آموزش ساخت درایو ریکاوری در ویندوز 10

8یک درایو بازیابی (recovery) می‌تواند در رفع ایرادات کامپیوتر شما موثر باشد، حتی اگر سیستم بالا نیاید. برای ساخت آن، تمام چیزی که نیاز دارید یک درایو USB است. دقت نمایید که با انجام این کار تمامی اطلاعات موجود در حافظه درایو USB شما از بین خواهد رفت و برای انجام عملیات به حافظه‌ای با ظرفیت حداقل 8GB احتیاج دارید.

از بخش نوار وظیفه، عبارت Create a recovery drive را جستجو کرده و آن را انتخاب نمایید. در این لحظه ممکن است از شما درباره وارد کردن رمزعبور مدیر سیستم پرسش شود و باید انتخاب خود را تایید نمایید.

1زمانی که ابزار مورد نظر باز شد، مطمین شوید که گزینه Back up system files to the recovery drive انتخاب شده‌باشد و پس از آن Next را بزنید.

3درایو USB خود را به سیستم متصل کنید، آن را انتخاب نموده و پس از Next، دکمه Create را بزنید. برخی از فایل‌های مورد نیازی که برای درایو ریکاوری لازم است، کپی می‌شوند. بنابراین تا تکمیل آن صبر کنید.

5پس از انجام شدن آن، ممکن است لینکی با عنوان Delete the recovery partition from your PC در صفحه نهایی نشان داده‌ شود. اگر می‌خواهید فضای درایو کامپیوتر خود را آزاد نمایید، لینک را انتخاب کرده و Delete را بزنید. در غیر این صورت، Finish را انتخاب کنید.

1 در مورد “آموزش ساخت درایو ریکاوری در ویندوز 10”

  1. با سلام
    برای ساخت recovery drive اقدام کردم ولی بعد از انتخابcreate recovery
    نوار سبز هم چنان در حال حرکت است و please wait میماند تا ساعت ها…باید چه کنم/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH