بلک‌بری Priv با طلای 24 عیار فقط 5 میلیون تومان!

بالاخره اولین اسمارت فون اندرویدی کمپانی بلک‌بری با نام Priv معرفی شد. این محصول که دارای یک کیبورد فیزیکی است از مشخصات بالایی برخوردار بوده و این کمپانی کانادایی امید زیادی به فروش بالایش دارد.

How-would-you-like-a-24K-gold-plated-BlackBerry-Priv-(1)

این اسمارت‌فون هم اکنون در کشورهای ایالات متحده و کانادا عرضه شده و به زودی در سایر مناطق نظیر انگلستان و ویتنام نیز ارایه خواهد شد. اما در کنار نسخه عادی، به نظر می‌رسد که این کمپانی در نظر دارد تا از یک نسخه طلایی ویژه نیز پرده برداری کند.

یک شرکت ویتنامی که در تولید اسمارت فون‌های طلایی، شناخته شده و بسیار معتبر است و پیش از این نیز نسخه‌هایی از اسمارت فون‌های بلک‌بری نظیر Q10 و پاسپورت را با روکشی از طلا عرضه کرده بود، می‌خواهد پریو را نیز به صورت خاصی برای هواداران این کمپانی تولید کند.

البته اگر در این فکر هستید که این اسمارت فون خاص را با قیمت 700 دلار تهیه کنید سخت در اشتباه هستید!

این کمپانی خوش ذوق تنها برای کاربران داخلی خود، نسخه ای زیبا با استفاده از طلای 24 عیار را تولید کرده است و فعلا قصد ندارد آن را به سایر بازارهای جهانی ارسال کند. پس اگر در ویتنام هستید و خواستار این محصول شیک، شرکت karalux این اسمارت فون را با  هزینه ارسال 100 دلار برای شما می‌فرستد.

اما اگر در خارج از ویتنام هستید، این شرکت می‌تواند با تفاوت قیمت بیشتری یعنی حدود 200 دلار بالاتر آن را برای شما ارسال کند. یعنی حدود 1300 دلار برای یک اسمارت فون طلایی!

شما را نمی‌دانم اما به شخصه از این اسمارت فون به شدت خوشم می‌آید! حال فرض کنید این محصول خاص با روکشی از طلا در دستان شما باشد! فوق العاده‌ست …

تصاویر این اسمارت فون طلایی و شیک را ببینید:

How-would-you-like-a-24K-gold-plated-BlackBerry-Priv-(2) How-would-you-like-a-24K-gold-plated-BlackBerry-Priv-(3) How-would-you-like-a-24K-gold-plated-BlackBerry-Priv-(4) How-would-you-like-a-24K-gold-plated-BlackBerry-Priv-(5) How-would-you-like-a-24K-gold-plated-BlackBerry-Priv-(6) How-would-you-like-a-24K-gold-plated-BlackBerry-Priv

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH