یک گوشی شیائومی Mi 4c آتش گرفت و صاحبش را به سوختگی درجه ۳ دچار کرد!

با اتفاقاتی که اخیرا افتاده است، نویسندگی در حوزه تکنولوژی بیش‌تر به این شباهت دارد که استفن کینگ در حال نوشتن یک داستان ترسناک است! در وافع اخیرا خبرهای زیادی را در رابطه با انفجار اسمارت‌فون‌ها شنیده‌ایم. اگرچه نوت ۷ هم‌چنان شخصیت اصلی این داستان است اما دیگر کمپانی‌ها نیز در این حوزه قدم گذاشته‌اند! خبرها حاکی از آن هستند که یک دستگاه شیائومی Mi 4c در جیب صاحبش آتش گرفته و او را دچار سوختگی درجه ۳ کرده است.

به نظر می‌رسد همان نیرویی که روشنایی را به به شیائومی Mi 4c می‌بخشد، این‌بار روی تاریکش را نشان داد و موجب آتش سوزی دستگاه شد، درست است، مقصر اصلی این آتش سوزی باتری این دستگاه است. این حادثه توسط یک دوربین امنیتی به ثبت رسیده و تصویر خرابی اسمارت‌فون نیز به احتمال قوی در بیمارستان باشد.

exploded-smartphone

اگر نگاهی به تصویر منتشر شده از اسمارت‌فون آتش گرفته بیندازیم، متوجه می‌شویم آتش‌سوزی از باتری سرچشمه می‌گیرد. این اسمارت‌فون پیش‌تر نیز سابقه آتش سوزی داشته است. در ماه ژوئیه یک دستگاه شیائومی Mi 4c در داخل یک شرکت در هند آتش گرفت. هرچند آتش‌سوزی کاملا جدی بود اما خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشد. مطمئنا اگر اسمارت‌فون در بخش دیگری هم‌چون دست کاربر و یا نزدیک صورت او اتفاق می‌افتاد، می‌توانست خطرناک‌تر باشد.

1 در مورد “یک گوشی شیائومی Mi 4c آتش گرفت و صاحبش را به سوختگی درجه ۳ دچار کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH