تمسخر اپل توسط موتورولا در یک آگهی تبلیغاتی

همانطور که در جریان هستید اپل به دنبال سیاست حذف گوگل از محصولاتش، در آی‌او‌اس 6 محصول بسیار کاربردی و حرفه‌ای Google Maps را حذف کرده است و محصول جدید خود را جایگزین آن کرده است. محصولی که انتقادهای بسیار جدی به آن وارد است و به راستی پر از نقص و کاستی می‌باشد. این محصول جدید اپل باعث انتقاد همگان شده و به نوعی وسیله‌ای برای مسخره کردن اپل نیز شده است. به تازگی موتورولا در تبلیغ Razr M در فیس‌بوک، توئیتر و گوگل پلاس، از این نقطعه ضعف بزرگ آی‌او‌اس 6 و آی‌فون 5 استفاده کرده است و تبلیغی درخور توجه برای محصول خودش ارایه کرده است. تبلیغی که نتیجه استفاده از آی‌فون را سر در گمی در خیابان‌ها و کوچه‌ها می‌داند!

آنچه که واضح و مشخص است، این نکته می‌باشد که سرویس جدید اپل هنوز راه بسیار درازی را تا تبدیل شدن به محصولی شایسته در پیش دارد و قطعا استفاده از سرویس گوگل مپ بسیار عقلانی‌تر از استفاده از سرویس اپل می‌باشد.

[divide style=”3″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

1 در مورد “تمسخر اپل توسط موتورولا در یک آگهی تبلیغاتی”

  1. این نشون دهنده این است که رقیبان کمپانی اپل چقدر حقیر شدن که دست به تمسخر زدند
    درسته که این نقشه ها دراوایل کار واقعا واژه افتضاح برازندشون بود اما بهتره بعد از گذشت یک سال که اپل کلی تغییر در اون ایجاد کرد نگاهی بهشون بندازیم.واسه مثال سد معروف هوور رو اگه در این دو نقشه نگاه کنیم میبینیم که این سد در نقشه های گوگل کاملا تخریب شده اما درنقشه های اپل تمام جزییات وجود دارند.
    این موقع است که میبینیم واژه افتضاح برازنده کدومشونه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH