نسخه‌های ایمن گلکسی نوت ۷ با علامت S روی بسته بندی مشخص می‌شوند

یک هفته پس از فراخوان جمع آوری گلکسی نوت ۷ که بعد از رسوایی انفجارهای پیاپی پرچم‌دار جدید سامسونگ رخ داد، حال کره‌ای‌ها تقریبا آماده‌اند تا سری جدید گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را که دیگر مانند سابق مشکل باتری ندارند، به صورت جهانی عرضه کند. در طول چند هفته آینده و هنگامی که گوشی‌های جدید با سری قبلی که باتری‌‌های معیوب داشتند جایگزین شوند، در روی جعبه آن‌ها علامتی خواهید دید که نشان از سلامت باتری دارد. در کنار برچسب بارکد یک برچسب دایره‌ای دیگر قرار دارد که حرف S با رنگ آبی در آن دیده می‌شود.

note7box-0

با وجود این برچسب و مشاهده این علامت، می‌توان از نبود خطر و احتمال انفجار باتری گوشی مطمئن شد. سامسونگ در سری جدید گلکسی نوت ۷ هیچ تغییری در ظاهر گوشی ایجاد نکرده است اما برای تشخیص این که گلکسی نوتی که در مقابل شماست جدید است یا از همان سری قبلی که پس از فراخوان تعمیر شده است، می‌توان کد IMEI گوشی را در ابزار مخصوص پایگاه داده آن وارد کرد. این کد در برچسب بارکد روی بسته بندی گوشی درج شده است اما در منوی تنظیمات هم قابل مشاهده است.

خریداران گلکسی نوت ۷ می‌توانند گوشی خود را با یکی از دستگاه‌های سری جدید تعویض کنند. صاحبان گوشی‌هایی که مشمول فراخوان شده‌اند هم امکان پس دادن گوشی و گرفتن مبلغی که پرداخت کرده بودند را دارند، همچنین امکان تعویض گوشی خود با یکی از مدل‌های گلکسی S7 یا گلکسی S7 Edge و گرفتن ما به تفاوت قیمت آن‌ها با نوت ۷ وجود دارد.

2 در مورد “نسخه‌های ایمن گلکسی نوت ۷ با علامت S روی بسته بندی مشخص می‌شوند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH