیار ساده‌ای استفاده می‌کند که در مقایسه با رقیبان خارجی چندان جذاب نیست ولی داستان و روایت ایرانی آن از نقاط قوت آن است .

این بازی با حجم 26 مگابایت از کافه بازار قابل دانلود است:

chart

آفتابه

Picture4

شاید موفق ترین بازی در سبک معمایی همین بازی آفتابه باشد و نمی‌توان از خلاقیت بالای توسعه دهندگان این برنامه در نام این برنامه گذشت. در این بازی شما یک عکس را مشاهده می‌کنید و باید حدس بزنید که چه عبارتی مربوط به این عکس می‌شود؛ به همین راحتی می‌توانید ساعت‌ها سرگرم باشید. این بازی گرافیک ساده‌ای دارد و گیم پلی هم در عین سادگی شما را به ادامه بازی ترغیب می‌کند.

این بازی با حجم 5 مگابایت از کافه بازار قابل دانلود است:

chart

سالار

Picture5

اگر بازی hill climb racing را دیده باشید، متوجه می‌شوید که بازی سالار نسخه تماما ایرانی شده آن بازی است و حال و هوای ماشین‌های ایرانی و فضای جذاب آن گوی رقابت را از نسخه خارجی ربوده و می‌تواند به سادگی جایگزین نمونه خارجی شود. در این بازی 25 خودرو و موتور ایرانی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها ارتقا داده و در بخش‌های مختلف بازی کنید، وجود ضبط صوت نیز از نکات جالب این بازی است. گرافیک بازی قابل قبول است و تصاویر زمینه زیبای آن باعث چشم نوازتر شدنش می‌شود.

این بازی با حجم 24 مگابایت از کافه بازار قابل دانلود است:

chart

ویراژ

Picture6

این بازی در سبک مسابقه‌ای ساخته شده‌ است و شما می‌توانید انواع شخصی سازی‌ها را روی ماشین خود انجام دهید؛ حتی می‌توانید پشت پیکان دولوکس گوجه‌ای خود بنویسید رفیق بی کلک مادر! گاراژ این بازی پر از ماشین‌های متفاوت است که پس از شخصی سازی می‌توانید با آن به جاده‌های ایران رفته و به خلافکاری بپردازید. البته پلیس هم مواظب جاده‌هاست و به دنبال شما خواهد آمد. گرافیک عالی و طراحی مناسب از مهم ترین بخش‌های این بازی است.

این بازی با حجم 49 مگابایت از کافه بازار قابل دانلود است:

chart

خواننده‌اش کیه؟

ir.shegerdha.musicyad4

شاید نتوان گفت یک بازی است ولی برای سرگرمی‌ و کل کل با دوستان بسیار مناسب است. در این برنامه قطعه‌ای از آهنگ یک خواننده پخش می‌شود و همزمان متن آن آهنگ هم قابل رویت است و شما باید حدس بزنید از بین گزینه‌های موجود کدام‌یک خواننده این آهنگ است. اگر دوست‌دار موسیقی ایرانی هستید، می‌توانید این بازی را نصب کنید و از 250 مرحله آن  لذت ببرید.

این بازی با حجم  30 مگابایت از کافه بازار قابل دانلود است:

chart

5 در مورد “برترین بازی‌های ایرانی موبایل برای اندروید”

  1. خجالت اوره اینا بهترین بازیهای ایرانیه!!!!!یک مشت شکلک ونقاشی .گیم لافت گلو…..کچا اینا کجا؟مثه ادم بلد نیستن بازی بسازن بچه هم میتونه نقاشی کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH