سامسونگ گلکسی S3 به اندروید مارشمالو بروزرسانی می‌شود

samsung-galaxy-s3-review-39-640x426گوشی گلکسی S3 پرچم‌دار سال ۲۰۱۲ سامسونگ است و اگر به خاطر داشته باشید گوشی رسمی المپیک لندن هم بود. خب با توجه به این که سه سال از زمان عرضه این گوشی می‌گذرد، طبق استاندارد گوشی‌های اندویدی این دستگاه قدیمی شده و مطمئنا بروزرسانی رسمی دریافت نخواهد کرد.

اما خبر خوشی برای دارندگان این گوشی داریم. به لطف سیانوژن مود شما می‌توانید طعم اندروید مارشملو را در گوشی خود حس کنید. بیلد CM13 nightlies برای این گوشی توسعه داده شده است. با توجه به این که این بیلد و امکانات آن برای کار در شب توسعه داده شده، توصیه می‌شود به عنوان سیستم اصلی فعالیت‌های روزانه خود از آن استفاده نکنید، اما اگر برای‌تان مهم نیست می‌توانید این نسخه را از وب‌سایت CyanogenMod دانلود کنید.

ممکن است شاهد باگ‌هایی در این بیلد باشید که به راحتی با اطلاع به توسعه دهندگان رفع خواهند شد. هنوز مطمئن نیستیم نسخه پایدار CM13 چه زمانی برای گلکسی S3 ارایه می‌شود، اما تجربه بروزترین نسخه اندروید در یک پرچم‌دار قدیمی دل‌چسب است.

اما گلکسی S3 قدیمی‌ترین دستگاهی نیست که می‌تواند نسخه ششم اندروید را اجرا کند، مدتی قبل هم خبری منتشر شد که در آن تلفن HTC HD2 به لطف CM13 توانست اندروید ۶ را اجرا کند. اچ‌تی‌سی این گوشی را در سال ۲۰۰۹ معرفی کرده بود و در مقایسه با گلکسی S3 که تنها سه سال از عمرش می‌گذرد، به نوعی از رده خارج محسوب می‌شود.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی S3 به اندروید مارشمالو بروزرسانی می‌شود”

  1. گفته شد که آپدیت رسمی نیست و به احتمال زیاد برای نوت ۳ که هنوزم خیلی طرفدار داره سیانوژن آپدیت میده

  2. به دوستان پیشنهاد میکنم که فعلا دست نگه دارن و به این بیلد، آپدیت نکنند!
    این ورژن بسیار بسیار ناپایدار هست و حتی امکان دارد نتوانید برنامه بر روی آن نصب کنید! ترجیحا روی همان آپدیت 4.4.4 تقریبا پایدار سیانوژن بمانید و حداقل تا 3 ماه دیگر به دنبال آپدیت به اندروید 6 نباشید تا یک بیلد پایدار از این ورژن توسط این گروه محبوب، ارائه بگردد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH