آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با هواوی میت ۹

مراسم معرفی و رونمایی از هوآوی میت ۹ نزدیک است و باید منتظر یک پرچمدار دیگر از این شرکت چینی باشیم. شایعات جدید حاکی از آن است که هوآوی میت ۹ در سه مدل مختلف عرضه می‌شود که در این مطلب می‌خواهیم این موضوع را باهم بررسی کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

گزارشات مختلفی که این روزها در رسانه‌ها منتشر می‌شود، این موضوع را به ما الهام می‌دهد که باید منتظر یک دوربین فوق العاده در هوآوی میت ۹ باشیم. P9 هوآوی اخیرا معرفی شد و با دوربین دوگانه و تنظیمات مختلف خود، توانست توجه اغلب کاربران و علاقمندان دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند و این موضوع، چیزی بود که ما در آنر ۸ و پرچمدار جدید اپل، یعنی آیفون ۷ پلاس هم انتظار آن را داشتیم.

شایعات جدید حاکی از آن است که هوآوی میت ۹ نیز به مانند P9 از دوربین دوگانه تحت برند و در کنار آن، از لرزشگیر تصویر نوری (OIS) برخوردار خواهد بود. منبع این شایعات و اخبار می‌گوید که این دوربین با چیزی که روی آیفون ۷ پلاس قرار گرفته است کاملا متفاوت است. چرا که یکی از دوربین‌ها تصاویر رنگی و دوربین دیگر تصاویر مونوکروم را ثبت و ضبط می‌کند. در حالی که هر دو دوربین قرار گرفته بر روی آیفون ۷ پلاس اقدام به ثبت تصاویر رنگی می‌کنند و لرزشگیر تصویر نوری نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

رندرهای هوآوی میت ۹ به تازگی در رسانه‌ها منتشر شده است و به ما نشان می‌دهد که طراحی آن نسبت به محصولات پیشین آنچنان تغییری نکرده است. در زیر می‌توانید تصویر میت ۸ و میت ۷ (به ترتیب جلویی و پشتی) را مشاهده کنید.

huawei-mate-8-vs-7

در تصویر رندر شده از هوآوی میت ۹ (تصویر زیر) می‌توانیم بدنه پشتی دستگاه را مشاهده کنیم. دکمه‌های پاور که برای خاموش و روشن کردن دستگاه کاربرد دارد و افزایش و کاهش صدا در سمت چپ بدنه به چشم می‌خورند که این موضوع در تمامی مدل‌های تولید شده توسط هوآوی، همواره ثابت بوده و تبدیل به امضای این شرکت شده است. هرچقدر که به مرکز دیوایس نزدیک می‌شویم، قضیه جالب‌تر می‌شود. دقیقا در مرکز پشت بدنه، دوربین دوگانه هوآوی میت ۹ دیده می‌شود که در جهت عمودی قرار گرفته است و همانطور که بالاتر اشاره شد، توسط لایکا طراحی خواهد شد. همچنین سنسورهای مادون قرمز برای فوکوس بهتر و سنسور اثر انگشت نیز در پشت بدنه به چشم می‌خورند.

این تصویر که به تازگی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است، به ما اجازه می‌دهد تا نگاه نزدیک‌تری به هوآوی میت ۹ داشته باشیم. چیزی که ما می‌بینیم، یک دیوایس با بدنه تمام فلزی و دوربین‌های دوگانه در حالت عمودی است که این موضوع را می‌توان تنها تغییر طراحی این دیوایس با مدل‌های پیشین آن دانست.

در قسمت پایینی بدنه شاهد یک پورت هستیم که به نظر می‌رسد USB-C باشد. در دو طرف آن نیز اسپیکرها قرار گرفته‌اند. آیا این موضوع می‌تواند به استفاده هوآوی میت ۹ از اسپیکرهای استریو دامن بزند؟ شاید همچین اتفاقی بیوفتد و شاید هم این نوع طراحی، نوع دیگری از اسپیکرهای مونو باشد که پیش‌تر در میت ۸ نیز شاهد آن بودیم. در این تصویر کاملا مشخص نیست که دو قسمت قرار گرفته در اطراف دوربین دوگانه دقیقا چیست. اما به نظر می‌رسد که سنسورهای مادون قرمز برای استفاده هنگام فوکوس روی تصویر باشد.

mate-9

ما هنگامی که بررسی میت ۸ را منتشر کردیم، از مشخصات و کارکرد آن شگفت‌زده شدیم. مهم‌ترین ویژگی سخت‌افزاری آن، باتری چهار هزار میلی آمپری بود. با توجه به اینکه میت ۷ نیز از باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری برخوردار بود، انتظار داریم که هوآوی میت ۹ نیز دارای یک باتری غول پیکر باشد.

همراه تصویر منتشر شده از هوآوی میت ۹، مشخصاتی نیز ارایه شده است که در این قسمت به آنها اشاره می‌کنیم:

  • صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p
  • پردازنده چهار هسته‌ای Kirin 960 با توان ۲.۶ گیگاهرتز
  • چهار یا شش گیگابایت رم
  • سیستم عامل اندروید نوقا
  • حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
  • دوربین ۱۶ مگاپیکسل

اگر این مشخصات حقیقت داشته باشد، باید منتظر یک تلفن هوشمند پرقدرت از هوآوی باشیم.

طبق بررسی‌های ما، هوآوی میت ۹ در سه مدل مختلف با مشخصات زیر عرضه می‌شود:

چهار گیگابایت رم + حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با قیمتی بین ۴۸۰ تا ۵۱۰ دلار

چهار گیگابایت رم + حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با قیمتی معادل ۵۸۵ دلار

شش گیگابایت رم + حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمتی معادل ۷۰۵ دلار

تاریخ عرضه رسمی این تلفن هوشمند همچنان مشخص نیست. اما اگر روند هرساله هوآوی انجام شود، باید اواخر سال جاری منتظر رونمایی از هوآوی میت ۹ باشیم.

به نظر شما این مشخصات می‌تواند ضمانت فروش بالای میت ۹ باشد؟!

1 در مورد “آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با هواوی میت ۹”

  1. ای بابا. ظاهر گوشی رو خراب کردی که . پشت پی ۹ خیلی زیبا تره دو دوربین کنار هم به صورت افقی.?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH