این بند فلزی برای اپل واچ شارژ اضافه تامین می‌کند

prime-strap

اپل واچ را دوست داریم، اما نه همه جنبه‌هایش را! اول اینکه مجبوریم تقریبا هر روز شارژش کنیم و بعد اینکه این کار را تنها با داک ویژه MacSafe انجام دهیم. در واقع امکان شارژ شدن تنها از طریق داک مربوطه باعث می‌شود که اگر جایی غیر از خانه باشیم، امکان شارژ این گجت هوشمند وجود نداشته باشد و به مشکل بخوریم.

اما انگار PRIME Strap آمده است که این مشکل را حل کند. این بند ساعت ادعا می‌کند که می‌تواند نجات دهنده اپل واچ باشد.

PRIME Strap در واقع یک بند فلزی است که شامل دو باتری 150 میلی آمپری می‌شود و می‌تواند اپل واچ را 1.3 برابر بیشتر از باتری خودش نگه دارد.

Brilletark کمپانی سازنده، می‌گوید که اتصال این بند از طریق یک پورت شش پینی پنهان در شکافی که بند در آن فرو می‌رود، ممکن می‌شود.

به‌علاوه می‌توان این باتری‌های کوچک را درون یک پاور بانک دایره‌ای قرار داد و از آن برای شارژ دیگر گجت‌ها مثل آی‌فون و از طریق کابل نوری جمع شوی آن استفاده کرد.

prime-strap 1

کمپانی برای اینکه بتواند پرایم استرپ را تا ماه جولای روانه بازار کند نیاز به 30000 دلار دارد. در ضمن این بند در دو جنس استیل و آلومینیوم برای هر دو ساعت‌های 38 و 42 میلی‌متری با قیمت 239 دلار عرضه خواهد شد.

1 در مورد “این بند فلزی برای اپل واچ شارژ اضافه تامین می‌کند”

  1. به فرض این بند بتونه کارش رو درست انجام بده ولی واقعا 0.3 باتری بیشتر ارزشش رو داره که اپل واچ رو از حالت اصیل خودش دربیاری؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH