براساس شایعات اخیر گلکسی S8 سامسونگ فاقد دکمه فیزیکی خواهد بود

شایعات جدیدی توسط David Ruddock در توییتر منتشر شده است، البته نمی‌توان او را منبع موثقی نامید، اگرچه گفته‌های او را نیز نمی‌توان کاملا رد و یا تایید کرد. شایعه اول مرتبط با کلیدهای فیزیکی بوده و این اولین‌باری نیست که شایعات به حذف دکمه‌های خازنی و دکمه هوم زیر نمایشگر سامسونگ گلکسی S8 اشاره می‌کنند. این شایعه جدید گفته‌های قبلی را تکرار می‌کند ولی اطلاعات بیشتری از مکانیزم دکمه‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد.

گلکسی S8 فاقد هرگونه دکمه فیزیکی در زیر نمایشگر خواهد بود و سامسونگ تمامی آن‌ها را با کلیدهای نرم‌افزاری و عملکردی شبیه تاچ ۳ بعدی جایگزین خواهد کرد.

کلیدهای ناوبری به داخل نمایشگر منتقل می‌شوند ولی در برابر فشار نیز حساس خواهند بود. براساس گفته‌های Ruddock احتمال شخصی‌سازی این دکمه‌ها همانند کاری که ال‌جی در رابط کاربری خود انجام می‌دهد، وجود دارد.

با حذف شدن دکمه هوم، سنسور اثر انگشت نیز از جلوی دستگاه حذف خواهد شد و احتمالا به پشت آن انتقال خواهد یافت که البته محل دقیق آن مشخص نشده است.

براساس شایعات گذشته سنسور اثر انگشت درون نمایشگر تعبیه خواهد شد، که البته این اطلاعات توسط Ruddock منتشر نشده است. فرقی نمی‌کند سنسور اثر انگشت در داخل نمایشگر تعبیه شود یا به پشت دستگاه انتقال یابد، هر دو به‌معنای حذف دکمه فیزیکی هوم هستند.

گلکسی S8

گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی S8 در ماه آوریل معرفی و در فاصله کمی بعد از آن به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند برای سامسونگ بسیار مهم بوده چراکه بعد از شکست گلکسی نوت ۷ و مشکلات آن، سامسونگ در حال تلاش برای جبران ضررهای خود است. به‎‌نظر شما سنسور اثر انگشت گلکسی S8 کجا قرار خواهد گرفت؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان گذارید.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

2 در مورد “براساس شایعات اخیر گلکسی S8 سامسونگ فاقد دکمه فیزیکی خواهد بود”

  1. یعنی سامسونگ تصمیم داره طراحی سنتی خودش رو کنار بذاره؟نزدیک ده سال،سر همون یه دکمه، کلی با کمپانی اپل درگیر شد…شاید تصمیم داره دست طراحانش رو در طراحی پرچمدارهای بعدی،باز بزاره و از این بابت کارش مثبت تلقی میشه

  2. از جمله خبرهایی که سال دیگه میشنویم:
    – اپل نمایشگر ایفون رو حذف کرد
    -سامسونگ نمایشگر گلکسی اس۹ رو حذف میکنه
    -بقیه هم نمایشگر گوشیارو حذف کردن
    – جی ال ایکس اولین گوشی بدون نمایشگر خودشو تولید کرد
    جمع کنید بابا حالا یه خبر شایعه اومده که ایفون دکمه سخت افزاری نداره یعنی سامسونگ حتی از روی شایعه ها هم کپی میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH