چطور صفحه گوشی اندرویدی خود را با یک حرکت دست روشن کنیم؟

App

یادتان هست که زمانی «سامسونگ» مصمم بود تا گوشی‌های «گلکسی اس» را بدون نیاز به دست روشن کند؟ ما این قدرت عجیب را داشتیم که برای یک اسمارت‌فون (گلکسی اس۶)‌ دست تکان دهیم و او خودش را روشن می‌کرد، بدون اینکه مجبور باشیم صفحه آن را با دست‌های خیس، چرب یا کثیف لمس کنیم.

زمانی که گوشی مانند تبلیغاتش عمل کرد این قابلیت به نظر جذاب بود. اما به هر دلیلی، رقبای سامسونگ به خود زحمت گذاشتن این امکان روی دیوایس‌های خودشان را ندادند، و بسیاری از صاحبان گوشی‌های اندرویدی لذت استفاده از این توانایی را از دست دادند. خوشبختانه، رسیدن به این امکان توسط اپ‌های شخص‌ ثالث آسان است؛ و حتی نیاز به روت کردن گوشی نیز نخواهید داشت. این برنامه باید روی تمام گوشی‌های اندرویدی که سنسور «proximity» (نزدیک‌شدن) را روی گوشی‌هایشان دارند، کار کند که این روزها تقریبا تمام گوشی‌ها را شامل می‌شود.

اسمارت‌فون یا تبلت خود را بردارید و آموزش را در ادامه بخوانید. حتما شگفت‌زده خواهید شد!

۱. اپ «Wake On Gesture» را از گوگل‌پلی دانلود کنید.How-to-turn-on-your-Android-device-with-a-hand-wave-gesture-no-root(1)

۲. برنامه را نصب کردید؟ اپ را باز کنید و اولین چیزی که از شما خواهید پرسید اجازه دسترسی به امکانات ادمین است. روی «Active» کلیک کنید.How-to-turn-on-your-Android-device-with-a-hand-wave-gesture-no-root(8)

۳. حالا با تنظیمات اپ روبرو می‌شوید. اولین کار این است که یک تیک کنار «Enabled» بگذارید. این کار تشخیص حرکت اپ را فعال می‌کند. سپس در «Multi Wave» تعداد را روی ۱ بگذارید. این کنترل به شما اجازه می‌دهد که بگویید چند بار باید برای سنسور دست تکان دهید تا واکنش نشان دهد. به نظر یک‌بار کافی می‌رسد مگر اینکه به هر دلیلی بخواهید برای دیوایس‌تان بیشتر دست تکان دهید.

در نهایت باید به «Sensor Threshold» مقدار دهید. با بیشترین مقدار یعنی ۵۰ شروع کنید و تا جایی که به نظرتان کافی است آن را کم کنید (برای ما ۳۱ خوب بود).

How-to-turn-on-your-Android-device-with-a-hand-wave-gesture-no-root(9)

۴. اگر گوشیتان روت شده است؛ می‌توانید از گزینه «Do just what my power button does» (همان کاری را بکن که دکمه پاور انجام می‌دهد) استفاده کنید. ما این گزینه را امتحان کردیم و به نظر تفاوتی در کارکرد اپ ایجاد نمی‌کند؛ پس دوباره خاموشش کردیم!How-to-turn-on-your-Android-device-with-a-hand-wave-gesture-no-root(10)

 

۵. اگر خواستید اپ را حذف کنید، در صفحه «Setting» دکمه «Pause» را فشار دهید. سپس به بخش «Security» بروید و روی «Device Administrator» بزنید و تیک «Wake On Gesture» را بردارید. سپس می‌توانید اپ را مانند هر برنامه دیگری پاک کنید.

How-to-turn-on-your-Android-device-with-a-hand-wave-gesture-no-root(6)

1 در مورد “چطور صفحه گوشی اندرویدی خود را با یک حرکت دست روشن کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH