عرضه سبک‌ترین هدست بلوتوث جبرا با طراحی خارق العاده در ایران

Black_Jabra_Eclipse_07

شرکت نامداران ارتباطات همراه برای اولین بار جبرا اکلیپس را که دارای امکانات و طراحی متفاوت است، روانه بازار دیجیتال کشور کرد. این هدست جدید جبرا با صدایی شفاف در طراحی زیبا و شکیل با وزن 5.5 گرمی، سبک‌ترین هدستی است که تاکنون ساخته و عرضه گردیده.

علیرغم طراحی فوق العاده و وزن بسیار کم این هدست، جبرا اکلیپس به همراه خود دارای یک پاوربانک نیز است که آن را شارژ و امکان ده ساعت مکالمه مداوم را برای کاربر تضمین می‌کند.

هندزفری جبرا اکلیپس با بلندگوهایی در حد استاندارد بلندگوهای پخش موسیقی طراحی و با راحتی پوشش آسان و بسیار راحت، عمق و وضوح صدا را بطور شفاف انتقال می‌دهد.

فن آوری صدای HD در جبرا اکلیپس تجربه متفاوتی از کیفیت و شفافیت مکالمه را به‌گونه‌ای در اختیار کاربر قرار می‌هد که حس مکالمه رو در رو را برای وی فراهم می‌سازد.

با استفاده از فن‌آوری نوین حذف نویز بکار رفته در میکروفون‌های اکلیپس جبرا، در محیط‌های شلوغ مثل پیاده‌روهای پر ازدحام، فرودگاه و یا حین رانندگی مخاطب تنها صدای شما را خواهد شنید.

گفتنی است که جبرا اکلیپس فاقد هرگونه کلید و سوئیچ است و در هنگامی که می‌خواهید مکالمه کنید، کافی است دو بار روی هدست بفشارید و با نرم افزار JABRA Assist قادر خواهید بود تنظیمات و کاربردهای متنوع‌تری از هدست خود را شخصی سازی و تجربه کنید.

هدست بلوتوث اکلیپس جبرا از هم اکنون در ایران موجود بوده و کاربران می‌توانند آن را از کلیه فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور با گارانتی یکساله تعویض شرکت نامداران ارتباطات همراه، نماینده انحصاری محصولات جبرا در ایران تهیه نمایند.

خرید هندزفری بلوتوث جبرا در فروشگاه لوازم جانبی موبایل

2 در مورد “عرضه سبک‌ترین هدست بلوتوث جبرا با طراحی خارق العاده در ایران”

  1. باسلام
    بنده یه هندزفری اکلیپس خریدم
    برنامشم دانلود کردم اما موفق نشدم تنظیمات صداشو انجام بدم
    صداش پایینه چطور نتظیم میشه
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH