اچ‌تی‌سی عرضه اسمارت‌بند Grip خود را بازهم به تاخیر انداخت

htc-smartband-grip

اچ‌تی‌سی در ماه مارس 2015 و در جریان کنگره جهانی موبایل، اولین اسمارت‌بند خود را که Grip نام‌ داشت معرفی‌ کرد. در آن زمان این کمپانی می‌گفت که این دستگاه را با قیمت 199دلار در فصل بهار برای بازار آمریکا عرضه می‌کند، اما هرگز چنین اتفاقی رخ‌ نداد تا این‌که پس از چند ماه اعلام شد قرار است نسخه‌ای بهبود یافته از fitness band تا پایان 2015 به بازار عرضه شود.

با این حال به‌نظر می‌رسد عرضه این دستگاه که اچ‌تی‌سی آن‌را با همکاری کمپانی Under Armour ساخته است، بازهم به‌تاخیر بی‌افتد. وب‌سایت Phandroid امروز در بیانیه‌ای از جانب اچ‌تی‌سی اعلام‌ کرد که این کمپانی قصد دارد این دستبندهوشمند را اوایل سال آینده عرضه کند.

در ادامه بیانیه آمده است: “از آن‌جایی که ما مشغول توسعه پلتفرم ابزارهای پوشیدنی ورزشی هستیم، آندر آرمور و اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته‌اند که یک اکوسیستم یکپارچه از این محصولات را در ابتدای سال آینده عرضه کنیم، در این عرضه جهانی، ابزارهای موردنیاز برای ورزشکاران در تمامی سطوح و کمک به بهبود سطح سلامت و تناسب‌اندام در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تیم ما کاری قابل‌توجه در وارد کردن این محصولات به زندگی افراد انجام داده‌ است و ما بسیار هیجان زده‌ایم که آن‌را زودتر با شما به‌اشتراک بگذاریم.”

البته باز هم باید منتظر ماند، شاید عرضه این محصولات دوباره به تعویق بی‌افتد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH