تصاویر رندر شده می‌گویند که موتورولا Moto G جدید احتمالا این شکلی خواهد بود

moto-g-2015-1 [800x600]

بار دیگر موتور لو دادن تلفن‌های معرفی نشده در حساب‌های توئیتری به راه افتاده است. این بار نوبت لو رفتن به مدل 2015 تلفن هوشمند Moto G رسیده است. با این‌که منبع تصاویر منتشر شده مدعی است که این تصاویر برای آمادگی شرکت‌های تولیدکننده کیس و لوازم جانبی تلفن در اختیار آن‌ها قرار گرفته؛ اما به نظر می‌رسد چیزی که در این تصاویر می‌بینیم چندان هم دور از واقعیت نیست؛ هرچند هنوز هیچ تصویر رسمی از کمپانی موتورولا درباره این تلفن به بیرون درز نکرده است.

moto-g-2015-7 [800x600]

اما با دیدن این تصاویر چه چیز جدیدی دستگیرمان می‌شود؟ درواقع هیچی! در این عکس‌ها همان زبان طراحی موتورولا که در تلفن‌های هوشمند دو سال اخیر این کمپانی به کار رفته بود، دیده می‌شود. به‌خصوص آن امضای موتورولا پای تلفن‌هایش این بار نیز در قاب پشتی Moto G جدید دیده می‌شود. طراحی کلی و انحناهای به کار رفته همان شکل آشنا را دارد و به نظر می‌رسد گوشی در کناره‌ها کمی ضخیم‌تر نیز شده است که البته می‌تواند خطای تصاویر رندر شده باشد.

به هر حال موتو G در سال 2015 این شکلی خواهد بود و با وجود طراحی نسبتا تکراری‌اش ما هیچ گلایه‌ای از موتورولا نداریم؛ چراکه این زبان طراحی هنوز هم به نظرمان جذاب است. اما کمی از طراحی تلفن دور شویم و به شایعات پیرامون سخت‌افزار بپردازیم. گفته می‌شود Moto G یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p خواهد داشت. وظیفه پردازشی این تلفن هوشمند نیز بر عهده چیپ اسنپدراگون 410 خواهد بود که یک گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. همچنین موتورولا در این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی قرار داده است. قابلیت استفاده از کارت حافظه نیز در Moto G وجود خواهد داشت تا حافظه داخلی کم 8 گیگابایتی آن را پوشش دهد.

moto-g-2015-2 [800x600]

امیدواریم موتورولا زیاد برای معرفی این تلفن ما را منتظر نگذارد هرچند هر وقت محصولات این کمپانی وارد بازارهای ایران شده است، قیمت‌هایی نجومی داشته‌اند.

moto-g-2015-6 [800x600] moto-g-2015-5 [800x600] moto-g-2015-4 [800x600] moto-g-2015-3 [800x600]

1 در مورد “تصاویر رندر شده می‌گویند که موتورولا Moto G جدید احتمالا این شکلی خواهد بود”

  1. محشره.بهترین گوشی اندرویدی میان رده به نظر من.1-بروزرسانی خیلی سریع اندروید برای گوشی بعد از گوشی های نکسوز گوگل2-رابط کاربری خیلی روان و اندروید تقریبا خالص گوگل. در کل کومپانی موتورلا دربین گوشی های اندرویدی حرف اول رو میزنه بعدش اچ تی سی.با تقدیر از کمپانی های دیگر.مو تو ای موتورلا هم عنوان بهترین گوشی پایین رده نمایشگاه بارسلون امسال رو از ان خود کرد.باور کنید .با تشکر از سایت محشرتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH