اپل خطاب به کاربران: مراقب باشید؛ میزان خش‌پذیری نسخه مشکی براق آیفون ۷ بالاست!

کمپانی اپل به کاربران این هشدار را داد که آیفون ۷ با رنگ جدید مشکی براق، آسان‌تر از سایر رنگ‌ها خط و خش می‌پذیرد.

اپل که دیشب به معرفی آیفون جدید پرداخت، از دو رنگ جدید تیره برای آیفون ۷ رونمایی کرد. یکی از آن‌ها رنگی مشکی به صورت براق داشته که آن را Jet Black نامید و دیگری رنگی ذغالی تقریبا چیزی شبیه به خاکستری فضایی دارد، که Black نامیده شد.

رنگ Jet Black یا همان مشکی براق آیفون ۷، توجه بیشتر کابران را به خودش جلب کرد، چرا که این تم رنگی تا به حال بر روی آیفون‌ها مشاهده نشده و به کاربر حس تازگی می‌دهد. اما در همین حال، کمپانی اپل این هشدار را داده است که بر روی آیفون جدید با رنگ مشکی راحت‌تر از رنگ‌های دیگر خش می‌افتد.

بیانیه اپل در این باره به شرح زیر است:

نسخه براق تازه معرفی شده آیفون ۷ با دقتی بسیار بالا و با ۹ مرحله پولیش کاری ساخته شده است. سطح این نسخه به اندازه سایر رنگ‌ها دارای استحکام کافی است. اما براقیت و درخشش بسیار بالای سطح این مدل به آسانی خط و خش‌ها را جذب کرده و نشان می‌دهد. اگر در این باره نگران هستید، به شما قاب‌های محافظتی تولید شده را پیشنهاد می‌کنیم.

از متن بالا می‌توان این نتیجه را گرفت که نسخه Jet Black آیفون ۷ به اندازه سایر نسخه‌ها بادوام و محکم است، اما طبق آزمایشاتی که اپل بر روی آن انجام داده، آسیب پذیر بودنش را بیشتر می‌داند.

نسخه مشکی براق آیفون ۷، تنها با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت در دسترس خواهد بود. این در حالی است که رنگ‌های دیگر، در نسخه‌های بیشتری از حافظه‌های داخلی موجود هستند.

iphone-7-02

1 در مورد “اپل خطاب به کاربران: مراقب باشید؛ میزان خش‌پذیری نسخه مشکی براق آیفون ۷ بالاست!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH