با ۱۵ ویژگی جالب و متفاوت تسلا آشنا شوید

tesla-9

تسلا یکی از آن کمپانی‌های خودروسازی معتبر است که دارای اراده‌ای قوی برای تصرف بازار است. این کمپانی که تحت مدیریت ایلان ماسک است، تلاش‌های بسیاری کرده است تا خود را در عرصه ماشین‌های الکتریکی به پادشاهی برساند. اتومبیل‌های جدید این شرکت همگی جذاب و وسوسه کننده هستند، و Model S P85D نیز از این قاعده مستثنی نیست.
در ماه آوریل، P85D توانست بالاترین نقطه ممکن را در پنجمین راهنمای سالانه ماشین سبز AAA دریافت کند. این اتومبیل، هفته قبل نیز توانست بالاترین میزان رضایت را از گزارش‌های مشتریان دریافت کند! این ماشین توانست امتیازی برابر با ۱۰۳ را کسب کند که سیستم امتیازدهی مجلات مختلف را به کلی با خاک یکسان کرد! به گونه‌ای که داوران مجبور به ایجاد تغییراتی در سیستم امتیازدهی خود شدند.
تسلا، در اکتبر سال ۲۰۱۴ اتومبیلی را معرفی کرد که نیرو برای حرکت به همه چرخ‌های آن می‌رسید. گرچه این اتومبیل قیمت بالایی در حدود ۱۰۵ هزار دلار دارد، اما ویژگی‌های چشمگیری هم دارد که نمی‌توان به راحتی از آن‌ها گذشت. با ما باشید تا شماری از بهترین ویژگی‌‌های Model S P85D را با هم مرور کنیم.

***ادامه مقاله را در وب‌سایت چرخان مطالعه بفرمایید***

tesla

اگر به دنیای خودرو و اخبار پیرامونش علاقه‌مندید، مطالب وب‌سایت چرخان را بخوانید. همچنین با دنبال کردن پیج اینستاگرام، توئیتر یا فیس‌بوک چرخان، در جریان آخرین مطالب آن قرار بگیرید.

1 در مورد “با ۱۵ ویژگی جالب و متفاوت تسلا آشنا شوید”

  1. سلام آقای گلکار میشه یه مقاله جامع راجع به شارژ باتری و نحوه استفاده و چه مدت شارژ شدن برامون بزارین ؟؟؟ هرچی مقاله توی اینترنت هست یا ناقصه یا اشتباهه مثل شارژ اولیه و …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH