یک معلم در فلوریدا با دستگاهی در عملکرد گوشی‌های دانش‌آموزان خود اختلال ایجاد کرد!

14506635-A-cellular-network-or-mobile-network-is-a-radio-network-distributed-over-land-areas-called-cells-eac-Stock-Photo

معلمی در یکی از مدارس فلوریدا از دانش آموزان خود درخواست کرده که به جای تلفن‌های هوشمندشان، به وی توجه کنند. بنابراین Dean Liptak یک دستگاه ایجاد کننده اختلالات شبکه‌های همراه را با خود به مدرسه Fivay که در شهر پاسکو قرار داشت، آورد. سپس Liptak گوشی‌های دانش آموزان خود را با استفاده از این دستگاه دچار اختلال در کارکرد کرده و با اینکه به‌نظر می‌رسد هدفش از این‌کار خوب بوده اما عملی غیر فانونی را مرتکب شده است.

این معلم که به تدریس درس علوم می‌پرداخته، در حال حاضر به مدت ۵ روز بدون حقوق اخراج شده، اما امکان دارد مجازات وی بدتر از این هم بشود. شاید وی بازداشت شده و مجبور به پرداخت جریمه‌ای ۱۱۲ هزار دلاری شود. در هر حال، اپراتور ورایزن قصد ندارد تا درخواست شکایتی در این زمینه داشته باشد. دستگاه پرس Liptak زمانی کشف شد که اپراتور یاد شده متوجه شد یک رخنه در شبکه‌اش به وجود آمده است و سپس با مدرسه مورد بحث تماس برقرار کرد.

در شرایطی که گمان می‌رفت با دستگاه این معلم، فقط در کارکرد تلفن‌های همراه کلاس اختلال ایجاد شود، اما دکل مخابراتی اپراتور ورایزن که برای این مدرسه در نظر گرفته شده بوده نیز دچار اختلال گشت. Linda Cobbe مدیر مدرسه یاد شده اعلام نموده که دستگاه مورد اشاره باعث شده تا در عملکرد شبکه موبایلی مدرسه مشکل ایجاد شود و حتی نتوان تماسی با شماره‌های اضطراری برقرار کرد که این مورد امکان داشته باعث وارد آوردن صدمات یا مشکلات دیگری هم شود.

Liptak اما پس از این جریان گفته که معاون مدرسه پیش از این به وی اعلام کرده استفاده از دستگاه ایجاد اختلال در شبکه‌ موبایل تنها در صورتی که قصد سوء استفاده باشد، غیر قانونی تلقی می‌شود. صرف نظر از اینکه این‌گونه تجهزات می‌توانند برای موارد مثبت هم بکار روند، دولت به دلیل اینکه در برقراری تماس‌های اضطراری مشکلاتی را ایجاد می‌کنند، آن‌ها را غیر قانونی اعلام کرده است.

1 در مورد “یک معلم در فلوریدا با دستگاهی در عملکرد گوشی‌های دانش‌آموزان خود اختلال ایجاد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH