پنج دلیل برای آن‌که از اپلیکیشن Adobe Acrobat در تلفن‌ همراه خود استفاده کنید

با پیشرفت روزافزون کتاب‌های الکترونیکی و همچنین جا افتادن فرمت PDF در بین کاربران، کمپانی‌های مختلف دست به ساخت اپلیکیشن‌هایی برای بارگذاری این نوع فایل‌‌ها زدند.

Adobe که خود سازنده فرمت PDF است، اپلیکیشن مخصوص خود را با نام Acrobat برای کاربران کامپیوتر و تلفن همراه ساخته است. علاوه بر Adobe، کمپانی‌های مطرح دیگری هم مانند گوگل اپلیکیشن‌های مخصوص خودشان را برای اجرای فرمت PDF تولید کرده‌اند. اما در این مطلب می‌خواهیم با ۵ دلیل به شما ثابت کنیم که Adobe Acrobat بهترین برنامه در این زمینه است.

شخصی‌ سازی‌های متعدد در بخش رو‌خوانی

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های اپلیکیشن Acrobat Reader، امکانات و قابلیت‌هایی است که در بخش روخوانی در اختیار خواننده قرار می‌دهد. شما می‌توانید استایل قرارگیری صفحه‌ها را به دل‌خواه خودتان تغییر دهید؛ مثلا تعیین کنید که برای انتقال به صفحه بعد به بالا و یا سمت چپ سوایپ کنید. علاوه بر این گزینه خاصی با نام حالت شب وجود داشته که برای زمانی که در هنگام شب می‌خواهید به خواندن متون بپردازید، شما را کمک خواهد کرد و نور صفحه به چشمان‌تان آسیب نخواهد رساند.

امکان قراردادن متن، نشانه، نقاشی و امضا در نوشته

یکی دیگر از بخش‌های پرکاربرد این اپلیکیشن، امکان ایجاد تغییرات دل‌خواه در متن است. شما می‌توانید بخش‌های خاصی از متن را هایلایت کنید، نوت گذاری کنید، زیر و یا روی متن خط بکشید، طرح دلخواه خودتان را طراحی کنید و یا امضای خودتان را وارد بخش خاصی از متن بکنید. این قابلیت‌ها برای تمامی اسناد متنی شما که با فرمت PDF ثبت شده‌اند، قابل دسترسی خواهند بود. همچنین امکان ذخیره سازی تغییرات ایجاد شده در فایل هم موجود است.

امکان ساخت حساب کاربری در Adobe و آپلود داده‌ها در دراپ‌باکس

شما می‌توانید با حساب کاربری که در Adobe ساخته‌اید، از قابلیت‌های بیشتری در Acrobat Reader بهره ببرید. این قابلیت‌ها شامل ساخت اسناد PDF جدید، تبدیل سایر فرمت‌ها به PDF و ایجاد تغییرات در صفحه‌آرایی می‌شود. علاوه بر این‌ها Adobe Acrobat به راحتی با فضای ابری دراپ‌باکس سینک می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات‌تان را در آن ذخیره کنید.

acrobat-dc-ovr

اسکن اسناد توسط دوربین و تبدیل‌ به PDF

یکی از جالب‌ترین امکانات موجود در این برنامه، بخش اسکن است. شما می‌توانید از اسناد و مدارکی که می‌خواهید آن‌ها را به صورت PDF داشته باشید، یک عکس بگیرید و برنامه با انجام پردازش‌های خاصی، متن‌ها را به تنهایی در اختیارتان قرار می‌دهد و سایر بخش‌های اضافی حذف می‌شوند. همچنین با انجام تغییراتی در تنظیمات رنگ تصویر، خوانایی آن را بهتر می‌کند. امکان استفاده از این قابلیت از تصاویری که پیش‌تر گرفته‌اید و در گالری‌تان موجود است هم وجود دارد.

سرعت‌ بالا و پشتیبانی از زبان فارسی

یکی از اصلی‌ترین فاکتور‌های موجود برای انتخاب یک برنامه مرورگر PDF، سرعت آن است. Acrobat Reader با قدرت و سرعت عالی تمامی اسناد شما را بارگذاری می‌کند. همچنین این اپ به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و کلیه اقداماتی که در بخش امکانات رو‌خوانی مثل هایلات کردن و افزودن نوت شاهدش بودیم با زبان فارسی در اختیارتان خواهند بود.

کلام آخر

مطمئن باشید سازنده فرمت PDF خودش بهتر از هر کمپانی دیگر می‌داند چه امکاناتی را برای خواندن این فایل در اختیار‌تان قرار دهد. سرعت و امکاناتی که این اپ در اختیارتان می‌گذارد به اندازه‌ای است که شما را کاملا راضی کند. Adobe Acrobat Reader به صورت رایگان برای کاربران اندروید از طریق لینک زیر در دسترس است.
bazar-logo-1-1

2 در مورد “پنج دلیل برای آن‌که از اپلیکیشن Adobe Acrobat در تلفن‌ همراه خود استفاده کنید”

  1. وقتی توی یه فایل pdf هایلایت می کنم. بعدش از کجا باید بازش کنم که هایلایت ها بیاد؟ جای دیگه‌ای ذخیره می کنه؟ چون از جای قبلی که باز می کنم هایلایت هام توش نیست!

  2. من خودم همیشه از پی دی اف استفاده میکنم چون خیلی از ورد و بقیه بهتره و هی هم بهم نمیریزه!! مرسی از این مقاله خوب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH