این ۵ قابلیت می‌توانست ال‌جی V20‌ را به یک گوشی تمام عیار تبدیل کند!

ال‌جی V20 همین امروز معرفی شد. ااین محصول آخرین پرچمدار ال‌جی بوده و نسخه دوم ال‌جی V10 محسوب می‌شود. در حقیقت کاری که ال‌جی انجام داده این است که تمام ویژگی‌های مثبت V10 و G5 را جمع کرده و درون یک فبلت ۵.۷ اینچی ریخته است. ال‌جی V20 امکانات بسیار خوبی دارد، اما از آنجایی که هیچ چیز کامل نیست، می‌توانست بهتر هم باشد. در زیر ۵ موردی را می‌بینید که اگر در این اسمارت‌فون وجود داشت، آن را تبدیل به یک اسمارت‌فون هیجان‌انگیز و کامل می‌کرد.

باتری بزرگتر تعویض‌پذیر

باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری چندان برای یک گوشی بد نیست. باتری V20 کمی از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری V10 بیشتر بوده و عمر بیشتری دارد. اما ال‌جی باید باتری بزرگتری به پرچمدار جدید خود اضافه می‌کرد. باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری اگر چه کمی به ضخامت گوشی می‌افزاید، اما ضخامت بیشتر برای بسیاری از افراد چندان مهم نیست. حتی برخی دوست دارند محصول ضخیم‌تری داشته باشند.

اسپیکرهای جلو

بدون هیچ شکی ال‌جی V20 حول صدا می‌چرخد. این اسمارت‌فون از تکنولوژی quad DAC بهره می‌برد، اما متاسفانه تنها یک اسپیکر دارد که در پایین محصول قرار می‌گیرد. این برای اسمارت‌فونی که شرکت سازنده آن کیفیت صدایش را تبلیغ می‌کند، چندان مناسب نیست. اضافه کردن یک اسپیکر یا حتی دو اسپیکر به جلوی گوشی، کار بسیاری خوبی خواهد بود.

lg-v20-ofic-2

مقاوم بودن در برابر آب

این خاصیت اخیرا در گوشی‌های بیشتری دیده می‌شود. گلکسی نوت ۷ و گلکسی S7 هر دو ضد آب هستند و گمان می‌رود که آیفون ۷ نیز ضد آب باشد. اما متاسفانه V20 اینگونه نیست. البته این خاصیت چندان هم ضرورتی ندارد، اما از نگرانی‌های زیادی درباره گوشی می‌کاهد.

ماژول‌های ال‌جی G5

همزمان با رونمایی از G5، ال‌جی از ماژول‌های آن یا همان Friends نیز پرده‌برداری کرد. اما ظاهرا خبری از ماژول‌ها در V20 نیست و حتی پایین دستگاه قابل جدا شدن نیست. ال‌جی گفته بود که ماژول‌ها با گوشی‌های آینده نیز کار می‌کنند. ظاهرا ال‌جی تغییر عقیده داده است.

اسنپدراگون ۸۲۱

گرچه تفاوت محسوسی بین اسنپدراگون ۸۲۰ و ۸۲۱ دیده نمی‌شود، اما حداقل بر روی کاغذ اسنپدراگون ۸۲۱ بهتر بوده و امکانات بیشتری دارد. بیشتر مشخصات ال‌جی V20 مشابه ال‌جی G5 است. با این حال به نظر شما بهتر نبود که حداقل در چیپست با هم متفاوت باشند؟!

4 در مورد “این ۵ قابلیت می‌توانست ال‌جی V20‌ را به یک گوشی تمام عیار تبدیل کند!”

    1. وقتی از لحاظ دریافت و پخش صدا قوی هستش و بنگ اند اولافسن با ال جی همکاری میکنه پس حرفی برای گفتن نمیمونه. چون با وجود صدای قوی اسپیکر هم قوی خواهد بود و هر دو شرکت هم از نظر نرم افزاری و هم سخت افزاری صدای عالی رو پشتیبانی میکنن.
      در زمینه نمایشگر هم که خودش گفته نسبت به وی ۱۰ صفحه نمایش نورش بهتر شده و خوانایی زیر نور آفتاب خیلی بهتر شده و راحت میشه نوتیفیکیشن ها رو دید و جواب داد. اینم یه پیشرفت دیگه در سری وی نسبت به اولین مدلی که تو این سری عرضه شد یعنی V10

    1. اتفاقا باتریش نسبت به بقیه اسمارت فون های دیگه قویتره و سیستم مدیریت باتری خودش کلی صرفه جویی میکنه تو مصرف انرژی . با این که وی ۲۰ دو تا نمایشگر داره اما مقدار انرژی مصرفی نمایشگر کمه. نسبت به بقیه رقباش باتری قوی تری داره چون از نظر صدا و صویر خیلی قدرت داره. این باتری قابل تعویض هم هست. همین قابل تعویض بودنش یه امتیاز بزرگه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH