سرفیس‌فون

آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با مایکروسافت سرفیس‌فون

همه ما می‌دانیم که اگر مایکروسافت بخواهد تلفن‌هوشمند جدیدی را روانه بازار کند، آن سرفیس‌فون خواهد بود. اخیرا تصاویری از رندرهای یک گوشی ساخته شده توسط مایکروسافت که احتمال می‌رود سرفیسفون باشد، منتشر شده است.

اگرچه به طور دقیق نمی‌توانیم مشخص کنیم که گوشی موجود در این تصاویر همان سرفیس‌فونی باشد که چندین سال است صحبت‌اش بوده است، اما با وجود این که مدت‌هاست تصاویر مختلفی از این گوشی منتشر می‌شود، این بار اولی است که برند سرفیس بر روی آن دیده می‌شود. این تصاویر دقیقا زمانی منتشر شدند که خبر‌هایی پیرامون همکاری مایکروسافت با کمپانی Pegatron برای تولید سرفیس‌فون‌ به گوش رسید.

اگرچه از اول هم معلوم بود که حضور مایکروسافت در دنیای تلفن‌های هوشمند به پایان نرسیده است، اما این تصاویر منتشر شده می‌توانند نشان دهنده تغییرات عظیم استراتژی مایکروسافت در بخش تلفن هوشمند باشد.

سرفیس‌فون کمپانی مایکروسافت به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد و شاید تا سال ۲۰۱۸ هم هیچ خبری از تلفن‌هوشمند جدید این کمپانی نباشد. اگر این تصاویر پخش شده حتی اندکی نزدیک به واقعیت باشند، دیگر می‌دانیم چه انتظاری از سرفیس‌فون مایکروسافت داشته باشیم.

اما احتمال تقلبی بودن این تصاویر نیز بالاست؛ چرا که از سال ۲۰۱۳ برند Carl Zeiss قابل استفاده نبوده است. بنابراین احتمال این که تصاویر قدیمی باشند و یا برای زمان خط تولید لومیاها باشند، وجود دارد.

سرفیس‌فون

4 در مورد “آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با مایکروسافت سرفیس‌فون”

    1. سونیک تو کار و زندگی نداری؟ همه جا هستی که
      کمپانی بدبدختتون که هیچ خبری نداره سالی یه بار یه خبر از سووووونی بیاد دلم واست میسوزه مجبوری زیر بقیه پستا که برا شرکتای دیگه اس اظهار نظر کنی ما هم استفاده کنیم جک خونمون تامین شه خخخخخخ

  1. این مایکروسافت هم معلوم نیست با خودش چند چنده!! اگر میخواد گوشی رو ادامه بده چرا تو ۲۰۱۶ هیچی نزد!! اگر نمیخواد ادامه بده پس اینا چیه؟؟ بعد با این سیستم عاملش که روش کلی برنامه و بازی مهم نیس هیچوقت موفق نمیشه حالا بیاد خفنترین سخت افزار و دوربینم بذاره باز چه فایده!! اندازه یه گوشی ارزون اندرویدی هم ارزش نداره!! والا

  2. من عاشق گوشی های خاص و کم یاب هستم.اما عمده مشکل این گوشی ها مربوط به سیستم عامل و پشتیبانی نرم افزاری شون هست.که به مرور زمان آدم رو از اون محصول خسته و اصطلاحا زده میکنه.سرفیس فون هم علی الظاهر گوشیه خوبیه اما به شرطی که سیستم عاملش هم مثل ظاهرش، جذاب و کامل و همه چی تمام باشه.گوشی شیک با سیستم عامل ناقص درست مثل یه آدم خوش تیپ اما کم شعور وبداخلاق و لجبازه…هر چقدر هم که عاشق ظاهرش باشی باز به مرور زمان،ازش خسته میشی مگر اینکه واقعا مجنونش شده باشی….نتیجه اخلاقی اینکه گوشیهای خوش تیپ و خاص یکم باید رو اخلاقشون(سیستم عامل) کار کنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH