نسل دوم گلکسی A5 مجوز TENNA را کسب کرد؛ میان‌رده‌ای دوست‌داشتنی!

طی چند هفته گذشته، خبرهای بسیاری در رابطه با نسل جدید سری A کمپانی سامسونگ به گوش رسیده است. چند روز قبل بود که نسل دوم گلکسی A7 مجوزش برای حضور در بازار چین را از آژانس TENAA دریافت کرد و امروز، نوبت نسل دوم گلکسی A5 بود که با نام SM-A5100 در این امر موفق گردد. در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.samsung_galaxy_a5

طبق اطلاعات منتشر شده TENAA این اسمارت فون همراه با نمایشگری 5.2 اینچی از نوع Super AMOLED و وضوح فول اچ‌دی تولید خواهد شد. قلب تپنده‌ این محصول، تراشه‌ای 8 هسته‌ای است و در این راه، یک رم 2 گیگابایتی نیز به پردازش‌های آن کمک می‌کند.

از سایر مشخصات این محصول، می‌توان به 16 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا توسط میکرو اس‌دی)، دوربین اصلی 13 یا 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، وزن 145 گرمی، ابعاد 144.7×70.8×6.9 میلی‌متری، باتری 2900 میلی‌آمپری، اندروید 5.1.1، پشتیبانی از شبکه 4G، وای‌فای، بلوتوث نسخه 4.0، فناوری NFC و … اشاره کرد.

قرار است این محصول به زودی و در رنگ‌بندی متنوع معرفی شود. به نظر می‌رسد که سامسونگ بعد از موفقیت پرچم‌داران جدیدش، به دنبال تسخیر بازار میان‌رده‌ها باشد و باید منتظر ماند و دید که می‌تواند موفق شود یا خیر!؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH