گوشی خوش قیمت نوکیا با نام Asha 205

سری Asha از رده محصولات نوکیا، یکی از خانواده‌های پر فروش این کمپانی است که این سازنده فنلاندی در این سری همچنان از سیستم عامل قدیمی سری ۴۰ خود بهره می‌گیرد و به کمک قیمت مناسب و کارایی آسان، همچنان خوب می‌فروشد. در اینجا قصد داریم تا یکی از جدیدترین محصولات این رده یعنی Asha 205 را برای شما شرح کوتاهی بدهیم تا دوستداران گوشی‌های ساده و ارزان قیمت نیز از مطالب ما بی‌بهره نمانند!

Nokia Asha 205 دارای یک صفحه نمایش 2.4 اینچی با صفحه کلید QWERTY است. وزن 94 گرم به همراه یک دوربین VGA و شکاف کارت حافظه microSD با پشتیبانی تا حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگابایت، از دیگر مشخصات این تازه وارد نوکیا هستند. Asha 205 در دو مدل یک سیم کارته و دو سیم کارته عرضه خواهد شد و این گوشی برای بازارهای نوظهور طراحی شده است. براساس گفته‌های خود نوکیا این گوشی اجتماعی‌ترین مدل نوکیا در خانواده اشا است. نوشتن پیام و اتصال به شبکه‌های اجتماعی با آن آسان و سریع است. اگر علاقه‌مند هستید که از جزئیات بیش‌تر این گوشی مطلع شوید در ادامه با آی‌تی رسان همراه شوید.

قابلیت Slam
اشتراک گذاری با Slam سریع‌تر شده است و Asha 205 از این روش جدید اشتراک گذاری نوکیا استفاده می کند. به طور مثال شما یک تصویر را انتخاب می‌کنید و اگر بعد از گزینه ارسال از لیست Slam را انتخاب کنید، این قابلیت به سرعت نزدیک‌ترین دستگاه بلوتوث فعال را تشخیص می‌دهد و سپس عمل انتقال فایل صورت می‌پذیرد. سپس فرد دیگری می‌تواند بلافاصله بدون نیاز به جفت کردن دو دستگاه این اتصال را پذیرفته و به دریافت عکس بپردازد؛ این یعنی به اشتراک گذاری بلوتوث به صورت منظم! نکته مهم این است که صاحبان دیگر دستگاه‌ها لازم نیست که گوشی نوکیا داشته باشند و یا برنامه Slam بر روی گوشیشان نصب شده باشد.

طراحی
سعی شده که کلیدها درشت و خوانا باشند و اما انتخاب‌های شما برای رنگ گوشی شامل رنگ‌های فیروزه‌ای، ارغوانی، نارنجی و همچنین دو ترکیب رنگ شیک است.

اینترنت هوشمند برای صرفه‌جویی در خدمات
نوکیا اعلام کرده این گوشی برای صرفه جویی در اینترنت طراحی شده است. قابلیت Sipping داده‌ها به جای Guzzling که بی ارزش شده است استفاده می‌شود. همچنین جدیدترین نسخه مرورگر Nokia Xpress Browser به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده که با استفاده از سرورهای مبتنی بر ابر، صرفه جویی در هزینه کاربران را به 90 درصد رسانده است (البته منظور کاربران خارجی است!). گفته شده که مرورگر برای شبکه‌های اجتماعی و یافتن محتوا بهینه سازی شده و این امر باعث تسریع و راحتی در به روز رسانی‌ها و مطالبی که شما می‌خواهید بخوانید می‌شود.

محتوا
از برنامه‌های از پیش نصب شده می‌توان به فیس‌بوک، توییتر و برنامه eBuddy برای ارتباط با خانواده و دوستان اشاره کرد. همچنین با مراجعه به فروشگاه نوکیا هزاران بازی و برنامه رایگان و پولی در دسترس قرار گرفته‌اند.

مقاوم در برابر ضربه های سنگین
نوع دو سیم کارت نوکیا همراه با فناوری منحصر به فرد آسان برای تعویض سیم کارت است و این یعنی شما می‌توانید یکی از سیم کارت‌ها را از طریق شکاف در یک سمت گوشی بدون اینکه گوشی را خاموش کنید، تعویض نمایید. این گوشی تنظمات حداکثر 5 سیم کارت مختلف را (به طور مثال زمانی که شما می‌خواهید سیم کارت‌های مختلف را را برای تماس‌ها یا اینترنت تعییر دهید) به یاد می آورد.
مطابق گفته نوکیا یکی دیگر از مسایلی که این شرکت خاطر کاربران را از بابت آن آسوده کرده است، باتری گوشی است که کاربر نگرانی از بابت آن نخواهد داشت. Asha 205 قبل از پایان سال میلادی عرضه خواهد شد و بدون احتساب مالیات، تنها 62 دلار قیمت دارد.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

26 در مورد “گوشی خوش قیمت نوکیا با نام Asha 205”

  1. سلام
    من این مدل گوشی داشتم ب علت سهل انگاری خرابش کردم،و دوست دارم اگه گیر اوردم این مدل بازم بخرمش….عالــــــــــــــــــــیه خوش دست و شیکِ.واتساپ و فیس بوک و برنامه های جاوا هم میخوره بهش

  2. 2 سال دارمش و دلم رو هم نزده!!
    واقعا خوش دسته!!

    اون موقع 205 هزار گرفتمش که توی این رنج فقط نوکیا 206 باهاش رقابت میکرد که من اینو ترجیح دادم و ازش راضیم..

    طرف میگه : برای حرف پ وگ وز باید شیفت روبایه حرفبگیری مسخرست..
    خب عزیز دل انگیز فقط واسه این 4 حرف یه شیفت رو بزنی خیلی بهتره تا اینکه واسه هر حرف3 ، 4 بار فشار بدی و منتظر بمونی تا حرف قبلی ثبت بشه

  3. من حدود 9ماهه که دارمش
    230تومن خریدم اون موقع بااین پول گوشی بهتری نمیتونسنم بگیرم ولی گوشی لمسی خیلی خوبه الان باهمین قیمت هم میشه یه گوشی لمسی معمولی گرفت
    احساس میکنم
    بی کلاسه
    من که دلم روزده
    به نظرم نخرید
    دوربینشازافتضاح هم بدتره برای حرف پ وگ وز باید شیفت روبایه حرفبگیری مسخرست
    ایشالا یه پول دستم بیادعوضش کنم

  4. من گرفنمش 230 تومن
    دوربینش اگه نور کم باشه مزخرفه ضبط صداش هم همینطور ولی اگه بخوای تو نور خورشید و خارج از خونه از دوربینش استفاده کنی محشره
    در کل گوشی خوبیه ولی اگه وای فای میداشت عالی بود
    باهاش به راحتی میتونی ایمیلتو چک کنی
    حالا من نمیدونم یواس بی داره یا نه اگه داشته باشه خیلی خوب میشه

  5. من دو هفته ای میشه که خریدمش داخل خیلی از سایت ها نوشته بودن خوب نیست ولی من اینطور فکر نمیکنم.بذارید تا یه سری از مشکلات و برتری های این گوشی رو بازگو کنم…اول اینکه صفحه نمایش این گوشی ازار دهنده هستش و کیفیت asha200رو نداره اسپیکر اون هم به اندازه ی asha200 نیست برای وبگردی گزینه ی مناسبی هستش اگه باطری دوام بیاره من شخصا بیشتر از پنج ساعت نتونستم وصل بمونم و اما برتری ها…مرورگر جدید نوکیا…قابلیت slam…سرعت دانلود بالا…خوش دست بودن…رنگهای متنوع…و یه چیز دیگه اینکه کمتر کسی سراغ این گوشی میره پس مطمئن باشید اخل یه جمع گوشی شما تک هستش و این مسئله برای خیلی از جملهخودم خیلی مهمه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH