تمام اطلاعات نسل سوم Moto G منتشر شد، سورپرایزی در کار نیست!

طبق آخرین اطلاعات لو رفته از سری جدید محصولات موتورولا، Moto G 2015 که سومین نسل از این سری محسوب می‌شود، با قیمت 179.99 دلار و البته تحت نظارت یک اپراتور آمریکایی عرضه خواهد شد. این نشان می‌دهد که موتورولا این محصول را نسبت به مدل پیشین آن‌چنان گران نکرده است.

moto-g-3rd-gen-black

Moto G 2014 پیش از این با قیمت 179 دلار عرضه شده بود. با این که نسخه جدید از ویژگی LTE نیز برخوردار است اما موتورولا سیاست خوبی را برای آن در نظر گرفته است.

این محصول هنوز از سوی کمپانی موتورولا رسما معرفی نشده و قرار است این اتفاق در 28 جولای اتفاق بی‌افتد، اما تصاویر این دستگاه همراه با یک ویدئوی کوتاه در رسانه‌ها منتشر شده است. سری جدید Moto G نسبت به نسل قبلی‌اش آن‌چنان فرقی ندارد. البته لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند از طریق Moto Maker این محصول را به طور سفارشی تحویل بگیرند. پیش از این، این ویژگی تنها برای Moto-X امکان پذیر بود.

us-cellular-moto-g-3rd-gen-price

طبق گفته موتورولا این محصول توانایی مقاومت در مقابل آب را خواهد داشت. موتو جی جدید، با بهره‌گیری از یک صفحه نمایش 5 اینچی همراه با وضوح HD عرضه می‌شود. سخت افزار نسل جدید Moto G عبارت است از چیپست اسنپدراگون 410 و 1 گیگابایت رم که کمی ساده به نظر می‌رسد. این دستگاه که با اندروید 5.1 عرضه می‌شود، دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. گفته می‌شود که Moto G 2015 در برخی مناطق همراه با وضوح Full HD عرضه می‌شود و رم آن نیز 2 گیگابایت است. بنابراین نسخه قوی‌تر حتما دارای قیمت بالاتری نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH