گلکسی S7

مشکل جدید برای سامسونگ: این‌بار شکسته شدن ناگهانی دوربین گلکسی S7

مطمئنا یکی از کمپانی‌هایی که از تمام شدن سال ۲۰۱۶ بی‌نهایت خوشحال خواهد بود، سامسونگ است. سامسونگ سال ۲۰۱۶ را همراه معرفی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge با موفقیت آغاز کرد. استقبال بسیار زیاد کاربران از این دو گوشی باعث شد تا S7 در صدر جدول پرفروش‌ترین تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ قرار بگیرد.

بعد از گذشت مدتی سامسونگ نوت جدیدش را با نام نوت ۷ به بازار معرفی کرد. نوت ۷ در واقع اولین نوتی بود که در برابر آب مقاومت داشت. همچنین توسط گواهی IP68 که سامسونگ برای این گوشی فراهم کرده بود، نوت ۷ می‌توانست تا عمق ۵ فیت به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد و دچار مشکل نشود.

اما مهندسین سامسونگ برای این که بتوانند طراحی ظریفی را برای نوت ۷ ایجاد کنند، سراغ باتری این گوشی رفتند و تا جای ممکن آن را باریک کردند. متاسفانه این اقدام باعث ایجاد یک کمبود فضا برای باتری نوت ۷ شد و همین موضوع مشکلات مختلفی را از جمله آتش گرفتن، برای این نوت جدید به‌وجود آورد.

اما مشکلات دست از سر سامسونگ بر نمی‌دارند. اخیرا یک کاربر گلکسی S7 متوجه شکستگی عجیب دوربین اصلی موبایل‌اش شده است. این کاربر می‌گوید در طول روز هیچ کس دست به گوشی نزده و دقیقا به همان صورت بر روی میز قرار گرفته بوده است. همچنین ادعا می‌کند که گوشی‌اش هیچ‌‌گونه ضربه‌ای نخورده است.

این مشکل تنها مربوط به این شخص نبوده و کاربران زیادی در صفحه پشتیبانی سامسونگ به این مشکل اشاره داشته‌اند. اما متاسفانه این کمپانی تاکنون جواب کاملی به این موضوع نداده و کاربران همچنان سردرگم مانده‌اند.

بهتر است بدانید برای تعمیر دوربین گلکسی S7 شما باید چیزی حدود ۷۰ دلار هزینه کنید. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شدید و نمی‌خواهید این مبلغ پول را بپردازید، نگران نباشید؛ چرا که یک شرکت حقوقی می‌خواهد این موضوع را بررسی کند و به دنبال پاسخ سامسونگ در این باره است.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

8 در مورد “مشکل جدید برای سامسونگ: این‌بار شکسته شدن ناگهانی دوربین گلکسی S7”

  1. من نمیدونم چرا اینقدر اصرار دارید سامسونگ رو خراب کنید
    من خودم s7 edge دارم با اینکه چندین بار از دستم افتاده زمین ولی هیچ مشکلی براش پیش نیومده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH