امکان دانلود اپلیکیشن پلی‌استیشن برای تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی فراهم شد

gsmarena_001جای هیچ بحثی نیست که سونی یکی از بزرگترین غول‌های صنعت کنسول‌های بازی است و در واقع مجموعه کنسول‌های پلی‌استیشن این شرکت همیشه یکی از منابع درآمدزای بسیار خوب برایش بوده. شبکه پلی‌استیشین (PlayStation Network) همیشه بخش مهمی از اکوسیستم گیمینگ سونی بوده و بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های اخیر سری اکسپریا شاهد حضور آن بوده‌ایم.

یکی از جدیدترین محصولات این غول ژاپنی بنام Xperia Z3 Plus به صورت پیشفرض اپلیکیشنی به نام PSN یا همان پلی استیشن نتورک دارد که بخش‌های مختلف این سرویس را به صورتی بسیار جذاب و قابل دسترس در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع این بخش را می‌توان به یک مرکز بزرگ برای دسترسی به اپلیکیشن‌های مرتبط با پلی استیشن دانست که از جمله آن‌ها می‌توان به PlayStation ،Remote Play ،PS Video و PS Music اشاره نمود.

gsmarena_002اما قطعا بسیاری از کاربران اندرویدی که از پلی استیشن استفاده می‌کنند، گوشی‌های سونی را در دست ندارند و حالا فایل APK این اپلیکیشن از طریق توسعه دهندگان انجمن مطرح XDA تولید شده و در دسترس همگان قرار دارد، بنابراین از هم اکنون می‌توان این اپلیکیشن را بر روی تمامی محصولات اندرویدی که نسخه 4.3 جلی‌بین به بالا را اجرا می‌کنند، نصب کرده و اجرا نمود. البته فعلا امکان دارد تمامی امکانات و ویژگی‌های نسخه اصلی که در گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا شاهدش هستیم را در این برنامه مشاهده نکنیم (مثلا Remote Play) اما واضح است که این ویژگی‌ها نیز به مرور به اپلیکیشن یاد شده اضافه خواهند گشت.

اما کاربران سونی هم می‌توانند در کنار اپلیکیشن اصلی گوشی خود، این اپ را نیز نصب کنند و از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایش بهره ببرند و نکته جالب اینجاست که نیاز به روت دستگاه هم نخواهید داشت. برای دانلود این اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید.

1 در مورد “امکان دانلود اپلیکیشن پلی‌استیشن برای تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی فراهم شد”

  1. خب که چی مگه مرض داریم فیکشو نصب کنیم خود سونی که به صورت پیشفرض برای xperia قرار داده این واسه اون سامسوسکیای عقده ای هست که داره جون میدن به سونی برسن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH