پتنت جدید اپل در زمینه شارژر بی‌سیم برای دسکتاپ‌ها

پیش از معرفی آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس همه ما انتظار حضور تکنولوژی‌های جدیدی مثل شارژر بی‌سیم و نمایشگر OLED را در آن‌ها داشتیم. در حالی که گوشی‌های اندرویدی بسیار قبل‌تر از این قابلیت‌ها استفاده می‌کردند، اما باز هم خبری از آن‌ها در این آی‌فون‌های جدید نبود.

اما اخیرا اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد کمپانی اپل برای تولید و استفاده از این امکانات در محصولاتش آماده است. طبق پتنت جدید اپل در زمینه شارژر بی‌سیم، این تکنولوژی علاوه بر آی‌فون‌ها، برای دسکتاپ‌های اپل هم ساخته و تولید خواهد شد.

این شارژر‌های بی‌سیم در فروشگاه‌های اپل موجود خواهند بود و کاربران می‌توانند حتی دستگاه‌های غیر اپلی‌شان را از این طریق شارژ کنند. پیش‌تر از این‌ها هم صحبت‌هایی درباره پشتیبانی مک‌بوک‌ها از شارژر بی‌سیم شده بود بنابراین طبق همین، احتمال معرفی این تکنولوژی حتی بیش‌تر از قبل می‌شود.

در تصویر پایین سطح فرستنده و گیرنده شارژر را مشاهده می‌کنید که طرز شارژ شدن کامپیوتر‌ در آن نشان داده شده است. در حالی که سایر رقبا در این زمینه یک قدم جلوتر از اپل قرار دارند، این کمپانی باید با تمام قدرتش به این فرآیند سرعت ببخشد و هر چه سریع‌تر به ساخت و تولید این تکنولوژی برای نسل بعدی محصولاتش بپردازد.

۶a0120a5580826970c01bb0962bdc8970d-800wi

4 در مورد “پتنت جدید اپل در زمینه شارژر بی‌سیم برای دسکتاپ‌ها”

  1. این اپل اول بیاد واسه اون ایفون قدیمی و از مد افتادش یه باتری درست بزنه و بعد واسه اون شارژر بیسیم که گوشیهای چند سال پیش هم دارن درست کنه اخر بره سراغ دسکتاپها!! والا

    1. اپل تا از یه تکنولوژی مطمئن نباشه٬ ازش استفاده نمیکنه. چند سالی هست که شایعه میشه آیفون بعدی شارژر بی سیم داره. اما میاد و می بینیم که نداره. واسه اینکه داره روی این فناوری تحقیق میکنه تا بهترین رو ارائ کنه. همیشه اولین بودن دلیل بهترین بودن نیست. همونطور که آیفون ۷ پلاس اولین دوربین دوگانه نیست٬ اما بهترینه.

      اپل نمیاد مثل بقیه شرکتا (مخصوصا سامسونگ) یه چیزی رو همینجوری بذاره تو گوشی های بعد یکی یکی منفجر بشن و مجبور بشه سر تعظیم فرود بیاره جلوی تمام جهان! به قول معروف آسه آسه میره جلو و ممکنه اولین نباشه٬ اما بهترین رو ارائه میده

  2. ثبت پتنها میتونه نوید دهنده اینده ای روشن و بسیار متفاوت برای تکنولوژی باشه امیدوارم این فناوریها هرچی زودتر عملی بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH