حکومت کره شمالی اینترنت موبایل خارجی‌ها را قطع کرد

شاید شما، قصد سفر به کره شمالی را داشته باشید و در صورتی که به این کشور سفر کنید باید قید اینستاگرام و انتشار عکس‌های خود را بزنید! اما دلیل این موضوع چیست؟! با ادامه مطلب و جزییات بیش‌تر با آی‌تی‌رسان همراه شوید.

163113181

Koryolink، تنها اپراتور مخابراتی فعال در کشور کره شمالی، دسترسی خارجی‌ها را به اینترنت نسل سوم یا 3G قطع کرد. علت این موضوع هنوز به طور صریح و واضح از سوی مسئولان اعلام نشده و هنوز هم مشخص نیست که تا چه زمانی این مشکل ادامه خواهد داشت!

اما اگر به اتفاقات چند روز اخیر کره‌ شمالی توجه کنیم، می‌توانیم علت احتمالی این موضوع را حدس بزنیم؛ چرا که این اتفاق فقط یک روز پس از آتش‌سوزی در هتل Pyongyang’s Koryo رخ می‌دهد که در آن برخی از کاربران قصد داشتند از حادثه به وجود آمده عکس گرفته و آن را بر  روی ایسنتاگرام خود منتشر کنند؛ از همین رو انتظار می‌رود، برای جلوگیری از آبرو ریزی، کره‌ای‌ها این راه‌حل را انتخاب کرده باشند!

2 در مورد “حکومت کره شمالی اینترنت موبایل خارجی‌ها را قطع کرد”

  1. این کره ای ها به خصوص کره شمالی چقدر کشور احمقی هست!خوب یعنی چی این کار؟طرف میتونه عکس بگیره بره خارج شهر یا حتی کشور عکس رو تو اینستاش بذاره! انگار اتفاق سری روی داده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH