با ۱۶ گوشی برتر دنیا در آی‌تی‌رسان کاپ آشنا شوید!

همان گونه که چند روز پیش اعلام کردیم، رقابت‌هایی جذاب و نفس گیر به نام آی‌تی‌رسان کاپ از سوم مرداد ماه و بین ۱۶ گوشی برتر دنیا آغاز خواهد شد. مسابقاتی که شاید نظیرش را در هیچ کجای دیگر ندیده باشید.

حال در این مطلب قصد داریم تا ۱۶ گوشی حاضر در این رقابت را به شما معرفی کنیم تا بدانید کدام مدل‌ها به نبرد با هم می‌پردازند. لازم به ذکر است که شما بایستی پیروز هر مسابقه را از طریق نظرسنجی انتخاب کنید. گروه بندی این مدل‌ها و زمان‌بندی دقیق مسابقات نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

حال به سراغ معرفی این غول‌ها می‌رویم تا ببینیم که چه محصولاتی آماده ورود به رینگ مبارزه هستند.

اپل آی‌فون ۶S Plus

apple-iphone-6s-6s-plus-official

غول پیکرترین گوشی تولید شده توسط کمپانی مشهور اپل که با نمایشگر ۵.۵ اینچی، بدنه فلزی و سیستم عامل معروف iOS برای سایر مدل‌ها خط و نشان می‌کشد. این گوشی در حال حاضر وارد آزمایشگاه آی‌تی‌رسان شده و در بین محصولات پرشمار اندرویدی، محاصره گشته است!

سونی اکسپریا Z5 Premium

Sony Xperia Z5 Premium Review (21)

اولین گوشی دنیا با نمایشگر ۴K که هر آنچه سونی در چنته داشته، برای برتر بودنش به کار برده است. این اسمارت فون ضد آب، با رنگی آمیخته به عشق (مشکی) در گوشه‌ای آرمیده و چشم امید به یاری طرفداران متعصب سونی دارد.

هواوی P9

huawei-p9-launch-london-12

آخرین پرچم‌دار هواوی که کمپانی سازنده ادعای زیادی در برتر بودنش داشته و از همین الان، آن را یکی از کاندیداهای قهرمانی می‌داند. این گوشی که از لنز ساخته لایکا برای دوربینش بهره می‌گیرد، دیزاینی دلپذیر داشته و با چشمان باریکش، به رقبا خیره شده است.

سامسونگ گلکسی نوت ۵

Samsung-Galaxy-Note5-(4)

با آنکه زمزمه‌های ورود جدیدترین گوشی نوت که احتمالا آن را با نام گلکسی نوت ۷ خواهیم شناخت، به گوش می‌رسد اما همچنان نوت ۵ به عنوان پرچم‌دار این سری از محصولات سامسونگ شناخته شده و برای خودش برو و بیایی دارد.

ال‌جی G5

LG G5 Review (21)

بسیاری آن را به‌خاطر ماژولار بودنش می‌شناسند و بعضی دیگر به علت آنکه دو لنز در پشتش کار گذاشته شده، را تحسینش می‌کنند. حال این گوشی نقره‌ای رنگ همه جا را به دقت تحت نظر گرفته و خودش را برنده می‌نامد!

اچ‌تی‌سی ۱۰

htc-10-8

قدرتمندترین گوشی اچ‌تی‌سی، با چهره‌ای مصمم و رنگ خاکستری، بسیار مصمم به نظر می‌رسد تا بلکه بتواند خاطره قهرمانی اچ‌تی‌سی وان M7 در اولین دوره رقابت بین گوشی‌ها را دوباره زنده کند. آیا می‌تواند؟

ایسوس ذن‌فون زوم

asus-zenfone-zoom

با اینکه تلاش زیادی کردیم تا جدیدترین محصول کمپانی ایسوس یعنی ذن‌فون ۳ را به این مسابقات برسانیم، اما موفق نشدیم و به همین خاطر گوشی ذن‌فون زوم که توانایی بسیار بالایی در عکاسی دارد، نماینده این کمپانی تایوانی لقب گرفت.

هواوی میت ۸

huawei mate 8 1

فبلت تمام فلزی و غول پیکر هواوی، یکی دیگر از حاضران در این مسابقات است که مجهز به سخت‌افزاری قدرتمند از همین کمپانی بوده و می‌خواهد تا مثل یک تانک، رقبا را در زیر پا له کند!

سونی اکسپریا ایکس

Xperia X28

جدیدترین رده از محصولات سونی هم دارای یک نماینده ویژه و خوش رنگ در کارزار ماست. اکسپریا ایکس با رنگ لیمویی و چهره‌ای آشنا، قصد دارد تا در آی‌تی‌رسان کاپ خودش را به عنوان یک پدیده مطرح کند و از آنجایی که نسخه پرفورمنس وارد کشور ما نخواهد شد، به عنوان نماینده این سری حضور داشته باشد.

ال‌جی V10

lg-v10-1

محصول خاص ال‌جی که دارای دو نمایشگر بوده و دیزاین نسبتا متفاوتی با سایر محصولات دارد، از دیگر شرکت کنندگان در این رقابت نفس گیر است، جایی که به طور حتم رقبا، نفس کشیدن را برای این محصول زیبا سخت خواهند کرد.

بلک‌بری پریو

prive

شاهکار بلک‌بری در طراحی و تنها محصولی که مجهز به صفحه کلید فیزیکی است، از دیگر حاضران در این رقابت خواهد بود. این محصول که پرچم‌دار شرکت کانادایی نیز به حساب می‌آید، تلاش زیادی خواهد کرد تا بلکه نام سازنده‌اش را دوباره بر سر زبان‌ها بیندازد.

سامسونگ گلکسی S7 Edge

galaxy-s7-edge-still

یکی از کاندیداهای اصلی قهرمانی که سازنده برایش سنگ تمام گذاشته است! این گوشی که دارای دو انحنای زییا در دو طرف نمایشگرش است، از نظر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به بهترین‌ها مجهز شده تا هم‌گروه‌هایش از همین الان ترس بر اندام‌شان مستولی شود!

گوگل نکسوس ۶P

huawei-nexus-6p-india-launch

نماینده شرکت بزرگ گوگل در این رقابت، قدرتمندترین ساخته آن‌ها نیز است که به تازگی اندروید نسخه N بتا را دریافت کرده و به دلیل آنکه همیشه آپدیت است، سایرین را به مبارزه دعوت می‌کند.

مایکروسافت لومیا ۹۵۰XL

microsoft-lumia-950-xl-(3)

تنها نماینده ویندوزی‌ها، گوشی مشهور مایکروسافت است که علاوه بر دوربین توانمند همیشگی و سیستم عامل متفاوتش، از حسگر عنبیه چشم جهت ورود نیز بهره می‌گیرد و بایستی منتظر شگفتی آفرینی آن در آی‌تی‌رسان کاپ باشیم.

شیائومی Mi5

xiaomi mi5

یک محصول خاص از یک کمپانی خاص که به تازگی وارد بازار کشورمان شده و طرح باندلینگ آن با بزرگ‌ترین اپراتور کشورمان، حسابی خبرساز بوده است. بایستی دید این گوشی جدید در مواجهه با رقبا چه عکس العملی را از خود نشان خواهد داد.

هواوی P9 Plus

huawei-p9-plus

این گوشی که همراه با P9 معرفی شد، از نظر کارکرد تفاوت‌های نسبتا زیادی با آن داشته و از تجهیزات پیشرفته‌ای چون نمایشگر حساس به میزان فشار برخوردار است. به طور حتم می‌توان این محصول هواوی را یکی از قدرتمندترین‌ها در بازار امروز دانست.

در مقاله بعدی، گروه بندی کامل این مسابقات را به اطلاع شما رسانده و زمان‌بندی مسابقات را هم اعلام خواهیم کرد.

به نظر شما، کدام گوشی بیشترین شانس را برای قهرمانی در آی‌تی‌رسان کاپ خواهد داشت؟!

18 در مورد “با ۱۶ گوشی برتر دنیا در آی‌تی‌رسان کاپ آشنا شوید!”

  1. عشق است پرچمدار قدرتمند سامسونگ یعنی s7 edge
    از نظر من زیبا ترین گوشی دنیا هستش
    صفحه نمایشش چیزی کم از رقیبان نداره
    مخصوص گیمر ها طراحی شده
    ضد آب و ضد خش بودنش قابل تحسینه فقط از نظر تحمل ضربه به apple 6s نمیرسه
    دوربینش یکی از بهترین ها هستش و از ۱۰۰ در صد پیکسل های صفحه برای فوکوس خودکار استفاده میکنه
    و….

  2. شخصا امسال از شیائومی mi5 و سامسونگ s7edje خیلی خوشم اومد . خیلی زیبا و خوش ساخت و قوی هستن … اما خب آیفون ۶splus و نوت ۵ هم از بخت های اصلی محسوب میشن …

  3. مثله همیشه آیفون خودمون برنده میشه .
    فقد نمیدونم چرا یه فکری به حال حاشیه صفحه نمایش نمیکنند ؟؟؟؟
    من نمیگم ios از android بالاتره . ولی ios یه حاله دیگه میده

  4. دوستان بین زد تو و الجی جی تری و اس۵ کدوم بهتره ؟ من خودم نظرم زدتو هست چون قیمتش خیلی خوبه ولی میترسم چون گوشی قدیمیه لطفا جواب بدید ممنون از همراهیتون

    1. مجتبی مسکینی

      به زودی جام آی‌تی‌رسان برگزار میشه و می‌تونید مقایسه این گوشی رو با پرچمداران روز بازار ببینید و اون وقت تصمیم بگیرید

  5. من خودم mi5 دارم و واقعا از رابط کاربریش لذت میبرم..ولی واقعیت اینه که به نظرم اس۷ اج اول میشه..چون دوماه این گوشیو داشتم و میدونم واقعا چه شاهکاریه..اما بازم mi5 خودم رو به همه شون ترجیح میدم..بزرگترین ایراد جی۵ باتریشه..htc 10 در کل مشکلی نداره ولی خوب رابط کاربریش یه کم جالب نیست وگرنه اونم عالیه..ایراد برزگ هواوی که من میت۸ رو هم داشتم تو قسمت گرافیکشه که یه کم ضعیفه..وگرنه واقعا بدون ایراده..بلک بری که بره قاز بچرونه با اون قیمت نجومیش..ایسوز هم بزرگترین ایرادش طراحی و کیفیت صفحه نمایششه..سونی هم که بیخیال..معلوم نیست بعد ۶ ماه اومده گوشی رو داده به بازار اونم در حد معمولی نه رقابتی..با قیمت بینهایت بالا..

    به نظرم سونی دیگه بخش گوشیش رو از دست داده..htc هم فقط با پرچمدارهاش خودشو نگه داشته..هواوی داره بیش از حد قدرتمند میشه و شیاءومی هم داره پشت سرش میاد..

    1. بخش اول نظرتون رو موافقم در رابطه با ضعف های جی ۵ و ۱۰ و … ولی واقعا دارید به بلک بری و سونی توهین میکنید همین الان گلکسی A9 2016 سامسونگ قیمتی مشابه گلکسی نوت ۵ داره که قدرتمند ترین پرچمدار سامسونگ تو سال ۲۰۱۵ و نه قلم داره نه نمایشگر QHD و یه گیگ رم کمتر داره پردازندشم که ضعیف تره مورد بعدی گوشی های بلک بری همیشه قیمت بسیار بالایی داشتن به خاطر لاکچری بودن و با این قیمت بازم از خیلی گوشیای لاکچری دیگه قیمت کمتری داره من نمیگم سامسونگ یا هر برند دیگه ای بده ولی اینکه بخوایم بگیم یه برند خیلی باسابقه داره غاز میچرونه و یا فلان گوشی خیلی معمولیه کم لطفیه در ضمن شما خودتون الان mi5 دارین و اینجوری که میگید خیلی هم راضی هستین قیمت mi5 نسخه ی ۳۲ گیگ ۱۴۰۰۰۰۰ و تازه با سود پس به جز شیائومی و هوآوی گوشی های بقیه ی برندا ارزش ندارن به خاطر قیمت بالا؟علاوه بر اون V10 الجی الان ۱۵۰۰۰۰۰ تومن قیمتشه که از همین اکسپریا ایکس پردازشگر ضعیف تری داره حتی گرافیکشم به اون نمیرسه در صورتی که اکسپریا ایکس ۱۶۰۰۰۰۰ تومنه و فقط نمایشگر QHD و ۴ گیگ رم رو نداره پردازنده ی قوی تر به همراه بدنه ی فلزی و سیستم عامل به بروز تر و باتری بهتر و دوربین جلوی باکیفیت تر برتریای اکسپریا ایکس و دوربین اصلی بهتر و استانداردای نظامی و فیلم برداری ۴K و نمیشگر QHD و باتری قابل تعویض برتریای V10 هستن

  6. اکثرشون گوشیهای خوبین و انتخاب خیلی سخته.مطمئنا بعضی از طرفدار برندها منتظرن تا شروع بشه و نذارن برند مورد علاقشون عقب بیوفته و اصلا به مدل و کارایی نگاه نمیکنن!

  7. همه گوشیها واسه خودشون خیلی خفن هستن و واقعن سخته ادم بگه کدوم میبره!!
    اما بنظر من هواوی پی۹ و سامسونگ اج شانس بیشتری دارن!!

  8. سینا علی پور

    نماینده ایسوس واقعا در سطح بقیه نیست کاش به جای ایسوس یه گوشی دیگه از چینی ها مثل اوپو یا حتی یه نماینده دیگه اچ تی سی رو میاوردید

  9. عشق است الجی جی ۵
    نوآور توی همه چیز. کدوم شرکتی چنین نو آوری هایی رو هر سال برای پرچمداراش قرار میده؟
    اهل ریسک کردنه و هیچ ترسی هم نداره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH