مشخصات منتشر شده از اچ‌تی‌سی وان A9 نشان می‌دهد این گوشی پرچمدار نیست!

htc-one-a9

به‌تازگی توییتی از evleaks@ (اوان بلاس) منتشر شده‌ که مشخصات تلفن‌همراهی از اچ‌تی‌سی را منتشر کرده است، طبق این اطلاعات این تلفن‌همراه در دسته میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد؛ بنابراین توییت، تلفن‌همراه اچ‌تی‌سی One A9 با نام مستعار Aero از صفحه‌نمایشی 5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل استفاده می‌کند که تراکم پیکسلی 441ppi را داراست. این تلفن‌همراه از چیپست اسنپدراگون 617 استفاده می‌کند که پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای است و Adreno 405 به‌عنوان دستیار گرافیکی این پردازنده ایفای نقش می‌کند.

اوان هم‌چنین از وجود رم 2گیگابایتی و حافظه داخلی 16گیگابایتی قابل ارتقا به‌وسیله کارت‌حافظه خبر داده است. هم‌چنین Aero از دوربین اصلی 13مگاپیکسلی و دوربین سلفی 4مگاپیسلی بهره می‌برد. این گوشی از فلز ساخته شده و مجهز به سنسور اثر انگشت است. یک باتری 2150mAh تولید نیرو در این تلفن‌همراه را انجام می‌هد و ضخامتش 7mm است که نشان‌دهنده نازک بودن آن است. One A9 در 6رنگ مختلف عرضه می‌شود.

این تلفن‌همراه به احتمال‌زیاد در ماه نوامبر عرضه می‌شود، چون در ماه جولای مدیرعامل اچ‌تی‌سی بیان کرد که مشغول به ساخت یک تلفن‌همراه از سری hero است که بعدا HTC Aero نام گرفت، هرچند به‌نظر می‌رسید که این گوشی پرچمدار بعدی این شرکت باشد اما مشخصات منتشر شده از One A9 نشان می‌دهد این گوشی در سطح یک پرچمدار نبوده و یک میان‌رده است.

blass

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH