۵ دلیل برای آنکه آیفون ۷ اپل را بخریم!

همانطور که اطلاع دارید، اپل از آیفون ۷ رونمایی کرد. محصولی که مدت‌هاست شایعات زیادی را با خود به همراه داشته و طرح‌های مفهومی بسیاری از آن در رسانه‌ها و سایت‌های خبری منتشر شد اما در نهایت امروز اپل به تمامی شایعات پایان داد و این مدل را معرفی کرد. در این مطلب می‌خواهیم ۵ دلیل برای خرید این محصول عنوان کنیم که می‌توانید به آنها تکیه کرده و با افتخار بگویید که به این دلایل، قصد خرید آیفون ۷ را دارم. با ما همراه باشید.

۱- رنگ‌های متفاوت

design

همزمان با رونمایی از آیفون ۶ و همچنین ۶s، بسیاری از کاربران در مورد خطوط آنتنی که در پشت بدنه دیوایس به چشم می‌خورد شکایت داشتند و طی کمپین‌های مختلف از اپل درخواست کردند تا این خط‌ها را از پشت بدنه حذف نماید. در نهایت تیم طراحی اپل تسلیم خواسته کاربران شد و خطوط آنتن را از پشت آیفون ۷ حذف نمود. همچنین قابلیت ضدآب و ضد گرد‌و‌غبار بودن نیز در طراحی این محصول در نظر گرفته شده است.

آیفون ۷ در دو سایز و ۵ رنگ مختلف عرضه می‌شود. دو رنگ Black و Jet Black به عنوان رنگ‌های جدید به آیفون ۷ اضافه شده و رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رزگلد هم در کنار آنها، تشکیل دهنده ۵ رنگ این دیوایس جدید هستند. آیفون ۷ و ۷ پلاس در دو سایز ۴.۷ و ۵.۵ اینچی عرضه می‌شوند که جنس بدنه هر دو نیز از آلومینیوم سری ۷ هزار تشکیل شده است.

iphone-7-colors


۲- دوربین

camera

دوربین آیفون یکی از معروف‌ترین دوربین‌ها در میان تلفن‌های هوشمند به شمار می‌رود. حالا مهندسان اپل دست به کار شده‌اند و آن را بازطراحی کرده و قابلیت‌های زیادی به آن اضافه نموده‌اند. از جمله آنها می‌توان به اضافه شدن سنسور لرزشگیر اپتیکال جدید، بازتر شدن دریچه دیافراگم و رسیدن به f/1.8 و شش المان جدید برای شفاف‌تر و باکیفیت‌تر شدن تصویر در هنگام عکاسی در فضاهای تاریک اشاره کرد.

فلاش‌های LED جدید قرار گرفته در آیفون ۷ باعث می‌شود تا تصاویر حدودا ۵۰ درصد نور بیشتری را داشته باشند و همچنین کمک شایان توجهی به عکاسی در فضاهای تاریک می‌کنند. با استفاده از شش المان اشاره شده نیز دوربین دستگاه توانایی عکاسی فوق‌العاده بهتری را دارا خواهد بود.

camera-sensors

دوربین جلوی دیوایس هم از ۵ مگاپیکسل به ۷ مگاپیکسل ارتقا یافته و به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های سلفی با‌کیفیت‌تری را شکار کنید. اگر نگران نور هم هستید، فلاش رتینا در این قسمت به کمک شما می‌آید تا تصویر روشن‌تری را شکار کنید.

screen-shot-2016-09-08-at-00-44-07


۳- صفحه نمایش رتینا HD

display

تمامی چیزهایی که روی صفحه نمایش آیفون ۷ مشاهده می‌کنید به نظر زنده می‌آیند. صفحه نمایش آیفون ۷ از کیفیت استاندارد سینما بهره می‌برد. پس چیزی که شما بر روی آن مشاهده می‌کنید، کاملا زیبا و درخشنده است.

رنگ‌های بیشتر در نظر گرفته برای صفحه نمایش آیفون ۷ باعث شده تا تصاویر روی آن بیشتر به واقعیت نزدیک باشد. پس هر زمان که شما اقدام به دیدن عکس‌ها یا ویدیوها کنید، می‌بینید که این تصاویر تا چه حد به واقعیت نزدیک هستند.

امکان لمس سه‌بعدی نیز روی صفحه نمایش آیفون ۷ با لذت بیشتری همراه است. چرا که طوری طراحی شده است تا به کوچکترین لمس انگشت دست کاربر واکنش نشان داده و مطابق دستور ایشان عمل نماید. در صورت فشار بیشتر بر روی صفحه نمایش نیز می‌توانید حس بهتری نسبت به نسل پیشین آیفون در خود احساس نمایید.


۴- پردازنده A10

processor

آیفون ۷ دارای پردازنده‌ای است که در مقایسه با سایر رقبا، می‌توان لقب پرسرعت‌ترین را به آن داد. این پردازنده با معماری جدید خود دارای قدرت و توان بیشتری شده و امکان جدیدی را در خود می‌بیند. زمانی که شما از دیوایس خود استفاده نمی‌کنید یا مشغول انجام کارهای سبک مانند چک کردن ایمیل خود هستید، این پردازنده حداقل میزان فشار را بر روی باطری دستگاه وارد می‌کند و در نتیجه به عمر مفید باطری آیفون ۷ می‌افزاید.

پردازنده آیفون ۷ از چهار هسته تشکیل شده که دو هسته با توان و قدرت بالا طراحی شده‌اند و دارای قدرتی معادل دو برابر آیفون ۶ هستند و دو هسته دیگر که از توان کمتری برخوردار هستند، مصرف باطری بسیار کمتری دارا بوده و تقریبا یک پنجم دو هسته اصلی انرژی مصرف می‌کنند.

آیفون ۷ همچنین از ظرفیت دو برابر نسبت به نسل پیشین خود برخوردار است. دیگر خبری از حافظه ۱۶ گیگابایتی نیست و آیفون ۷ و ۷ پلاس در سه سایز ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.


۵- صدا

audio

برای اولین بار، آیفون اپل مجهز به صدای استریو شده است. اسپیکرهای جدید قرار گرفته در آیفون ۷ باعث می‌شود تا صدایی معادل دو برابر آیفون ۶ اس تولید شود. پس هر زمان که به موزیک گوش می‌دهید یا مشغول دیدن فیلم هستید، آیفون ۷ به شما کمک می‌کند تا هیجان بیشتری را لمس کنید.

هدفون‌های اپل برای آیفون ۷ مجهز به پورت لایتنینگ شده‌اند و دیگر خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست. اما اگر همچنان مایل هستید تا با هدفون‌های قدیمی‌تر به موزیک گوش دهید، مسئولان اپل یک تبدیل لایتنینگ به پورت ۳.۵ میلیمتری را درون جعبه آیفون ۷ قرار داده‌اند.

airpods

اما قضیه همینجا به پایان نمی‌رسد. چرا که اپل هدفون‌های جدیدی را طراحی و تولید کرده که توسط بلوتوث با دیوایس شما ارتباط برقرار کرده و خبری از سیم و کابل برای اتصال آنها به آیفون نیست.

8 در مورد “۵ دلیل برای آنکه آیفون ۷ اپل را بخریم!”

  1. آخه اگه بیاد یه باتری درست بزاره و درگاه سه میلی متری رو حذف نکنه ،نه ایرپاد هاش به فروش میرن نه میتونه برا طرفدارهاش ناز کنه که سال بعد برا محصولات جدیدش 100 میلی آمپر بزاره رو باتری ذوق مرگ بشن.که این کارم نمیکنه میاد میگه من همین قدر باتری میدم یکم مصرف پردازنده رو بهینه میکنم شاد باشید.کاش سامسونگ یکم عاقل بود از اندروید میزد بیرون برا خودش یه سیستم عامل طراحی میکرد در حد ios .گرچه بعیده اونا هم هی میان آزمون و خطا میکنن هی قطعه عوض میکنن .نمیفهمن مشکل از جای دیگس؟!

  2. چقدر بنده خدا هواوی مسخره میکردن که همش کپی میکنه !
    حالا صبر میکنیم ببینیم چطور برترین برند دنیا ! رو متهم میکنند. ما منتظریم 🙂

  3. خب اصن کاری به نواروی(!) اپل نداریم…ولی اخه عقل کل تو وقتی نمی تونی باتری درست حسابی بزنی چرا هدفونو بلوتوث میزنی که اگه یه نفر بخواد اهنگ گوش کنه هم خود اهنگ هم بلوتوث بزنن تو دهن باتری….از طرفی خوب میشه با تغییرات هدفون سیمی رو به جای شارژ وصل کرد ولی به خوبی قبل نمیتونه باشه…

    1. منظورت از خود آهنگ چیه.آهنگ را که قراره بلندگو هاى هدفون پخش کنه.بلوتوث هم شارژى مصرف نمیکنه.در ضمن نمیتونه حرف جالبى نیست بهتره بگیم نخواسته باترى بزرگ تر بزاره.

    2. مهدی ده نبی

      پخش آهنگ از طریق اسپیکرها باطری دستگاه رو زیاد مصرف میکنه. ولی وقتی داره از هدفون برای پخش موزیک استفاده میشه چه باطری زیادی قراره مصرف بشه؟

      از طرفی اپل از تکنولوژی جدیدی واسه اولین بار استفاده کرده واسه اتصال از طریق بلوتوث که تابهحال هیچکس از اون استفاده نکرده و کمترین میزان انرژی از دیوایس گرفته میشه…

      پیشنهاد میکنم شما کمی اطلاعاتت رو ببری بالا و بعد انتقاد کنی ?

      1. بیشترین و جدید ترین تکنولوژی در کار نیست بلوتوث باتری مصرف میکنه و باتری اپل هم خیلی مالی نیست به جای این سوسول بازیا باتری قوی تر استفاده میکرد

        1. مهدی ده نبی

          این تفکر شماست که اینجوری میگه دلیل نمیشه اپل با طرز تفکر شما پیش بره. اونا کاری که فکر میکنن درسته رو انجام میدن و تا به اینجا هم موفق بودن تو این زمینه ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH