آپدیت اندروید ۷.۱.۱ برای نکسوس ۶ در راه است

اگر صاحب یک گوشی نکسوس ۶ هستید و بی‌صبرانه منتظر دریافت آپدیت ۷.۱.۱ نوقا هستید، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید چرا که خبرهای خوبی برایتان داریم. طبق ادعای شرکت گوگل، آپدیت OTA اندروید ۷.۱.۱ برای نکسوس ۶ تا اوایل ژانویه ۲۰۱۷ در دسترس قرار می‌گیرد.

طبق اخبار منتشر شده، گوگل علت تأخیر در ارایه آپدیت نوقا برای این گوشی را یک مشکل خاص که فقط مربوط به این اسمارت فون بوده دانسته است. با این حال هیچ صحبتی در مورد نوع این اشکال نشده است اما ظاهرا گوگل توانسته آن را برطرف کند، بنابراین این آپدیت به زودی در دسترس کاربران خواهد بود. به احتمال فراوان عدم ارایه بروزرسانی طی این چند روز نیز به علت تعطیلات سال نو میلادی بوده است.

 آپدیت OTA اندروید ۷.۱.۱ برای نکسوس ۶ تا اوایل ژانویه 2017 در دسترس قرار می‌گیرد
آپدیت OTA اندروید ۷.۱.۱ برای نکسوس ۶ تا اوایل ژانویه ۲۰۱۷ در دسترس قرار می‌گیرد

از زمان نخستین عرضه نکسوس ۶ در نوامبر ۲۰۱۴، این احتمال می‌رفت که در کنار دریافت پچ‌های امنیتی به صورت ماهیانه، آپدیت اندروید ۷.۱.۱ نوقا آخرین بروزرسانی مهم این اسمارت فون باشد. با تأخیری که در عرضه آپدیت اندروید ۷.۱.۱ برای این گوشی به وجود آمده، نکسوس ۶ جز معدود اسمارت فون‌هایی است که هنوز هیچ یک از بروزرسانی‌های اندروید نوقا را دریافت نکرده‌‌ و یک شماره از نسخه آخر اندروید عقب مانده‌ است.

اگرچه هنوز از زمان دقیق عرضه این آپدیت برای نکسوس ۶ مطمئن نیستیم، اما در روزهای آتی شما خوانندگان گرامی را از این قضیه مطلع خواهیم کرد.

3 در مورد “آپدیت اندروید ۷.۱.۱ برای نکسوس ۶ در راه است”

    1. قصد بی احترامی نسبت به نظر شما رو ندارم اما بنده بیشترین استفاده رو از محصولات سونی داشتم و نهایتا اصلا راضی نبودم.اما اعتراف می کنم رابط کاربری سونی جزو روانترین و سریع ترین هاست

      1. سونی برای مارشمالو عملکرد خوبی نداشت اما برای نوقا قول داده که اولین باشه رابط کاربری سونی هم واقعا بینظیره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH