نمایشگرهای جدید سامسونگ در IFA 2012

بزرگ‌ترین نمایشگر حرفه‌ای edge-LED دنیا، صفحه‌نمایشی با نسبت ۱:۱ و سایر نمایشگرهای جدید و حرفه‌ای، از جمله محصولات معرفی شده در نمایشگاه IFA 2012 بودند.

سامسونگ در IFA 2012 ‌نمایشگر‌های جدیدی را برای مشتریان تجاری و مصرف‌کنندگان عادی معرفی کرد. برخی از این محصولات عبارت بودند از: بزرگ‌ترین نمایشگر حرفه‌ای edge-LED دنیا (ME75B)، ‌نمایشگر شفاف (NL22B) و صفحه‌ نمایش مربعی (UD22B). این محصولات جدید، پاسخی تازه برای نیازهای روزافزون در زمینه نمایشگرهای حرفه‌ای تجاری (LFD) به شمار می‌روند.

مدل ME75B دارای اندازه ۷۵ اینچ است و بزرگ‌ترین نمایشگر edge-LED در دنیا به شمار می‌رود. صفحه‌های edge-LED از ضخامت کمتری نسبت به نمایشگرهای ال‌ای‌دی متداول برخوردار هستند و بسیاری از نمایشگر های بسیار باریک موجود در بازار به این گروه تعلق دارند. نمایشگر حرفه‌ای ME75B نسبت به نمایشگرهای معمول با چنین ابعادی، وزن سبک‌تری دارد و در نتیجه، آسان‌تر می‌توان آن را نصب کرد. این محصول برای محیط‌های آموزشی و اتاق‌های جلسه ایده‌آل است.

نمایشگر NL22B، اولین نمایشگر All-in-One شفاف سامسونگ با اندازه ۲۲ اینچی است.

دیگر محصول به‌نمایش درآمده، یعنی نمایشگر حرفه‌ای مربعی UD22B را می‌توان جایگزینی برای صفحه‌های مستطیلی دانست. این صفحه‌نمایش دارای قابی با حاشیه بسیار باریک است و آن طور که گفته می‌شود، انتخابی فوق‌العاده برای فروشگاه‌ها، مکان‌های عمومی و … خواهد بود.

در این نمایشگاه سامسونگ نمایشگرها و راهکارهایی را نیز برای استفاده در هتل‌ها معرفی کرد و از سیستم مدیریت محتوا (با امکان شخصی‌سازی) رونمایی کرد که با آن می‌توان در وقت و انرژی صرفه‌جویی کرد. با استفاده از دو سیستم SIRCH (مخفف Samsung Interactive Remote Control for Hospitality) و REACH (یا Remote Enhanced Active Control for Hospitality) می‌توان از طریق یک بخش کنترل، تمام به‌روزرسانی‌های لازم را برای تلویزیون اتاق‌های هتل انجام داد. این راهکار، نیاز به دستگاه‌های Set-top box را از میان می‌برد.

سامسونگ تعدادی از آخرین مانیتورهای خود را هم در این نمایشگاه معرفی کرد. نمایشگرهای SB970 از سری ۹ و Series 7 Smart Station (با شماره مدل CB750) که از امکان اتصال بی‌سیم به چندین دستگاه مختلف پشتیبانی می‌کند، از جمله این مانیتورها بودند. مدل SB970 با بهره‌گیری از فناوری Natural Color Expert و موتور کالیبره‌سازی داخلی، رنگ‌هایی زنده و وضوحی بهتر از Full HD را به کاربران ارایه می‌دهد. این مانیتور برای تضمین دستیابی به بهترین کیفیت، در آخرین مرحله از فرآیند تولید، به شکل دستی کالیبره‌ می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH