آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با شیائومی Mi 6

شیائومی Mi 6 در رده اسمارت‌فون‌هایی قرار می‌گیرد که تاکنون اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است اما به لطف اطلاعات منتشر شده در ماه اکتبر می‌دانیم که ظاهر این پرچم‌دار چگونه خواهد بود. بتازگی نیز یک لو دهنده چینی اطلاعاتی در رابطه با ویژگی‌های ظاهری این اسمارت‌فون منتشر کرده است.

مطابق تصویری که ماه اکتبر از شیائومی Mi منتشر شد، این اسمارت‌فون ظاهری همانند تصویر زیر خواهد داشت:

تصویری از شیائومی Mi 6
تصویری از شیائومی Mi 6

حالا یک شایعه جدید که نشات گرفته از چین است، بیان می‌کند که شیائومی Mi 6 ظاهری مشابه محصول پیشین این کمپانی یعنی Mi Note 2 خواهد داشت با این تفاوت که اندازه آن کوچک‌تر خواهد بود.

اطلاعاتی در رابطه با شیائومی Mi 6
اطلاعاتی در رابطه با شیائومی Mi 6

هم‌چنین یک لو دهنده چینی که تاکنون اطلاعات زیادی را به درستی عنوان کرده است، در رابطه با مشخصات این اسمارت‌فون بیان میکند که شیائومی Mi 6 از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می‌کند و در ماه فوریه به صورت رسمی معرفی خواهد شد، این اطلاعات پیش‌تر نیز منتشر شده بود. علاوه بر این، عنوان شده است که این اسمارت‌فون در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی ارایه می‌شود و در رنگ‌های سیاه، سفید و آبی به فروش خواهد رسید. متاسفانه نمی‌توان صحت این اخبار را به صورت کامل تایید کرد و هنوز می‌بایست به عنوان یک شایعه به این اطلاعات نگاه کرد.

5 در مورد “آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با شیائومی Mi 6”

    1. کاملا درسته جالبه بعضیا میگن طراحی سونی تکراریه! والا این روزا همه دارن طرحای تکراری میزنن ولی فقط اسم سونی بد در رفته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH