توشیبا از نسخه جدید DynaPad رونمایی کرد

dynapad-toshiba

حدودا 22 سال از معرفی اولین نسل DynaPad توسط توشیبا می‌گذرد، حال این کمپانی نسخه جدیدی از این تبلت هیبریدی یا 2 در 1 را معرفی کرده است. اولین بار در ماه گذشته و در جریان کنفرانس IFA 2015 بود که نمونه‌ای از این تبلت به‌نمایش گذاشته شد، این محصول بسیار شبیه به سرفیس مایکروسافت است با این تفاوت که ضخامت کمتری دارد. DynaPad صفحه‌نمایشی 12 اینچی دارد و به یک داک کیبورد نیز مجهز است. البته توشیبا اعلام کرده که این تبلت ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد.

toshiba2.0

از ویژگی‌های DynaPad می‌توان به وجود یک قلم استایلوس اشاره کرد که TruPen نام‌دارد، این قلم متعلق به Wacom است و قادر است تا ۲۰۴۸ سطح از فشار را شناسایی کند. توشیبا می‌گوید این قلم به‌خوبی با برنامه‌های آفیس و مرورگر Edge سازگار است و با مجموعه‌ نرم‌افزاری تجاری خود توشیبا نیز هم‌خوانی دارد. بنابر اعلام توشیبا استفاده از این قلم و نوشتن روی شبکه‌ فلزی سنسور‌های تعبیه شده روی نمایشگر لمسی، حسی مشابه نوشتن روی کاغذ را به کاربر القا می‌کند، البته از نظر سایز نیز این تبلت به‌ گونه‌ای طراحی شده تا اندازه دفترهای معمولی باشد.

toshibaconcept6_1020

همانطور که پیش‌تر گفتیم DynaPad صفحه‌نمایشی 12 اینچی دارد که وضوح‌ تصویر آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است، البته توشیبا دو لایه ضد انعکاس و ضد جذب اثر انگشت را نیز به این تبلت افزوده است تا خیالتان از بابت نگرفتن اثرانگشت هنگام لمس راحت شود. پردازنده این تبلت ساخته اینتل است که فرکانس 1.44 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد، 4گیگابایت حافظه‌ اجرایی نیز برای این تبلت درنظر گرفته شده است، هرچند این تبلت را نمی‌توان از نظر سخت‌افزاری با سرفیس مایکروسافت مقایسه کرد اما درسطح خود خوب ظاهر شده است. ضخامت این تبلت بدون اتصال کیبورد ۶.۶ میلی‌متر و وزن آن ۵۶۹ گرم است اما با اتصال کیبورد وزن آن به ۹۹۶ گرم افزایش یافته و ضخامت این محصول نیز ۱۴.۹ میلی‌متر می‌شود. با این حال توشیبا می‌گوید این تبلت باریکترین تبلت 12 اینچی در دنیا است.

این تبلت هم‌اکنون در ژاپن قابل تهیه است اما ارایه آن به بازارهای جهانی تا ابتدای سال 2016 به‌طول می‌انجامد، در رابطه با قیمت این تبلت گفته می‌شود در ژاپن 130000 ین قیمت‌گذاری شده است که حدودا معادل 1,080 دلار است. این تبلت از ماه دسامبر به‌صورت انبوه عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH