سرفیس‌بوک جایزه بهترین لپ‌تاپ سال را در مراسم T3 دریافت کرد

سرفیس بوک کمپانی مایکروسافت در مراسم T3 انگلستان، جایزه بهترین لپ‌تاپ سال را از آن خود کرد. نامزد‌های موجود در این بخش Dell XPS 12، لنوو Yoga 900S، اچ‌اپی Spectre x360، ایسر Aspire Switch 12 S، مایکروسافت سرفیس‌بوک و اپل مک‌بوک بود‌ه‌اند. مراسم T3 که بعنوان اسکار تکنولوژی شناخته می‌شود، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌ها در این عرصه برگزار می‌شود.

داوران این مراسم در رابطه با این تولید کمپانی مایکروسافت می‌گویند:

با معرفی سرفیس بوک همه چشم‌ها خیره ماند و امروز به جایی رسیدیم که این محصول حرفه‌ای مایکروسافت را به عنوان برنده انتخاب کنیم. می‌توان گفت مایکروسافت با تولید این رایانه می‌خواهد نشان دهد که همکاری شرکای سخت‌افزاری‌اش در کنار ویندوز ۱۰ می‌تواند یک کامپیوتر کامل و همه‌ چیز تمام را بسازد. ما از همین حالا برای نسل بعدی سرفیس بوک هیجان زیادی داریم.

سرفیس بوک مایکروسافت، یک پردازنده اینتل از ششمین نسل SkyLate و Core i7 در کنار یک نمایشگر ۱۳ اینچی لمسی، حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا ۱ ترابایت، ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲ ساعت عمر باتری دارد.

3 در مورد “سرفیس‌بوک جایزه بهترین لپ‌تاپ سال را در مراسم T3 دریافت کرد”

  1. با سلام اقای عباسی. یه سوال داشتم که لطف می کنید راهنمایی کنید. قصد خرید لپتاپ دارم.به نظر شما لپتاپ Asus X550L _ core i5 با ۴ گیگابایت رم انتخاب خوبی برای خرید است؟با تشکر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH