نسخه جدید هواوی Honor 4C به‌زودی عرضه خواهد شد!

Honor 4C

هواوی از نسخه به‌روزشده Honor 4C که در ماه آپریل سال جاری معرفی شد، رونمایی می‌کند. این مدل، قرار است با نام  Honor 4C Plus و 16 گیگابایت حافظه‌داخلی که دو برابر حافظه‌داخلی Honor 4C اصلی است، ارایه شود.

در حال‌حاضر، هیچ‌اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری Honor 4C Plus وجود ندارد. بنابراین، با فرض مشابه‌بودن سایر مشخصات با Honor 4C، انتظار داریم که Honor 4C Plus با یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و چگالی 294 پیکسل در هراینچ، همراه باشد. احتمالا تراشه 8 هسته‌ای Kirin 620 هواوی با فرکانس 1.2 گیگاهرتز برای هرهسته، به‌این مدل قدرت می‌دهد.

Honor 4C Plus با دو گیگابایت رم و یک باتری 2550 میلی‌آمپری ارایه خواهد شد. از لحاظ دوربین، یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای عقب و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی با این‌مدل همراه می‌شود.

برروی Honor 4C Plus از رابط‌کاربری اموشن هواوی با نسخه کیت‌کت سیستم‌عامل اندروید گوگل استفاده شده است؛ با این‌حال، معرفی آن با نسخه آب‌نبات‌ چوبی اندروید چندان دور از ذهن نیست.

قرار است قیمت Honor 4C Plus در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) مشخص شود و یک روز بعد، یعنی در 24 شهریور برای فروش در دسترس قرار بگیرد. امیدواریم که هواوی در آینده برخلاف Honor 4C، از نظر نرم‌افزاری  Honor 4C Plus را پشتیبانی نماید!

1 در مورد “نسخه جدید هواوی Honor 4C به‌زودی عرضه خواهد شد!”

  1. اگه هم قیمت آنر4 باشه که خیلی خوبه چون آنر4سی نسخه موجود با قیمت 600 زیاده … این نسخه پلاسش که با همین 600 تومان عرضه بشه عالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH