باشگاه فیروزه‌ای مشتریان همراه اول راه اندازی شد

bashgah-hamrahe-aval

به منظور ارائه خدمات ویژه به مشترکین، باشگاه مشتریان همراه اول با نام «باشگاه فیروزه‌ای» راه اندازی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از سی ام خرداد ماه، با هدف ارایه خدمات ویژه به اعضای باشگاه و تقویت ارتباط تعاملی بین همراه اول و مشترکین وفادار، باشگاه مشتریان این اپراتور با نام «باشگاه فیروزه‌ای» آغاز به کار کرد.

در مرحله نخست این طرح، مشترکین سیم کارت‌های دائمی اپراتور اول با عضویت رایگان در باشگاه فیروزه‌ای می‌توانند در ازای میزان کارکرد پرداخت شده امتیاز کسب کنند و از مزایای عضویت در باشگاه بهره‌مند شوند.

«مبادله امتیازات کسب شده با بسته‌ها و هدایای ویژه»، «شرکت در قرعه کشی‌ها» و «بهره‌مندی از تخفیفات ویژه محصولات و خدمات شرکت‌ها و فروشگاه‌های تجاری و تفریحی طرف قراداد با باشگاه» از جمله مزایای عضویت همراه اولی‌ها در باشگاه فیروزه‌ای ذکر شده است.

مشترکین سیم کارت‌های دائمی همراه اول می‌توانند با ارسال پیامک حاوی عدد ۱ به شماره ۸۰۴۷ و یا شماره گیری کد #۸*، پس از دریافت پیام خوشامدگویی، به صورت رایگان عضو باشگاه فیروزه‌ای شوند.

اعضای باشگاه، با پرداخت در ازای میزان کارکرد امتیاز کسب خواهند کرد. کارکرد شامل مکالمه، ارسال پیامک، اینترنت نوترینو، تماس‌های رومینگ بین الملل و بسته‌های ارزش افزوده است.

همراه اولی‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به این نشانی مراجعه کنند.

9 در مورد “باشگاه فیروزه‌ای مشتریان همراه اول راه اندازی شد”

  1. من ۱۱۱۰ امتیاز داشتم الان هیچی نشون نمیده په این همه امتیاز کجا رفتن
    من تازه قبضپرداخت کردم ولی بازم امتیازی برام ثبت نشده مگه نه این اسمش دزدیه ها چرا مردوم رو خر فرض میکنید

  2. منم الان میخواستم از امتیازم استفاده کنم پریده میگه در دسرس نیس!!
    چیکار باید بکنم کسی میدونه؟؟

  3. چرا دروغ به خورد مردم میدید. من امتیازم تا به۳۰۰ رسید باشگاه فیروزه ایم از دسترس خارج شد و دیگه امتیازمو نشون نمیده و میگه اطلاعات در دسترس نیست. لطفا مردم رو فریب ندید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH