با این گوشی هرگز دچار کمبود حافظه برای ذخیره فایل‌ها نمی‌شوید!

Robin-nextbits

از دست دادن تصاویر، آهنگ‌ها، برنامه‌ها و یا هر نوع اطلاعات دیگری در تلفن‌های‌همراه امری بسیار ناراحت‌کننده است، همین موضوع سبب شد تا شرکت Nextbit تلفن‌همراهی را با نام رابین (Robin) در وب‌سایت کیک‌استارتر ثبت کند، اسمارت‌فونی که قرار است از داده‌های شما تا ابد نگه‌داری کند. این تلفن‌همراه در ابتدا با قیمت 299دلار در وب‌سایت Kickstarter قابل پیش‌خرید بود اما حالا نکست‌بیت تصمیم گرفته تا آن‌را گران‌تر کند و با قیمت 399دلار برای پیش‌فروش قرار دهد. رابین در ابتدای فوریه آماده عرضه می‌شود بنابراین به‌احتمال قوی نمی‌توانیم آن‌را برای کریسمس آماده ببینیم.

Robin-nextbits (2)

رابین نسخه‌ای اصلاح‌شده از اندروید را داراست و حافظه‌ داخلی‌اش 32گیگابایت است و البته مهم‌ترین تفاوت این محصول وجود 100گیگابایت فضای ابری ارایه شده توسط نکست‌بیت است. تفاوت کارکردی این اسمارت‌فون با سایرین در این است که رابین به‌صورت خودکار فایل‌های مهم و پراستفاده را از حافظه‌داخلی به فضای ابری انتقال می‌دهد و دسترسی به‌فایل‌ها از آن به بعد در فضای ابری انجام خواهد گرفت. نکست‌بیت نام این فرایند را “cloud-first” گذاشته‌است و این به‌این معنی است که این تلفن‌همراه کاملا به شبکه ابری وابسته بوده و کلیه فرآیندها درفضای‌ابری انجام خواهد پذیرفت.

شاید این ایده که تمام فایل‌های مورد نیازمان را در فضای ابری دنبال کنیم، آن‌هم با این سرعت و قیمت اینترنت در ایران امری چندان خوشایند نباشد. البته انتظارش هم نمی‌رود این تلفن‌همراه به کشور ما وارد شود، اما سخت‌ترین کار این شرکت جلب نظر کاربرانی است که باید به یک برند بسیار تازه‌وارد اعتماد کنند؛ در صورتی که با این مبلغ پرداختی می‌توانند تلفن‌های همراهی چون HTC One A9 و Nexus 5X را خریداری کنند. به‌هر حال این ایده نزدیک به 1.4میلیون دلار سرمایه توسط وب‌سایت کیک‌استارتر جمع‌ کرده است و تاکنون نیز موفق شده 100هزار دلار از پیش‌فروش این تلفن‌همراه درآمد داشته باشد.

5 در مورد “با این گوشی هرگز دچار کمبود حافظه برای ذخیره فایل‌ها نمی‌شوید!”

  1. این چه پستیه ؟ 😐 خب جی 4 هم 32 گیگ داره تازه 110 گیگ فضای ابری رایگان هم میده + 32 گیگ مموری رایگان 😐
    خواهشا پست تبلیغاتی نزارید

    1. امید بکتاش

      این پست به‌هیچ وجه نمیتونه تبلیغاتی باشه چون امکان خرید این کالا برای ایران وجود ندارد دوست عریز، همونطور که گفتم ویژگی اصلی این اسمارت‌فون سیستم‌عامل اندروید اصلاح شده هست که کاملا برفضای ابری اجرا می‌شه.

        1. درست اما این جور اخبار بدرد کسی نمیخوره لطفا یک مقایسه دوربین را ه بندازید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH