معرفی ۱۰ تلفن هوشمند برتر سال ۲۰۱۵

تا به این لحظه در سال ۲۰۱۵ شاهد معرفی و عرضه تعداد زیادی تلفن هوشمند از شرکت‌های مختلف بودیم. برخی از این موبایل‌ها صرفا به دوربین توجه داشتند و برخی دیگر به سخت افزار و تعداد زیادی نیز در رده‌های مختلف پایین رده، میان رده و بالارده معرفی شدند.

در حقیقت، امسال پر بوده از اخباری که مرتبط با صنعت موبایل بودند. در میان سیل عظیم این گوشی‌های هوشمند، بسیاری از خریداران با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب می‌کنند و برخی دیگر هم دقیقا نمی‌توانند گزینه‌ای را از این بین برگزینند.

ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با ۱۰ گوشی هوشمند برتر سال ۲۰۱۵ تا به این لحظه، آشنا سازیم تا بتوانید در امر تصمیم گیری برای خرید بهتر عمل کنید.

۱۰ – سونی اکسپریا زد ۳ پلاس

Sony-Xperia-Z3+-(3)در سال ۲۰۱۴ شرکت ژاپنی سونی، با معرفی گوشی هوشمند زد ۳، یکی از بهترین موبایل‌ها را به جهانیان معرفی کرد که در آن سال جز بهترین‌ها به شمار می‌رفت.

اما این شرکت استراتژی طراحی محصول خود را در سال جاری میلادی نیز تکرار کرد و با اعمال یکسری تغییرات تلفن هوشمند اکسپریا زد ۳ پلاس را معرفی کرد که فعلا پرچمدار ۲۰۱۵ سونی محسوب می‌شود. همانطور که اشاره کردیم این محصول بسیار شبیه به نسل قبلی خود یعنی زد ۳ است و تغییرات ظاهری زد ۳ پلاس نسبت به نسل قبلی خود بسیار کم است. مثلا محل قرار گیری پورت میکرو یو‌اس‌بی از بالا به پایین گوشی تغییر یافته و نیز درپوش پین‌های مغناطیسی شارژر هم حذف شده‌اند.

اما علی‌رغم اینکه در ظاهر اکسپریا زد ۳ پلاس تغییر چندانی به وجود نیامده، ولی در دل این محصول نسبت به زد ۳ تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی را اعمال کرده است. یکی از بزرگترین این تغییرات استفاده از چیپست ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ است که قطعا باعث می‌شود عملکرد گوشی مورد بحث نسبت به نسل پیشین بهبود قابل توجهی داشته باشد.

سونی در اکسپریا زد ۳ پلاس از یک سنسور Exmor RS با کیفیت 20.7 مگاپیکسل بهره گرفته. صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچی بوده و کیفیت فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارای می‌دهد. پنل بکار گرفته شده شده در این صفحه نمایش از نوع IPS است و نیز از تکنولوژی‌های اختصاصی Triluminos و X-Reality سونی در آن استفاده گشته.

در کنار این موارد، اکسپریا زد ۳ پلاس به سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی گوگل مجهز گردیده و تفریبا همان امکانات نرم‌افزاری ساده و همیشگی که در زد ۳ هم شاهدش بودیم در این موبایل هم بکار گرفته است.

۹- ال‌جی جی ۴

lg-g4-featuredاین گوشی در اواخر ماه آوریل سال میلادی جاری توسط کمپانی کره‌ای ال‌جی معرفی شد و به عنوان هیجان‌ انگیزترین محصول ارایه شده ۲۰۱۵ در انگلستان از آن یاد می‌شود.

تلفن هوشمند G4 از نظر توان پردازشی، بر روی کاغذ هم که شده نسبت به رقبایی چون سامسونگ گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج و نیز آیفون ۶ اپل کمی ضعیف‌تر به نظر می‌رسد.  اما در هر صورت باز هم محصولی شایسته است. صفحه نمایش این گوشی بسیار با کیفیت است و دوربین اصلی آن هم خیلی خوب ارزیابی می‌شود و نیز طراحی G4 بسیاری را به خود علاقمند ساخته و باعث شده تا جز گزینه‌های ممکن در بین بهترین تلفن‌های هوشمند حال حاضر جهان باشد. این جمله زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که به قیمت ۵۰۰ یورویی آن نگاه کنیم که نسبت به اغلب پرچمداران رده‌بالای رقیب حدود ۱۰۰ یورو ارزان‌تر است.

در زیر دوربین پشتی G4 کلید‌های کنترل صدا تعبیه شده‌اند. همچنین پشت خمیده آن باعث می‌شود تا در دست گرفتنش بسیار لذت بخش‌تر و آسان‌تر گردد.

صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS کوانتومی، پردازنده شش هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ و اندروید ۵ آبنبات چوبی را نیز به این ویژگی‌ها اضافه کنید تا متوجه شوید که چرا G4 جز ۱۰ گوشی هوشمند برتر سال ۲۰۱۵ تا به این لحظه جای داده شده است.

۸- ایسوس زن‌فون ۲

Asus-Zenfone-2-(2)ایسوس اولین تلفن هوشمند مجهز به اندروید ۵ آبنبات چوبی خود یعنی زن‌فون ۲ را در خلال نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد. علاوه بر اینکه از جدیدترین نسخه اندروید در این محصول استفاده شده، این شرکت نشان داده که همیشه در ارایه بروزرسانی‌ها نیز بسیار سریع عمل می‌کند. همچنین ایسوس تمام سعی خود را برای قرار دادن بهترین سخت‌افزارها در این گوشی کرده تا یک محصول شایسته را روانه بازارها سازد.

برترین این سخت افزار‌ها، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی با گشادگی دیافراگم f 2.0 و لنز عریض است که در کنار این موارد باید لرزش‌گیر اپتیکال و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی با تکنولوژی PixelMaster را هم اضافه کنیم. این تکنولوژی به صورت اختصاصی توسط ایسوس توسعه داده شده تا عملکرد دوربین برای پردازش تصاویر و تخصیص پیکسل‌ها بهبود یابد و نیز عکس‌ها در شرایط نوری کم با الگوریتم‌هایی خاص با کیفیت ۴۰۰ برابر بهتر ثبت شوند. تکنولوژی یاد شده همچنین باعث می‌شود تا نویزهای موجود در عکس کاهش یابند و کنتراست آن‌ها هم تا ۲۰۰ درصد افزایش داشته باشد.

علاوه‌ بر این موارد، زن‌فون ۲ مجهز به یک اپلیکیشن ارتقا یافته برای دوربین است که اجازه عکس‌برداری در حالت دستی را به کاربر می‌دهد و با استفاده از آن‌ می‌توان مواردی همچون iso و سرعت شاتر را به دلخواه تنظیم کرد. ترکیب سخت افزار و نرم افزار بکار رفته در این گوشی باعث شده‌اند تا زن‌فون ۲ به یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای علاقمندان به عکاسی مبدل گردد.

۷- گوگل نکسوس ۶

motorolla-nexus-6این محصول اینبار به همگاری گوگل و موتورولا ساخته شده و می‌توان آن‌ را بهترین گوشی هوشمند گوگل در سری نکسوس دانست. نکسوس ۶ از جدیدترین سخت‌افزارها و ویژگی‌های نرم افزاری بهره می‌برد.

یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول، طراحی بدنه آن و جنس آلومینیومی‌اش است. این موضوع برای افرادی که نسبت به طراحی نکسوس ۵ گله داشتند، می‌تواند یک پاسخ بسیار خوب از جانب گوگل باشد. این نکته را هم باید بدانید که پلی کربن بکار رفته در قاب این محصول استحکام آن را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و مقاومتش را در برابر ضربه بسیار بالا می‌برد.

بهتر اینکه با وجود فریم فلزی بکار رفته در نکسوس ۶، حس یک کالای بسیار با کیفیت و سطح بالا به کاربر منتقل خواهد شد. همچنین صفحه نمایش این محصول ۶ اینچی است و کیفیت QHD را به ارمغان می‌آورد. پردازنده نکسوس ۶ هم اسنپدراگون ۸۰۵ بوده که شامل ۴ هسته پردازشی قدرتمند است. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال نیز هست.

اما در کنار این موارد یکی از بهترین ویژگی‌های سری نکسوس، استفاده از آخرین نسخه اندروید و بروزرسانی‌های بسیار سریع آن‌هاست. البته سیستم امنیتی Knonx سامسونگ نیز با این سیستم عامل در نکسوس ۶ یکپارچه شده که امنیت را تا حد زیادی بالا می‌برد. این محصول یکی از بهترین گزینه‌های موجود است که حس اندروید خالص با طعم متریال را بخوبی برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

۶- اچ‌تی‌سی وان ام ۹

google-handwriting-keyboard-one-m9البته درست است که اچ‌تی‌سی وان ام ۹ محصولی جدید به شمار نمی‌آید، چرا که تقریبا همان ام ۸ سال گذشته است با کمی تغییرات کوچک، اما لیست ما بدون حضور نماینده‌ اچ‌تی‌سی قطعا کامل نمی‌شد.

این گوشی هوشمند همانطور که اشاره شد از همان زمان طراحی نسل قبلی خود یعنی ام ۸ بهره گرفته که در جلو توسط محافظ صفحه گوریلا گلس پوشانده شده است. بلندگو‌های دوگانه باکیفیت بوم ساوند نیز در بالا و پایین محصول قرار دارند تا امضای همیشگی این شرکت بر روی ام ۹ هم ثبت شده باشد.

اما مهم‌ترین تفاوت این گوشی هوشمند با نسل قبلی را شاید بتوان در دوربین اصلی بکار گرفته شده در آن دانست. ام ۹ از یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی بهره گرفته که مجهز به فوکوس خودکار هم هست و یک فلاش LED دوگانه نیز در کنارش جای گرفته است. البته اچ‌تی‌سی باز هم دست از سر دوربین‌های اولتراپیکسلی خود بر نداشته ولی اینبار آن را در جلو دستگاه بکار گرفته و اکنون ام ۹ از دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی با فناوری اولتراپیکسل بهره می‌برد. پردازنده این موبایل نیز اسنپدراگون ۸۱۰ بوده که شامل ۸ هسته پردازشی است.

به جز این موارد هیچ تکنولوژی خاص یا امکان اضافه‌ای برای این محصول در نظر گرفته نشده و سبک طراحی پرچمداران قبلی اچ‌تی‌سی در این گوشی نیز تکرار شده است.

۵- بلک‌فون

blackphone-100247376-largeشاید این گوشی در لیست ده تایی ما چندان برای شما آشنا نباشد. اما باید بدانید بدلیل توجه ویژه سازندگان به امنیت و حریم شخصی مشتریان، باعث شده تا از آن به عنوان یک موبایل امن یاد کنند. در واقع بلک‌فون مخصوص افرادی است که به اطلاعات و داده‌های خود بر روی گوشی‌های هوشمند اهمیت زیادی می‌دهند.

برای به ارمغان آوردن چنین امنیتی، Silent Circle با گروهی از مهندسان سخت افزاری Geeksphone  تیمی را تشکیل داده‌اند تا بتوانند بلک‌فون را تولید نمایند. این محصول بر پایه اندروید است ولی در این سیستم عامل شخصی‌سازی‌ها و بهینه‌سازی‌های بسیار زیادی اعمال شده که و نام PrivatOS را به خود گرفته است. همانطور که اشاره کردیم مهم‌ترین ویژگی این گوشی هوشمند، امنیت بالای آن است.

پروتوکل رمزنگاری خوبی که در محصول مورد بحث بکار گرفته شده، باعث گردیده تا سخنگوی اصلی تیم Silent Circle، آقای Phil Zimmermann این اطمینان را به مشتریان بدهد که با استفاده از گوشی هوشمند ساخته شده توسط آن‌ها، می‌توانند برای همیشه نسبت به اطلاعات موجود بر روی دستگاه آسوده خاطر باشند.

۴- نوکیا لومیا ۹۳۰

Nokia-Lumia-930-(2)مایکروسافت نیز با خرید نوکیا توانست کنترل کامل‌تری را بر روی ویندوزفون داشته باشد. این سیستم عامل علی‌رغم اینکه نسبت به دو رقیب خود یعنی اندروید و iOS جدیدتر است اما ویژگی‌های امنیتی و کاربردی فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه کلید بسیار خوب نرم افزاری، پشتیبانی و مدیریت دستگاه و اپلیکیشن‌های فراوان اشاره کرد. البته با ورود ویندوز ۱۰ موبایل قطعا این پلتفرم نیز حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

در بین گوشی‌های ویندوزفونی، جای تعجب نیست که لومیا ۹۳۰ را از بهترین موبایل‌های هوشمند حال حاضر محسوب کنیم. این دستگاه ویندوزفون 8.1 را اجرا می‌کند و به سخت افزار بسیار قدرتمندی نیز تجهیز شده. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی تکنولوژی اختصاصی PureView است.

۳- اپل آیفون ۶ پلاس

apple-iphone-6-plusاپل برای مدتی طولانی بر این باور بود که هیچ کاربری گوشی‌های مجهز به صفحه نمایش بزرگ را خریداری نخواهد کرد و در واقع نهایت سایز ایده‌آل برای مشتریان ۴ اینچ است. اما در هر صورت، وجود گوشی‌های بسیار زیادی که از صفحه نمایش بزرگ بهره می‌برند و از محبوبیت بسیار بالایی هم برخوردار هستند، نهایتا اپل را هم مجاب کرد تا تفکر دیرینه‌اش را کنار گذاشته و همگام با بازار و خواسته‌های افراد پیش برود.

سرانجام اپل اولین فبلت خود را با نام آیفون ۶ پلاس معرفی کرد که از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره می‌برد و تراکم پیکسلی آن نیز ۴۰۱ppi است. نوع این صفحه نمایش نیز اچ‌دی رتینا است و در واقع آیفون ۶ پلاس اولین محصولی به شمار می‌رود که بخوبی می‌تواند از ویژگی‌های iOS 8 در یک صفحه نمایش بزرگ بهره بگیرد.

اپل در این گوشی هوشمند یکسری بهینه‌سازی‌های نرم افزاری انجام داده تا کار با برخی اپلیکیشن‌ها در این صفحه نمایش بزرگ آسان‌تر شود. مثلا در اپلیکیشن پیام‌رسان و ایمیل، در رابط کاربری شاهد دو بخش مجزا هستیم که کار با آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

۲- اپل آیفون ۶

2-iphone-6موفقیت فروش آیفون‌های قبلی با معرفی آیفون ۶ برای اپل باز هم تکرار شد. این محصول که در ماه سپتامبر سال میلادی گذشته معرفی شد در واقع مانند همیشه باعث گردید تا سیل عظیمی از مشتریان برای خریدش صف بکشند.

آیفون ۶ همانند نسل پیشین خود از یک بدنه بسیار زیبا و تمام فلزی بهره می‌برد و نیز از پردازنده بسیار قدرتمند A8 در آن استفاده شده که به گفته اپل ۲۵ درصد نسبت به A7 بهتر عمل می‌کند. این محصول به همراه iOS 8 عرضه شد که در زمان معرفی جدیدترین نسخه این سیستم عامل به شمار می‌آمد. بهینه بودن نرم‌افزاری در سیستم عامل این گوشی هوشمند در کنار طراحی زیبا و امکانات سخت افزاری مناسب و نیز سنسور بسیار عالی تاچ‌ آی‌دی باعث شده تا این محصول یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن در دنیای گوشی‌های هوشمند بالارده تا به این لحظه باشد.

۱- سامسونگ گلکسی اس ۶

galaxy-s6-edge-full-front-angle-2اما ششمین نسل کهکشانی‌های سامسونگ را می‌توان به جرات بهترین گوشی اندرویدی ساخته شده توسط این شرکت تا به این لحظه دانست. پس از ۵ سری گوشی در رده S و استفاده از پلاستیک در جنس بدنه این پرچمداران و با توجه به انتقادات فراوانی که از سوی کاربران به این غول کره‌ای شد، بالاخره سامسونگ تفکرش را تغییر داد و یک محصول متفاوت را به بازار عرضه نمود.

از نظر طراحی اگرچه در سطح زیرین این گوشی شاهد شباهت‌هایی از آیفون ۶ هستیم ولی اگر بخواهیم جانب انصاف را رعایت کنیم سامسونگ بالاخره توانست به یک پایداری عالی و یک طراحی بی‌نظیر در تولید تلفن‌های هوشمند پرچمدار خود برسد و محصولی را بسازد که هر کسی را شیفته خود کند.

در ساخت بدنه این گوشی از ترکیب فلز برس خورده باکیفیت و شیشه نشکن گوریلا گلس ۴ استفاده شده که آن را به زیبا‌ترین گوشی ساخته شده سامسونگ مبدل ساخته‌اند. همچنین به گفته این غول کره‌ای گلکسی S6 تا ۵۰ درصد نسبت به رقیبان بالارده خود مقاوت بیشتری دارد و از مشکلاتی مانند خم شدن رنج نمی‌برد.

اما در کنار طراحی زیبا و بدنه با کیفیت این گوشی هوشمند به سخت‌افزاری بسیار قدرتمند تجهیز شده. پردازنده بکار رفته در این تلفن هوشمند ۶۴ بیتی بوده و با فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده و شامل ۸ هسته پردازشی است. صفحه نمایش محصول مورد بحث 5.1 اینچ است و رزولوشن QHD  را ارایه می‌دهد. در کل صفحه نمایش سوپرآمولد این دستگاه یکی از بهترین ویژگی‌هایش بشمار می‌رود. دوربین اصلی این مدل در پشت مجهز به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگ F 1.9 است و می‌توان با آن تاثیر HDR را به طور زنده مشاهده کرد. در کنار این موارد یک لرزش‌گیر اپتیکال نیز بکار گرفته شده است.

گلکسی S6 به صورت پیشفرض با سیستم عامل اندروید ۵ آبنبات چوبی عرضه شده و برخلاف همیشه رابط کاربری تاچ‌ویز در آن بسیار سبک‌تر و بهینه‌تر شده که البته امکانات نرم‌افزاری بی‌شماری را نیز برای کاربر به ارمغان آورده است. این موارد در کنار بسیاری ویژگی و قابلیت دیگر همچون سنسور اثر انگشت، سنسور سنجش ضربان قلب و … باعث شده تا آن را در این لیست به عنوان بهترین تلفن هوشمند سال ۲۰۱۵ تا به این لحظه معرفی کنیم.

منبع: V3

54 در مورد “معرفی ۱۰ تلفن هوشمند برتر سال ۲۰۱۵”

  1. طاها امیریان

    باز هم مثل همیشه. سونی آخر و سامسونگ اول
    البته من این معرفی رو چندان درست ارزیابی نمی کنم. درست است که اس 6 و اس 6 اج تا به این لحظه بهترین هستند اما 6 پلاس از همه نظر بهتر و برتر از آیفون 6 4.7 اینچی است. و نمی دانم چرا در این لیست جا به جا شدند. تراکم پیکسلی و صفحه بهتر، بدنه نازکتر ، نتایج بنچمارک های بهتر و … 6 پلاس بهتر از 6 است. و همه عالم و آدم می دانند که G4 الجی از همه نظر به ویژه صفحه نمایش، دوربین، رابط کاربری، طراحی شکیل و نوآورانه تر، قیمت بهتر از نکسوس 6 هست و چرا در این لیست بر عکس هست؟ نوت 4 کجاست؟ نوت اج کجاست؟ کسی نمی تواند انکار کند که نوت 4 بهتر از 6 پلاس است. اگر در این لیست 6 پلاس باشد بدون شک نوت 4 یا اج هم باید باشه. دوربین بهتر، صفحه نمایش فوق العاده برتر، باتری بهتر، سخت افزار کم و بیش بهتر، قلم اس پن و ویژگیهای خارق العاده و بیشتر و رابط بی نظیر سامسونگ همه و همه نوت 4 را برتر از 6 پلاس می کنند. چرا در این لیست نیست؟ ر

    1. مجتبی بوالحسنی

      آدم خیلی خوشحال میشه اینجور کامنت‌ها رو میبینه. واقعا ممنون بابت اینکه به نظرات هم احترام می‌زارین

  2. اقای آرمین عامریان
    عزیز من ازت درخواست کردم بهت توهین نکردم که! اگه چندتا کامنت بالاتر رو خونده باشی میبینی که من فکر کردم اقای سامیار راد خطاب به من کامنت گذاشته و جوابشو دادم.یه اشتباهی بود که رخ داد.
    اما ایشون برای شما کامنت گذاشته بود. اونوقت شما میگی به من مربوط نیست؟
    بازم ازتون درخواست میکنم حداقل تو یه مقاله با یه نام کاربری نظر بدید.امیدوارم قبول کنید. با تشکر دوباره از شما.

  3. کاربر آرمین عامریان که با نام های (armin amerian یا آرمین) در این مقاله کامنت گذاشتی لطفا یا کلا کامنت نذار،یا کلا اسم کاربریتو یکی کن،یا اینکه حداقل تو هر مقاله با یک نام کامنت بذار که باعث سردرگمی من و دیگر کاربران سایت نشه.
    با تشکر.

  4. اوه اوه! باز این متعصبان سونی سروکلشون اینجا پیدا شد… من اینا رو میشناسم… تا سایتتون رو مثل **** و … داغون نکردن، بنشون کنید! اینا فقط سونی میبینن، اعضای بدنشونم از صدتا بنچمارک و تست و … هم بهتر میسنجه ‎:|‎

  5. با سلام دوستان من موندم شماها چجوری به نفع سونی صحبت میکنیید ببینیداین عکسیه که برج توش بود مال سونی
    http://s2.img7.ir/4jC2n.png
    و اینم همون عکس مال سامسونگ
    http://s2.img7.ir/MPm0w.png
    این تصویر کامواها سونی کاموا زرد
    http://s2.img7.ir/74Qt5.png
    و اینم همون عکس مال سامسونگ
    http://s2.img7.ir/jOvPE.png
    این تصویر کامواها سونی کاموا سبز
    http://s2.img7.ir/IKSMj.png
    و اینم همون عکس مال سامسونگ
    http://s2.img7.ir/dymzT.png
    و این هم عکسی که باسونی گرفتید
    http://s2.img7.ir/MRpeE.png
    و این هم عکسی که سامسونگ گرفتید
    http://s2.img7.ir/GyAFX.png
    خودتون قضاوت کنید…
    ومن الله توفیق

    1. اولین اینکه من قبول دارم سامسونگ تو جزییات بهتر عمل میکنه وبی اگه با دقت به رنگای نمایش داده شده در سامسونگ نگاه کنی خیلی غلیظ بنظر می رسند و رنگای سونی خیلی با طراوت و پویا هستند و همچنین کاملا واضحه که نور صفحه سونی بیشتره !

  6. اقای سامیار راد
    فکر کنم شما منظور منو از کامنت بالا نفمیدی!من طرفدار سامسونگ هستم.
    این چیزایی که گفتی رو منکر نمیشم اتفاقا خیلی هم خوبه که شرکت مورد علاقه ام در اینهمه زمینه برتری داشته باشه. حالا من که نفهمیدم چرا گفتی تعصبی؟!! یک بودن سامسونگ که دیگه تعصب نمیخواد!
    در ضمن دقت کن نگفتم زد3 پلاس اول باشه ها گفتم باید حداقل تو رتبه 5 و بالای ام9 که به نظرم پر مشکل ترین پرچمدار امسال بود قرار بگیره! طرفدار متعصب سونی نیستم ولی دوسش دارم.

  7. آقای راد شما قبل از اینکه بری گوشی بخری برو یک کتاب آداب معاشرت بخر . با این وضع حرف زدن آبروی سامسونگ و طرفداراش رو میبری.

  8. سامیار راد

    13. راستی سونی مشکل داغ کردن z3+ را تایید کرد 14. یه روز اسم گوشی را می ذاره Z4 یه روز z3+ (تکلیف خودش را نمی داند ) 15. سامسونگ بنیانگزار خلاقیت و نوآوری (گلکسی نوت اج ، تب اس ، خانواده نوت) برعکس سونی هنوز پرچم دارش را ن خریدی یکی دیگه میاره به امید یک ذره خلاقیت در طراحی… صفحه نمایش گوشی هاش که وااااویلا و همچنین یک دفعه از دوربین 13 z پرید رو 20.7 z1 که بلکه فروشش بیشتر بشه ولی … دوربین هایش هم که خودتان بهتر می دانید 20.7 اندازه 12 سامسونگ هست و 13 اندازه 5 سامسونگ …16. اولین تلویزیون 4k خمیده برای سامسونگ 17. اولین تلویزیون شیشه ای برای سامسونگ 18. اولین تبلت دارای قلم برای سامسونگ 19. رقیب دیرینه اپل:سامسونگ 20 . اپل تایید کرد که از رقابت با سامسونگ در عرصه تلویزیون می ترسد …. و هزاران برتری دیگر . حالا تو هم تعصبی کار نکن آرمین تعصبی . آقای مجتبی رتبه بندی هم خوب بود…

  9. سامیار راد

    آقا آرمین تعصبی … 1. 9 سال مقام متوالی فروش تلویزیون در جهان (در خیابان های بالا شهر تهران و البته شیراز) بنرش را زدن … (البته آگه تو چشمت به بالا شهر بخوره) 2. اولین حسگر اثر انگشت در میان تبلت ها 3. اولین گوشی با صفحه نمایش سوپر آمولد 4. اولین گوشی با قلم ویژه 5. تولید اولین فبلت (گوشی بزرگ تر از 5 اینچ در جهان ) 6. تولید اولین اسمارت واچ با قابلیت رقابت با apple watch و 7. تولید اولین تبلت با پنل سوپر آمولد (تب S) و 8. اولین کمپانی دارای بیشترین فروش اسمارت فون 9. تولید اولین گوشی با حسگر سنجش ضربان قلب 10. هر سال در تمام تست های صفحه نمایش ، گوشی هایش حرف اول را می زنند 11. در بنچمارک ها گلکسی S6 و s6 edge حرف اول را می زنند 12. پرچمداران اش واقعا پرچم دارند (نه مثل سونی 6 ماه 6 ماه پرچم دار می ده در

  10. این مقایسه صفحه نمایش زد 3 با اس 6 . زد 3 پلاس بماند.http://api.viglink.com/api/click?format=go&jsonp=vglnk_14341417685778&key=f6c9fb1ffe086e69e7ff5c6a722caf4c&libId=iau2z3030100pm98000DAeriv2d79&loc=http%3A%2F%2Fitresan.com%2F74438%2Fsony-is-still-not-ready-to-launch-quad-hd-smartphones.html&v=1&out=http%3A%2F%2Fs6.picofile.com%2Ffile%2F8182017318%2Ftmp_5647_20140202_1922481378232183.jpg&ref=http%3A%2F%2Fitresan.com%2Fpage%2F23&title=%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%20%D9%81%D8%B9%D9%84%D8%A7%20%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B3%D9%88%DB%8C%20%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20QHD%20%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA!ITResan%20%7C%20%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%D9%88%20%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%AF%D8%A7%D8%BA%20%D8%A2%DB%8C%20%D8%AA%DB%8C&txt=http%3A%2F%2Fs6.picofile.com%2Ffile%2F8182017318%2Ftmp_5647_20140202_1922481378232183.jpg

    1. به کلاف زرد رنگ وسط تصویر نگاه دقت کنی متوجه میشی که تو صفحه سامسونگ واضح تره و رشته هاش بهتر معلومه!

      1. اون واضح بدون بدلیل نور صفحه زد ۳ هست که خیلی زیاده و دوربین مربوطه نتونسته نور دهی مناسبی داشته باشه

  11. دوست عزیز اقای آرمین عامریان
    سونی در دنیای صوت و تصویر اوله پس چرا دیسپلی میت از اسمشم معلومه که تخصصش تو صفحه نمایش هست گلکسی اس6 رو بهترین صفحه نمایش معرفی کرده؟چرا تا چند وقت پیش سونی با استفاده از پنل tft جزو بدترینا بود؟ چرا زد3 رنگا رو غیر واقعی تر از سامسونگ نشون میده؟
    تبلیغات بالاش درسته ولی خوب داره تبلیغات میکنه که پول دربیاره دیگه حالا یه شرکتی زیاد تبلیغات میکنه یه شرکتی کم چون زیاد تبلیغات میکنه شرکت بدیه؟
    خوده سونی تبلیغات گسترده رو شروع کرده. فروش یه اسمارت فون پرچمدار فقط به تبلیغات نیست.اس6 تو امریکا رضایت مشتریارو بیشتر از ایفون6 جلب کردن!
    اصلا سونی لکسوس و سامسونگ هیوندای! من که به شخصه سونی زیادتر میبینم تا سامسونگ. بازار گوشی و بقا لکسوس یا هیوندای نمیشناسه.بلکه شرکتی رو میشناسه و واسش ارزش قائله که فروش بالایی داشته باشه!وگرنه سامسونگ سایپا پراید و سونی بوگاتی شیرون وقتی فروش پراید بیشتر باشه دوام و بقاش از شرکت بوگاتی بیشتره.
    ….
    ولی در کل به نظرم منبع زود قضاوت کرد و زد3 پلاس رو تو رتبه اخر قرار داد! حداقل باید بالای اچ تی سی وان ام9 قرار میگرفت.

  12. آرمین عامریان

    متاسفانه مردم ما عقلشان در چشماشون هست. ببخشید آقای قاسمی سونی در صوت و تصویر در دنیا اوله. سامسونگ فروش بالاش بخاطر تبلیغاتش هست. مقایسه سونی باسامسونگ مثل مقایسه لکسوس با هیوندای هست. من ترجیح میدم گوشیم رو دست هر کسی نبینم. مثل پراید که خیلی زیاده.وترجیح میدم گوشیم کم تو دست مردم باشه مثل بنز. همیشه کیفیت در کمیت هست. Just Sony Xperia z3 plus

    1. عزیزم هر چی که خوب باشه رو همه میخرم یک زمانی سونی هم خوب بود و اون موقع مثل همین پراید کی مثال خوبی هست دست مردم مثل مور و ملخ بود تعصبتو بزار کنار

  13. بعضی از دوستان نمیدونم بر چه اساسی z3+ رو بهترین گوشی سال میدونند:
    1-طراحی تکراری
    2-دوربین 8 مگاپیکسل(آره داداش سونی به شرکت های دیگه سنسور میفروشه اما خودش نمیتونه درست ازش استفاده کنه.سامسونگ هم به علت محدودیت تولید سنسورهای ایزوسل از سونی سنسور میخره).
    3-داغ کردن تا دمای 60 درجه
    4-نداشتن سنسور اثرانگشت(یه استاندارد شده برای پرچم دارهای امروزی)
    5-قرارداشتن سونی در رده یکی مونده به آخر فروش اسمارتفون(همون other بعد از شرکت های چینی)
    و………….

  14. باز هم یک رشوه مخفیانه از سامی چکش معلومه هرکسی هم جای سامی پلاست پول میداد ازش تعریف می کردن، این یه معرفی واقعا نا جوان مردانه بود که 100% بهترین پرچمدار های حاظر g4 و z3 پلاس هستن

    1. طاها امیریان

      شما برو املایت را تقویت کن تا حاضر رو اینطوری (حاظر) ننویسی. سونی دیگه چیه؟ طرفدار هاشم مثل خودشن.

  15. اقای Yamaha
    خودمو گول زدم؟؟؟ منظورت رو نفهمیدم؟؟ یعنی چی حالا خوبه منبع داره حرف منو تایید میکنه ها!!از خودم در نیاوردم که!!
    بازم تا سامسونگ برتر شد شما فکر کردی زیر میزی در کاره؟ اقا اره اصلا هست سامسونگ پول و درامدش بالاست رشوه میده خوب سونی که داره از گشنگی میمیره و نمیتونه پول بده به سامسونگ چه؟ تو این دنیای بی رحم اسمارت فون ها همه برای اینکه ورشکسته نشن اینکارو میکنن! از اون اچ تی سی که سامسونگ و اپلو مسخره میکنه گرفته تا حتی خود اپل که فروشش اینقدر بالاست.
    تو هم همینطور خودتو گول بزن که زد3 بهترینه ولی برای خودت حرف میزنی! حرف های تو چیزی از ارزش سامسونگ کم نمیکنه حالا برو تو کوچه خیابون داد بزن زد3 بهترینه! موفق باشی!

    1. چه قشنگ خودتو گول زدی؟!! اصل قضیه چیز دیگه ایه عزیزم. دیگه رشوه دادنای سامسونگ برای همه عادیه و مشخصه چرا الان s6 که مزخرف ترین پرچمدار امساله اوله.

  16. خیلی خنده داره. آیفون6 که از z3 compact هم ضعیفتره چندین پله بالاتر از z3+ که بدون شک بهترین گوشی حال حاضر هست قرار بگیره. مطمئناً این انتخاب ها سلایق شخصی یک فرد هست و از روی مشخصات نیست.
    بهترین ها به ترتیب اینها هستند
    1- z3+
    2- s6
    3-g4
    4-m9
    6-z3
    7-z3 compact
    8- note4
    9- iphone 6 plus
    10- z2

    1. مجتبی بوالحسنی

      شما اگه منبع رو ببینی میبینی هیچ سلیقه ای در کار نبوده و فقط بر اساس بررسی هایی که روی گوشی ها از همه نظر انجام شده و بر اساس امتیازی که گرفتن رتبه بندی شدن دوست عزیز

        1. مجتبی بوالحسنی

          اگه مطلب منبع رو بخونید متوجه میشید. z3+ هنوز به صورت جهانی عرضه نشده این برای گوشی هایی هست که عرضه جهانی شدن.

  17. سلام آقا مجتبی ابوالحسنی
    سال قبل یک برنامه ای ساخته شد که
    وقتی با دوربین رو مسئله های ریاضی
    گرفته میشد جواب میداد
    و متأسفانه اسمشو بلد نیستم
    اما اولش که اومد فقط برای ios و ویندوز اومد
    اگر اطلاع دارین از این برنامه
    لطف کنید اسمش و اینکه برای اندرویدم اومده رو بهم بگید لطفا

    1. مجتبی بوالحسنی

      سلام. دوست من برنامه زیاد هست برای اینکار ولی بهترینش AutoMath Photo Calculator هست که هم برای ای او اس و هم اندروید موجوده سرچ کنید توی گوگل پلی پیداش میکنید.

    1. مجتبی بوالحسنی

      دوست عزیز این مطلب بر اساس منبعی معتبر نوشته شده که در پایان مطلب لینکش هم گذاشتیم و سلیقه ای انتخاب نشدن این موارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH