بها و مشخصات نهایی گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان A9 فاش شد!

Will-the-HTC-Aero--One-A9-be-announced-this-year

تا به حال خبرهای زیادی در ارتباط با گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام Aero یا وان A9 منتشر شده است که بسیاری از آن‌ها را در آی‌تی‌رسان پوشش دادیم. مواردی که نشان می‌داد این اسمارت‌فون، یک پرچم‌دار نخواهد بود و بیشتر یه یک گوشی میان رده نزدیک است.

حال روز پیش، قیمت و مشخصات این گوشی در یک خرده فروشی آنلاین در کشور هلند به نمایش گذاشته شد که برچسب قیمتی ۷۹۲ دلار بر روی آن درج شده و مشخصاتی نسبتا متفاوت با آنچه که تا پیش از این انتظار می‌رفت، در ارتباط با وان A9 ثبت شده بود.

در اطلاعات قبلی، پردازنده دستگاه اسنپدراگون ۶۱۷ بود که این بار از مدیاتک و چیپست ده هسته‌ای این کمپانی نام برده می‌شود. ضمن اینکه بر روی رم ۴ گیگابایتی هم خط بطلانی کشیده شده و میزان آن ۲ گیگابایت ذکر شده است.

سایر مشخصات همچون نمایشگر ۵ اینچ فول اچ‌دی، دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپری، همچون قبل هستند.

انتظار می‌رود که وان A9 در ۲۹ سپتامبر (حدود ۱۰ روز دیگر) به صورت رسمی معرفی شود اما باید دید اگر چنین برچسب قیمتی بالایی برای آن در نظر گرفته شده باشد، آیا می‌توان امیدی به موفقیت آن بست؟!

2 در مورد “بها و مشخصات نهایی گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان A9 فاش شد!”

  1. واقعا که از دست این کمپانی …
    آخه چیکار داری میکنی ، الانم توقع داره دوباره برگرده ، هرچند که گوشیه اصلی o2 هستش ولی تنها شانس این گوشی به نظرم اینه که یه نوآوریه توپ داشته باشه ، که اونم فکر نکنم !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH